loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XCU755 سایز 55 اینچ

xvision 7 series XCU755 4K UHD Smart TV 55"

2 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XCU755 سایز 55 اینچ

xvision 7 series XCU755 4K UHD Smart TV 55"

2 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

قابی از جنس تکنولوژی با تلویزیون های XCU775 ایکس ویژن

تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن سری 55XCU755 از محصولات UHD 4K این برند که در اندازه 50 و 55 اینچ در دسترس هستند. این تلویزیون‌ها با وضوح تصویر ULTRA HD 4K و پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 برروی پورت USB، ارائه می‌شوند. علاوه بر این، با سیستم عامل اندروید 11، کاربران می‌توانند از ویژگی‌هایی مانند وبگردی، خرید آنلاین و تماشای آنلاین فیلم و سریال بهره‌مند شوند. طراحی بسیار ظریف و هنرمندانه این تلویزیون‌ها، جلوه‌ای مدرن به محیط می‌بخشد. دو درگاه USB و دو درگاه HDMI به شما امکان اتصال انواع دستگاه‌ها به این محصول را می‌دهند. همچنین با قابلیت WIFI Screen mirror، می‌توانید تصاویر گوشی موبایل را بر روی صفحه بزرگ تلویزیون پخش کنید.

کیفیت تصویر UHD 4K

لذت لمس واقعیت با تلویزیون 4K

وضوح تصویر در تلویزیون مدل 55XCU755 ایکس ویژن، ULTRA HD 4K  است. تلویزیون های 4K با رزولوشن بالاتر و برخورداری از 8 میلیون پیکسل، اجزای تشکیل دهنده تصویر، تصاویر را با کیفیت و وضوح بالا نمایش می‌دهند. در حقیقت، وضوح تصویر در تلویزیون‌های 4K چهار برابر تلویزیون‌های FULL HD است.

تصاویر به واقعیت نزدیک تر با تکنولوژی HDR 10

تلویزیون XCU775 دارای تکنولوژی HDR10 است. این تکنولوژی با افزایش کنتراست و نمایش طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها، جزئیات بیشتری از تصاویر را نشان می‌دهد و نتیجتاً تصاویر به واقعیت نزدیک تر خواهند بود. با افزایش نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر، تکنولوژی HDR عمق تصاویر را افزایش می‌دهد.

تکنولوژی HDR 10
طراحی ظریف و هنرمندانه

زیبایی در عین مدرن بودن

تلویزیون‌های سری 55XCU755 با طراحی بسیار ظریف و زیبا، جلوه‌ای خاص و مدرن به فضای اطراف خود هدیه می‌کند. ضخامت بدنه این تلویزیون در باریک ترین نقطه به کمتر از 10 میلیمتر می‌رسد. همچنین بدنه مشکی رنگ این تلویزیون آن را مناسب خانه های مدرن و امروزی کرده است.

امکانات گسترده دنیای سرگرمی با سیستم عامل اندروید 11

حضور سیستم عامل اندروید 11 در تلویزیون 55XCU755 ایکس ویژن امکانات گسترده‌ای را برای کاربران فراهم می‌سازد و به آن‌ها دسترسی به دنیایی از سرگرمی و اطلاعات را ممکن می‌سازد. قابلیت‌هایی همچون تماشای آنلاین فیلم و سریال، خرید آنلاین، مشاهده وضعیت آب و هوا و مشاهده اخبار از جمله ویژگی‌های تلویزیون XCU755 مجهز به اندروید11 می‌باشد. علاوه بر این، تلویزیون‌های هوشمند ایکس‌ویژن به صورت پیش فرض با اپلیکیشن‌های محبوبی همچون فیلیمو و دی‌جی کالا تجهیز شده‌اند.

سیستم عامل اندروید ورژن 11
تکنولوژی Wifi Screen Mirror

اتصال کاربردی و بدون سیم با WIFI Screen Mirror

این تلویزیون مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror برای نمایش محتوای گوشی روی صفحه تلویزیون 55 اینچ ایکس ویژن است. با استفاده از این تکنولوژی در تلویزیون XCU775 ایکس ویژن از تماشای تصاویر موبایل خود روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون در کنار خانواده لذت ببرید.

اتصالات و درگاه ها

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XCU755 دارای دو درگاه USB  دو درگاه HDMI و Bluetooth برای اتصال انواع دستگاه‌های خارجی همچون فلش، هارد اکسترنال ، کنسول‌های بازی و موبایل به تلویزیون است.

اتصالات و درگاه ها

جمع بندی

تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن سری XCU755 از دسته‌ی محصولات UHD 4K این برند هستند که در سایزهای 50 و 55 اینچ عرضه می‌شوند. تصاویر این سری محصولات با وضوح بسیار بالای ULTRA HD 4K با کیفیتی بی‌نظیر به نمایش درمی‌آیند و از تکنولوژی HDR10 برروی درگاه USB پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، این تلویزیون‌ها دارای سیستم عامل اندروید 11 می‌باشند که امکاناتی همچون وبگردی، خرید آنلاین و تماشای آنلاین فیلم و سریال را برای کاربران فراهم می‌سازد. طراحی شیک و باریک این تلویزیون‌ها زیبایی و مدرنیته را به محیط اضافه می‌کند. این تلویزیون‌ها دارای دو درگاه USB و دو درگاه HDMI می‌باشند که امکان اتصال به انواع دستگاه‌ها را فراهم می‌کنند. همچنین، با استفاده از قابلیت WIFI Screen mirror، می‌توانید تصاویر گوشی موبایل خود را روی صفحه‌ی بزرگ تلویزیون 55 اینچ ایکس ویژن مدل XCU755 پخش کنید.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشین های اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 2

  1. محمد خلیلی ساتلو

    سلام این تلویزیون شبکه فراتر فورکی صداسیمارو ساپورت میکنه. نشون میده؟

    • گلاره خوانین زاده

      سلام همراه گرامی بله ساپورت می کند.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.