loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XCU775 سایز 50 اینچ

xvision 7 series XCU775 4K UHD Smart TV 50"

6 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XCU775 سایز 50 اینچ

xvision 7 series XCU775 4K UHD Smart TV 50"

6 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون های XCU775 ایکس ویژن محصول مطابق با استاندارد روز

تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن سری 50XCU775، از خانواده‌ی محصولات UHD 4K این برند، با ابعاد 50 و 55 اینچ به بازار عرضه می‌شوند. در این سری محصولات، تصاویر با وضوح بی‌نظیری از نوع ULTRA HD 4K و از فناوری HDR10 بر روی درگاه USB پشتیبانی می‌کند. به علاوه، این تلویزیون‌ها از سیستم عامل اندروید 11 بهره می‌برند که قابلیت‌هایی همچون مرور وب، خرید آنلاین و استفاده از خدمات پخش آنلاین فیلم و سریال را به کاربران ارائه می‌دهد. طراحی بسیار زیبا و هنرمندانه این تلویزیون‌ها دارای ضخامتی بسیار ناچیز در نقاط باریک‌تر خود به حدود 10 میلیمتر است. به طوری که به محیط زیبایی و جلوه مدرن می‌بخشند. این تلویزیون‌ها دارای دو درگاه USB و دو درگاه HDMI برای اتصال به انواع دستگاه‌ها هستند. همچنین، با قابلیت WIFI Screen mirror، می‌توانید تصاویر گوشی موبایل خود را روی صفحه بزرگ تلویزیون پخش کنید.

کیفیت تصویر 4K

واقعی تر از واقعیت با با تلویزیون 4K ULTRA HD

تلویزیون مدل 50XCU775 ایکس ویژن با وضوح ULTRA HD 4K عرضه می‌شود. این محصول با بیش از 8 میلیون پیکسل، تصاویر با کیفیت بالا و وضوح شگفت‌انگیزی را نمایش می‌دهد. این تلویزیون بهترین گزینه برای لذت بردن از محتوای با کیفیت 4K است و با وضوح چهار برابر تلویزیون‌های FULL HD، تجربه‌ی تماشای بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهد.

HDR 10 یعنی درخشش تصاویر با رنگ های بیشتر

تلویزیون XCU775 از تکنولوژی HDR10 پشتیبانی می‌کند. تکنولوژی HDR با تأثیر مثبت بر کنتراست و نمایش طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها، جزئیات بیشتری از تصاویر را نمایش می‌دهد و در نتیجه تصاویر به نزدیکی واقعیت خواهند بود. با افزایش نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر، تکنولوژی HDR عمق تصاویر را افزایش می‌دهد.

تکنولوژی HDR 10
سیستم عامل اندروید 11

دست در دست هوشمندی با اندروید 11

تلویزیون 50XCU775، به همراه سیستم عامل اندروید ورژن 11، به کاربران امکانات زیادی را ارائه می کند. از جمله ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به تماشای آنلاین فیلم و سریال، خرید آنلاین، مشاهده وضعیت آب و هوا و اطلاعات خبری اشاره کرد.

اتصال آسان و بدون سیم با WIFI Screen Mirror

تلویزیون حاضر، با قابلیت WIFI Screen Mirror، به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به کابل، به تلویزیون متصل کنند و از تماشای صفحه گوشی روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرند. این ویژگی بسیار کاربردی است و به خانواده امکان مشاهده عکس‌های گرفته شده با موبایل را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون می‌دهد.

تکنولوژی Wifi Screen mirror
طراحی ظریف و هنرمندانه

طراحی شیک و ظریف

تلویزیون‌های سری 50XCU775 با طراحی بسیار ظریف و زیبا، جلوه‌ای خاص و مدرن به فضای اطراف خود هدیه می‌کند. ضخامت بدنه این تلویزیون در باریک ترین نقطه به کمتر از 10 میلیمتر می‌رسد که همراه با بدنه مشکی رنگ این تلویزیون آن را مناسب خانه های مدرن و امروزی کرده است.

اتصالات و درگاه ها

وجود دو درگاه USB ، دو درگاه HDMI و Bluetooth در تلویزیون XCU775 ایکس ویژن، امکان اتصال انواع دستگاه‌های خارجی همچون فلش، هارد اکسترنال، کنسول‌های بازی و موبایل را به تلویزیون فراهم می‌کند.

اتصالات و درگاه ها

جمع بندی

در تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن سری 50XCU775 تصاویر شفاف و با کیفیت ULTRA HD 4K است. با استفاده از تکنولوژی HDR10 بر روی USB، عمق و غنای رنگی به تصاویر تلویزیون افزوده می شود. همچنین، این تلویزیون‌ها دارای سیستم عامل اندروید 11 هستند که به کاربران امکاناتی مانند وبگردی، خرید آنلاین و تماشای فیلم و سریال آنلاین را ارائه می دهد. طراحی زیبا و نازک این تلویزیون‌ها با ضخامتی در حدود کمتر از 10 میلیمتر، به محیط، ظاهری خاص می‌بخشد. همچنین، دو درگاه USB و دو درگاه HDMI در این تلویزیون‌ها قابلیت اتصال انواع دستگاه‌ها را به تلویزیون فراهم می‌کنند.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشین های اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 1

  1. Sam

    این مدل بهتر است یا xcu755 ؟

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.