loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XYU775 سایز 50 اینچ

xvision 7 series XYU775 4K UHD Smart TV 50"

2 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XYU775 سایز 50 اینچ

xvision 7 series XYU775 4K UHD Smart TV 50"

2 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تصویر با کیفیت 4K ULTRA HD در تلویزیون های سری 7 ایکس ویژن

تلویزیون 4K ULTRA HD ایکس ویژن مدل 50XYU775 با رزولوشن بالا و تصویر با کیفیت عرضه می‌شود. این تلویزیون دارای ویژگی‌های جذاب و کاربردی از جمله تکنولوژی HDR10 است که با افزایش نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر، عمق تصاویر را افزایش می‌دهد. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید ورژن 11 و نرم‌افزارهای کاربردی است که با اتصال به اینترنت آن را به یک محصول هوشمند واقعی تبدیل می کند. تلویزیون 50XYU775 دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است. قابلیت پخش صدای DOLBY AUDIO (سیستم صوتی دالبی) در این محصول و تکنولوژی پخش صدای فراگیر و سه بعدی است که صدای دیجیتال را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. همچنین، این تلویزیون دارای قابلیت PVR است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌های مورد علاقه خود را بر روی فلش مموری USB یا هارد اکسترنال ذخیره کنید. همچنین، با قابلیت TIME SHIFT، می‌توانید برنامه‌های زنده تلویزیون را ضبط کنید و در همین حین، قسمت‌های مورد علاقه خود را مشاهده نمایید.

کیفیت 4K ULTRA HD

تصاویر با جزئیات فوق العاده همراه با کیفیت 4K ULTRA HD

تلویزیون مدل 50XYU775 ایکس ویژن با وضوح تصویر 4K ULTRA HD بهترین گزینه برای تماشای تصاویر با جزئیات فوق العاده است. تکنولوژی روز و وضوح بالای این تلویزیون، تماشای محتواهای با کیفیت را بهبود می‌بخشد. تلویزیون‌های 4K ULTRA HD با وضوح چهار برابر تلویزیون‌های FULL HD عمل می‌کنند و برای لذت بردن از محتوای تولید شده با کیفیت 4K، این تلویزیون‌ها گزینه مناسبی هستند.

بهبود رنگ و نور تصویر با HDR 10

تلویزیون مدل 50XYU775 ایکس ویژن با تکنولوژی HDR10، نمایش رنگ و نور را بهبود می‌بخشد. این تکنولوژی با افزایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر، عمق تصاویر را افزایش می‌دهد. با پشتیبانی از HDR10 بر روی پورت USB، تلویزیون قادر است رنگ‌هایی با کیفیتی بیشتر از واقعی را نمایش دهد.

تکنولوژی XYU775

سرگرمی های بی انتها با سیستم عامل اندروید 11

تلویزیون ایکس ویژن مدل 50XYU775 با سیستم عامل اندروید 11 به همراه نرم افزارهای کاربردی، یک محصول هوشمند واقعی است. با اتصال به اینترنت، این تلویزیون دسترسی وسیعی به امکانات و سرگرمی‌های متنوع اینترنت را به مخاطبان ارائه می‌دهد. با اتصال به اینترنت همراه با تلویزیون هوشمند XYU775 ایکس ویژن، از دنیای بی نهایت سرگرمی در کنار خانواده لذت ببرید.

سیستم عامل اندروید 11
تکنولوژی WIFI Screen Mirror

اتصال بی‌سیم و تکنولوژی WIFI Screen Mirror

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 50XYU775  مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror است. کاربران می‌توانند گوشی موبایل خود را با این تکنولوژی بی‌سیم، به تلویزیون متصل کرده و از تماشای صفحه گوشی خود روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرند. این ویژگی بسیار کاربردی است، به ویژه برای تماشای عکس‌های گرفته شده با موبایل روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون که خانواده را دور هم جمع می کند.

اتصالات و درگاه ها

تلویزیون XYU775 ایکس ویژن دارای دو درگاه USB 2.0 و سه درگاه HDMI است که امکان اتصال انواع لوازم جانبی مانند فلش و هارد اکسترنال به تلویزیون را فراهم می‌کند. علاوه بر این، در این مدل از تلویزیون‌های ایکس ویژن، می‌توانید گوشی موبایل و تبلت خود را از طریق WiFi به تلویزیون متصل کنید.

اتصالات و درگاه ها

جمع بندی

تلویزیون 4K ULTRA HD ایکس ویژن مدل 50XYU775 با رزولوشن بالا و تصویر با کیفیت، تجربه‌ای فوق‌العاده از نمایش تصویر را ارائه می‌دهد. این تلویزیون دارای قابلیت‌های متنوعی از جمله قابلیت پخش صدای Dolby Audio، سیستم عامل اندروید ورژن 11 و نرم‌افزارهای کاربردی است. همچنین با قابلیت WiFi Screen Mirroring، می‌توانید تصاویر گوشی موبایل خود را بر روی صفحه تلویزیون پخش کنید. این تلویزیون دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی، قابلیت PVR برای ضبط برنامه‌های مورد علاقه و قابلیت Time Shift برای ضبط و تماشای برنامه‌های زنده است. این محصول دارای دو درگاه USB و سه درگاه HDMI برای اتصال انواع دستگاه‌ها به تلویزیون است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشین های اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.