loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XCU755 سایز 50 اینچ

xvision 7 series XCU755 4K UHD Smart TV 50"

15 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XCU755 سایز 50 اینچ

xvision 7 series XCU755 4K UHD Smart TV 50"

15 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون XCU755 ایکس ویژن از سری 7 ایکس ویژن

تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن سری 50XCU755، جزو محصولات UHD 4K این برند قرار می‌گیرند و در دو سایز 50 و 55 اینچ به بازار عرضه می‌شوند. وضوح تصویر در این سری محصولات، با کیفیت ULTRA HD 4K است و از تکنولوژی HDR10 بر روی USB پشتیبانی می‌کنند. از جمله ویژگی‌های دیگر این تلویزیون‌ها، سیستم عامل اندروید 11 است که به کاربران امکاناتی مانند وبگردی، خرید آنلاین و تماشای آنلاین فیلم و سریال را می دهد. طراحی بسیار ظریف و هنرمندانه این تلویزیون‌ها با ضخامتی حدودی 10 میلیمتر در باریک ترین نقطه، به محیط جلوه ای مدرن و شیک می‌بخشد. دو درگاه USB و دو درگاه HDMI امکان اتصال انواع دستگاه‌ها به این تلویزیون را فراهم می‌کنند و با قابلیت WIFI Screen mirror، امکان پخش تصاویر گوشی موبایل روی صفحه بزرگ تلویزیون فراهم می‌شود.

کیفیت تصویر UHD 4K

تلویزیون 4K ULTRA HD؛ لذت تماشای تصاویر واقعی

تلویزیون مدل 50XCU755 از برند Xvision از وضوح ULTRA HD 4K پشتیبانی می‌کند. تلویزیون‌های 4K قادر به نمایش تصاویر با وضوح و کیفیت بالا هستند. وضوح تصویر در تلویزیون‌های 4K چهار برابر تلویزیون‌های FULL HD است. بنابراین برای لذت بردن از محتوای تولید شده با کیفیت 4K، تلویزیون‌ XCU755 ایکس ویژن گزینه‌ای بهتر به حساب می‌آید.

کیفیت بهتر و غنای بیشتر رنگ ها با HDR 10

این تلویزیون با پشتیبانی از تکنولوژی HDR10، امکانات ویژه‌ای را فراهم می‌کند. تکنولوژی HDR با تأثیر بر کنتراست و بازنمایی طیف گسترده‌تری از رنگها، جزئیات بیشتری از تصاویر را به نمایش می‌گذارد و در نتیجه تصاویری با کیفیت واقعیت نزدیکتر به چشم ما را نمایش می‌دهد.

تکنولوژی HDR 10

 آسانتر از همیشه؛ دسترسی به دنیای سرگرمی ها با سیستم عامل اندروید 11

تلویزیون 50XCU755 با سیستم عامل اندروید نسخه 11 به شما امکانات فراوانی از دنیای دیجیتال و سرگرمی هدیه می کند. شما می‌توانید به آسانی آنلاین فیلم و سریال تماشا کنید، خریدهای آنلاین انجام دهید، وضعیت آب و هوا را مشاهده کنید و از آخرین اخبار مطلع شوید. این تلویزیون مجهز به سیستم عامل اندروید 11 است. علاوه بر این، در تلویزیون‌های هوشمند ایکس‌ویژن، برنامه‌های محبوبی مانند فیلیمو و دی‌جی کالا به صورت پیش‌فرض نصب شده‌اند.

سیستم عامل اندروید ورژن 11
طراحی ظریف و هنرمندانه

طراحی مدرن و هنرمندانه

تلویزیون‌های سری 50XCU755 دارای طراحی بسیار ظریف و زیبا و دارای جلوه‌ای خاص و مدرن است. ضخامت بدنه این تلویزیون در باریک ترین نقطه به کمتر از 10 میلیمتر می‌رسد. این محصول دارای بدنه مشکی رنگ است که با قرارگیری در محیط منزل، آرایش محیط را مدرن و شیک می کند.

اشتراک گذاری آسان با WIFI Screen Mirror

تلویزیون XCU755 ایکس ویژن مجهز به WIFI Screen Mirror، برای اتصال بی‌سیم گوشی موبایل به تلویزیون و تماشای صفحه گوشی روی صفحه نمایش بزرگ است. این تکنولوژی تجربه‌ای لذت‌بخش از اشتراک گذاری محتوای موبایل روی تلویزیون را در کنار خانواده برایتان فراهم می کند.

تکنولوژی Wifi Screen Mirror
اتصالات و درگاه ها

اتصالات و درگاه‌ها

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XCU755 دارای دو درگاه USB دو درگاه HDMI و Bluetooth جهت اتصال انواع دستگاه‌های خارجی همچون فلش، هارد اکسترنال ، کنسول‌های بازی و موبایل به تلویزیون است.

جمع بندی

تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن سری 50XCU755، جزء محصولات UHD 4K است. با وضوح تصویر ULTRA HD 4K و پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 برروی USB، تجربه‌ای بی‌نظیر از دیدن تصاویر را خواهید داشت. این تلویزیون‌ها از سیستم عامل اندروید 11 بهره می‌برند و امکاناتی از قبیل وبگردی، خرید آنلاین و تماشای فیلم و سریال آنلاین را به کاربران ارائه می‌دهند.  این محصول دارای دو درگاه USB و دو درگاه HDMI، است که می‌توان انواع دستگاه‌ها را به تلویزیون متصل کرد و با قابلیت WIFI Screen Mirror، تصاویر گوشی موبایل را بر روی صفحه بزرگ تلویزیون به راحتی پخش کرد.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشین های اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 1

  1. علی اکبر پورتقی از تهران

    سلام
    ممنون دستگاه خیلی خوب است من از این تلوزبون راضی هستم

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.