loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

یخچال بالا فریزر ایکس ویژن مدل TT582 ASD رنگ استیل

X.Vision TT582 Top Freezer Refrigerator

18 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

یخچال بالا فریزر ایکس ویژن مدل TT582 ASD رنگ استیل

X.Vision TT582 Top Freezer Refrigerator

18 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 36 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

یخچال و فریزر مدل TT582

یک یخچال فریزر خانوادگی

یخچال فریزر مدل TT582 از سری بسیار محبوب یخچال بالا فریزر (Top Freezer) ایکس ویژن، با طراحی زیبا، تنوع رنگی خاص و گنجایش مناسب یک انتخاب ایده آل برای یک خانواده با جمعیت متوسط است. ظرفیت این محصول 576 لیتر است و یکی از بزرگترین یخچال بالا فریزرih به شمار می آید. فریزر این دستگاه در قسمت بالا و یخچال در قسمت پایین طراحی شده است. بخش یخچال دارای 3 طبقه شیشه ای زیبا و مقاوم و 2 کشوی کریستالی با قابلیت تنظیم رطوبت بوده و بخش فریزر دارای یک طبقه می باشد و با توجه به عرض و عمق مناسب دستگاه شما می توانید به راحتی مواد غذایی را در آن نگهداری کنید. این محصول با نمودار مصرف انرژی A+ در دسته محصولات کم مصرف قرار دارد.

 

دریچه گردش هوای هوشمند، یک طراحی هوشمندانه

این دریچه ها به صورت هوشمند به سمت چپ و راست حرکت می‌کنند و هوای سرد را به صورت یکنواخت داخل یخچال بالا فریزر به گردش در می‌آورند. دریچه های گردش هوای هوشمند می‌توانند تا 20% میزان بهره‌وری و سرمایش یخچال را افزایش داده و موجب حفظ تازگی مواد غذایی ‌شوند.

سیستم گردش هوای چندگانه

در این فناوری، گردش هوای سرد از طریق دریچه هایی که در فاصله 10 میلیمتری زیر طبقات یخچال بالا فریزر تعبیه شده اند، صورت می گیرد. این دریچه ها کمک می کنند تا هوای فضای داخلی بصورت یکنواخت خنک شود و محصولاتی که در قفسه های مختلف نگهداری می شوند به یک اندازه تازه و خنک بمانند.

سیستم سرمایش و انجماد سریع

مدل TT582 مجهز به کلید سرمایش و انجماد سریع است، به کمک ویژگی سرمایش سریع (Super Cooling) در مدت زمان کوتاهی دمای داخل یخچال بالا فریزر تا 2 درجه سانتیگراد کاهش یافته و به کمک ویژگی انجماد سریع (Super Freezing) دمای فضای داخلی فریزر در کمتر از 2 ساعت به 24- درجه می رسد. این کاهش دما کمک می‌کند تا مواد غذایی به سرعت سرد و یا فریز شوند، تازگی آنها باقی بماند و ارزش غذایی آنها حفظ شود. پس از اینکه مواد غذایی جدید به دمای یخچال و فریزر رسیدند مجددا تنظیمات دمای بخش یخچال وز یا فریزر به حالت قبل بر می گردد. این دو ویژگی تاثیر بسزایی در کاهش مصرف انرژی دارند.

کشوهای جادار با قابلیت حفظ رطوبت و تازگی مواد غذایی

این محصول مجهز به کشوهای بزرگ و جادار با قابلیت تنظیم رطوبت است. این کشوها در قسمت یخچال قرار دارند و دارای دریچه ای هستند که با باز و یا بسته کردن آن می توان تبادل جریان هوا را کنترل کرد. از آنجایی که مواد غذایی مختلف به مقادیر متفاوتی از رطوبت نیاز دارند، بهتر است آنها را به صورت جداگانه در کشوهای یخچال ذخیره و رطوبت مورد نیاز را تنظیم کرد. این کشوها برای مدت طولانی تری مواد غذایی را تازه نگه میدارند.

X.Vision TT581 Top Freezer Refrigerator

آبریز ظریف و کاربردی

آبریز دستگاه به گونه ای طراحی شده که فضای بسیار کمی از داخل درب را اشغال می کند طراحی زیبای آبریز این محصول جلوه ای خاص به آن بخشیده است. در قسمت فوقانی آبریز، پنل نمایشگر لمسی تعبیه ‌شده است که به کمک آن می‌توان تنظیمات دستگاه را به راحتی انجام داد.

warranty

36 ماه گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 36 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.