loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XYU785 سایز 55 اینچ

xvision 7 series XYU785 4K UHD Smart TV 55"

0 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XYU785 سایز 55 اینچ

xvision 7 series XYU785 4K UHD Smart TV 55"

0 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون‌ XYU785 هوشمند ایکس ویژن از سری 7

تلویزیون‌ هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU785 دارای وضوح تصویر ULTRA HD 4K است که برای تماشای محتوای تولید شده به روز مناسب است. با پنل IPS  دیگر مهم نیست کدام زاویه را برای تماشای تلویزیون انتخاب می‌کنید. چرا که نمایشگر شما از هر زاویه و نما کیفیت را به چشم‌هایتان هدیه می‌دهد. تکنولوژی HDR10 با افزایش نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر، عمق تصاویر را افزایش  می دهد . تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU785 مجهز به سیستم عامل اندروید ورژن 11 است که با اتصال به اینترنت، امکانات وسیع و متنوعی از دنیای سرگرمی در اختیارتان می گذارد. تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU785 با 16 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت WIFI Screen Mirror و اتصال به گوشی موبایل و تبلت از طریق WIFI و Bluetooth یک محصول به روز است. قابلیت پخش صدای DOLBY AUDIO، قابلیت PVR و TIME SHIFT از دیگر امکانات این محصول مدرن است.

کیفیت ULTRA HD 4K

نهایت کیفیت با روزلوشن 4K

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU785 با وضوح تصویر ULTRA HD 4K، بهترین گزینه برای تماشای تصاویر و محتوای تولید شده با تکنولوژی روز است. وضوح 4K چهار برابر تلویزیون‌های FULL HD است و برای لذت بردن از محتوای تولید شده با کیفیت، تلویزیون های 4K ULTRA HD انتخابی مناسب تر محسوب می‌شوند.

رعایت کیفیت تصویر از همه زوایا با پنل IPS

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل 55XYU785 با پنل IPS ، بدون توجه به زاویه دید، کیفیت تصویر را به چشمان شما هدیه می‌دهد. پنل IPS به شما این امکان را می‌دهد که از هر زاویه‌ای که به تلویزیون نگاه می‌کنید، تصویر با کیفیت و زمان پاسخ دهی بیشتری را مشاهده کنید. همچنین، با پنل IPS، نور محیط روی صفحه نمایش تأثیر منفی نداشته و نیازی به نگرانی درباره قرارگیری تلویزیون در فضاهای پرنور نیست.

پنل IPS

هوشمند و سرگرم کننده با اندروید 11

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU785 با سیستم عامل اندروید ورژن 11، همراه با نرم افزارهای کاربردی نصب شده، یک محصول هوشمند واقعی است. با اتصال به اینترنت، شما به امکانات وسیع و متنوعی از دنیای سرگرمی اینترنت دسترسی خواهید داشت. به این ترتیب می توانید از نرم افزارهای نصب شده، محتوای آنلاین، پخش موسیقی و بازی و جستجو در دنیای اینترنت لذت ببرید.

سیستم عامل اندروید 11
تکنولوژی Wifi Screen Mirror

راحتی و کارایی در اتصال با WIFI Screen Mirror

با قابلیت WIFI Screen Mirror در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU785 به راحتی هرچه تمام تر و بدون نیاز به سیم، به راحتی گوشی موبایل خود را به تلویزیون متصل کنید و از تماشای صفحه گوشی خود روی تلویزیون لذت ببرید. این ویژگی برای تماشای عکس‌های گرفته شده با موبایل بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بسیار کاربردی خواهد بود.

فراتر از از واقعیت با HDR 10

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU785 با پشتیبانی از تکنولوژی HDR10، تصاویر را با نقاط روشن تر و تیره‌تر و با عمق بیشتری نمایش می‌دهد. این تکنولوژی از طریق پورت USB رنگ‌هایی فراتر از واقعی را به نمایش می‌گذارد.

HDR 10
اتصالات و درگاه ها

اتصالات و درگاه ها

تلویزیون مدل 55XYU785 دارای دو درگاه USB 2.0 و سه درگاه HDMI است، که به شما امکان اتصال انواع لوازم جانبی از جمله فلش و هارد اکسترنال را به تلویزیون می‌دهد. علاوه بر این، در این مدل از تلویزیون‌های ایکس ویژن، اتصال گوشی موبایل و تبلت از طریق WIFI نیز امکان پذیر است.

جمع بندی

محصول جدید از سری 7 ایکس ویژن یعنی تلویزیون‌ 4K ULTRA HD ایکس ویژن مدل 55XYU785 تصویری با کیفیت در قاب خود ارائه می‌دهد. ترکیب وضوح تصویر ULTRA HD 4K با تکنولوژی HDR10 باعث افزایش نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر شده و واقعی بودن تصاویر را به رخ بیننده می کشد. در این محصول، وجود سیستم عامل اندروید ورژن 11 با اتصال به اینترنت دریچه تازه ای از دنیای سرگرمی است. این محصول قابلیت پخش صدای DOLBY AUDIO با كیفیت بسیار بالا دارد. در این مدل از تلویزیون های ایکس ویژن اتصال گوشی موبایل و تبلت از طریق WIFI  نیز امکان پذیر است . این مدل از تلویزیون های ایکس ویژن مجهز به Bluetooth جهت اتصال به ساندبار و اسپیکراست.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشین های اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

برای پرش، قفل کردن برنامه ها یا افزودن کانال مورد نظر به فهرست کانال های مورد علاقه و حذف کردن از کلیدهای رنگی دستگاه کنترل استفاده کنید و توسط دکمه میانی (OK) اقدام به جابه جایی کانال های تلویزیون نمایید.

بیشتر بخوانید ...

تلویزیون‌های جدید با گیرنده‌های دیجیتال نسبت به تلویزیون‌های قدیمی با گیرنده‌های آنالوگ، در زمان تعویض کانال با کمی تاخیر کار می‌کنند. علت این تاخیر در کانال های تلویزیون از سمت فرستنده (صدا و سیما) است و در نقاط مختلف هم عدد این تاخیر متفاوت است. همچنین مقدار حجم محتوا براساس کیفیت آن بر این امر تاثیر می گذارد.

یکی از قابلیت های تلویزیون ایکس ویژن این است که اگر بین 3 تا 4 ساعت، هیچگونه عملکردی بر روی ریموت کنترل تلویزیون صورت نگیرد، دستگاه برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، به طور خودکار خاموش می شود.
در غیر این صورت موارد زیر بررسی شود:
مطمئن شوید که در منوی Setup ، عملکرد Off Timer زمان خاموش
شدن ( روی On )فعال تنظیم نشده باشد. عملکرد Sleep Timer تایمر خواب فعال نشده باشد.چنانچه به مدت 10 دقیقه سیگنالی از ورودی دریافت نشود، تلویزیون
به طور خودکار خاموش می شود. در صورت متصل بودن کامپیوتر به تلویزیون، تنظیم های مصرف برق
کامپیوتر را کنترل کنید. از اتصال صحیح کابل برق تلویزیون به پریز برق اطمینان حاصل کنید.

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.