loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XCU765 سایز 50 اینچ

xvision 7 series XCU765 4K UHD Smart TV 50"

6 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XCU765 سایز 50 اینچ

xvision 7 series XCU765 4K UHD Smart TV 50"

6 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

محصول جدید و به روز ایکس ویژن از تلویزیون های سری 7

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 50XCU765 از سری 7 این برند، دارای وضوح تصویر فوق العاده UHD 4K بوده که از تکنولوژی HDR10 برروی USB پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی این تلویزیون‌ها میتوان به سیستم عامل اندروید 11 اشاره کرد که دنیای تازه ای از تکنولوژی و سرگرمی همراه با امکاناتی از جمله وبگردی، خرید آنلاین و تماشای آنلاین فیلم و سریال دارد. این محصول دارای دو درگاه USB و دو درگاه HDMI جهت اتصال انواع دستگاه ها به تلویزیون است. در این تلویزیون با قابلیت WIFI Screen mirror امکان پخش تصاویر گوشی موبایل روی صفحه بزرگ تلویزیون وجود دارد.

کیفیت UHD 4K

نمایش با شکوه جزئیات با کیفیت UHD 4K

تلویزیون‌های 4K با رزولوشن 3840*2160 و بیش از 8 میلیون پیکسل قادرند تصاویر را با کیفیت و وضوح بسیار بالا نمایش دهند. این وضوح تصویر در مقایسه با تلویزیون‌های FULL HD چهار برابر بیشتر است. با این حال، اگر هدف شما تماشای محتواهای بروز و جذاب است، تلویزیون XCU765 انتخابی مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

تفاوت واضح بین نواحی روشن و تیره با HDR 10

تلویزیون مورد نظر از فناوری HDR10 پشتیبانی می‌کند. تکنولوژی HDR با تأثیر قابل توجهی بر کنتراست و نمایش گسترده‌تر طیف رنگ، جزئیات بیشتری از تصاویر را به نمایش می‌گذارد و این به معنای ایجاد تفاوت واضحتری بین ناحیه‌های روشن و تیره است و نتیجتاً تصاویر با تنوع رنگی و کنتراست بالاتری پخش می‌شوند.

تکنولوژی HDR 10
سیستم عامل اندروید 11

ترکیب هوشمندی و سرگرمی با اندروید 11

تلویزیون 50XCU765 دارای سیستم عامل اندروید نسخه 11 است. وجود سیستم عامل اندروید در این تلویزیون، به کاربران امکانات فراوانی از جهان سرگرمی و اطلاعات را هدیه می کند. از جمله ویژگی‌های تلویزیون با سیستم عامل اندروید می‌توان به تماشای آنلاین فیلم و سریال، خرید آنلاین، مشاهده وضعیت آب و هوا و مشاهده اخبار اشاره کرد.

مدرنیته و زیبایی

تلویزیون‌های سری 7 ایکس ویژن مدل 50XCU765، با طراحی فوق‌العاده ظریف و زیبا، به فضای اطراف خود جلوه‌ای خاص و مدرن می‌بخشند. ضخامت بدنه این تلویزیون کمتر از 10 میلیمتر در باریک ترین نقطه است. است. بدنه‌ی مشکی رنگ این تلویزیون ترکیبی از ظاهر زیبا و قابلیت سازگاری با محیط است.

طراحی ظریف
تکنولوژی WiFi Screen Mirror

اتصال بی سیم و کاربردی WiFi Screen Mirror

تلویزیون مورد نظر، دارای قابلیت WiFi Screen Mirror به منظور اتصال آسان گوشی‌های هوشمند به تلویزیون بدون نیاز به سیم است. با استفاده از این تکنولوژی، کاربران قادرند به راحتی گوشی موبایل خود را به تلویزیون متصل کنند و از تماشای محتوای نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون در کنار خانواده لذت ببرند.

اتصالات و درگاه ها

تلویزیون XCU765 دارای دو درگاه USB، دو درگاه HDMI و قابلیت بلوتوث است که امکان اتصال به انواع دستگاه‌های خارجی مانند فلش درایو، هارد اکسترنال، کنسول‌های بازی و گوشی‌های هوشمند را به تلویزیون فراهم می‌کند.

اتصالات و درگاه ها

جمع بندی

تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن سری 50XCU765، جزو محصولات UHD 4K این برند محسوب می‌شوند که با پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 روی USB، ارائه می‌شوند. سیستم عامل اندروید 11 نیز یکی از ویژگی‌های بارز این تلویزیون‌هاست. طراحی بسیار ظریف و هنرمندانه این تلویزیون‌ها باعث ایجاد جلوه‌ای مدرن و زیبا به محیط می شود. همچنین، دو درگاه USB و دو درگاه HDMI امکان اتصال انواع دستگاه‌ها به این تلویزیون را فراهم می‌کنند.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشین های اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.