loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XYU795 سایز 55 اینچ

xvision 7 series XYU795 4K UHD Smart TV 55"

2 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XYU795 سایز 55 اینچ

xvision 7 series XYU795 4K UHD Smart TV 55"

2 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون سری 7 ایکس ویژن محصولی کاربردی با تکنولوژی روز

تلویزیون‌ هوشمند مدل 55XYU795 ایکس ویژن از تکنولوژی HDR10 بر روی درگاه USB پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل اندروید در این تلویزیون‌ها به کاربران امکاناتی مانند وب‌گردی، خرید آنلاین و تماشای آنلاین فیلم و سریال را ارائه می دهد. طراحی بسیار ظریف و هنرمندانه این تلویزیون‌ها، با ضخامت حدود 10 میلی‌متر در باریک‌ترین نقطه خود، جلوه‌ای مدرن به محیط می‌بخشد. این تلویزیون‌ها دارای دو درگاه USB و سه درگاه HDMI است که امکان اتصال به انواع دستگاه‌ها را فراهم می‌کنند. همچنین، با قابلیت WIFI Screen Mirror، امکان پخش تصاویر گوشی موبایل بر روی صفحه بزرگ تلویزیون XYU795 ایکس ویژن وجود دارد.

رزولوشن UHD 4K

لذت بردن از محتوای تولید شده با کیفیت 4K

تلویزیون مدل XYU795 ایکس ویژن سایز 55 اینچ با وضوح ULTRA HD 4K عرضه می‌شود. تلویزیون‌های 4K با بیش از 8 میلیون پیکسل قادر به نمایش تصاویر با کیفیت و وضوح بالا هستند. اگرچه تلویزیون‌های 4K برای تماشای بسیاری از محتواهای درحال پخش مناسب هستند، اما برای لذت بردن از محتوای تولید شده با کیفیت 4K، تلویزیون‌های ULTRA HD 4K انتخابی بهتر است.

واقعی تر از واقعیت با HDR 10

تلویزیون هوشمند سری 7 مدل XYU795 ایکس ویژن، با قابلیت  HDR10، ارائه می‌شود. تکنولوژی HDR باعث افزایش کنتراست می شود و با نمایش گسترده‌تری از رنگ‌ها، جزئیات بیشتری از تصاویر را به نمایش می‌گذارد؛ در نتیجه تصاویر به شکلی نزدیک به واقعیت تر نمایش داده می شوند.

تکنولوژی HDR 10

اندروید 11 ورود پرقدرت به عرضه تکنولوژی

تلویزیون 55XYU795 هوشمند ایکس ویژن مجهز به سیستم عامل اندروید ورژن 11 است . وجود سیستم عامل اندروید ورژن 11 در این تلویزیون امکانات زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارد و دسترسی به دنیایی از سرگرمی و اطلاعات را ممکن ساخته است. تماشای آنلاین فیلم و سریال، خرید آنلاین، مشاهده وضعیت آب و هوا و مشاهده اخبار از جمله ویژگی های تلویزیون مجهز به سیستم عامل اندروید است.

سیستم عامل اندروید
طراحی مدرن

در نهایت زیبایی و ظرافت

تلویزیون مدل 55XYU795  ایکس ویژن ‌دارای طراحی بسیار ظریف و هنرمندانه با جلوه‌ای خاص و مدرن برای قرارگیری در فضای به کار رفته است. ضخامت بدنه این تلویزیون در باریک ترین نقطه به کمتر از 10 میلیمتر می‌رسد. بدنه مشکی رنگ تلویزیون 4K UHD هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XYU795 مناسب خانه های مدرن و امروزی است.

تماشای خانوادگی تصاویر با WIFI Screen Mirror

تلویزیون مدل XYU795 ایکس ویژن، به قابلیت WIFI Screen Mirror مجهز است. این تکنولوژی به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به سیم، گوشی موبایل خود را به تلویزیون متصل کرده و از تماشای صفحه نمایش گوشی خود بر روی صفحه بزرگ تلویزیون لذت ببرند. این ویژگی بسیار کاربردی است و به خانواده امکان می‌دهد تا عکس‌های گرفته شده با موبایل را در کنار یکدیگر روی صفحه نمایش 55 اینچ این تلویزیون به اشتراک بگذارند.

تکنولوژی Wifi Screen Mirror
اتصالات و درگاه ها

اتصالات و درگاه‌ها

تلویزیون مدل XYU795 ایکس ویژن دارای دو درگاه USB ، سه درگاه HDMI و Bluetooth است. در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XYU795 امکان اتصال انواع دستگاه‌های خارجی همچون فلش، هارد اکسترنال ، کنسول‌های بازی و موبایل به تلویزیون فراهم است.

جمع بندی

تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XYU795  از سری محصولات 4K ULTRA HD این برند هستند که در دو سایز 55 و 50 اینچ عرضه می‌شوند. وضوح تصویر در این سری محصولات 4K ULTRA HD بوده و از تکنولوژی HDR10 بر روی USB پشتیبانی می‌کنند. از دیگر ویژگی این تلویزیون‌ها می توان به سیستم عامل اندروید 11 اشاره کرد که امکاناتی از جمله وبگردی، خرید آنلاین و تماشای آنلاین فیلم و سریال را برای کاربران فراهم می‌کند. طراحی این تلویزیون‌ها بسیار ظریف و هنرمندانه است. دو درگاه USB و سه درگاه HDMI  اتصال انواع دستگاه را به این تلویزیون امکانپذیر کرده‌ است. همچنین با قابلیت WIFI Screen mirror امکان پخش تصاویر گوشی موبایل در صفحه بزرگ تلویزیون فراهم است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشین های اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.