loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری X مدل X25 سایز 75 اینچ

xvision X Series X25 QLED UHD 4K Smart TV 75"

39 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری X مدل X25 سایز 75 اینچ

xvision X Series X25 QLED UHD 4K Smart TV 75"

39 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون های سری X ایکس ویژن؛ نمایش تکنولوژی و کیفیت

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 75X25 با وضوح تصویر 4K ULTRA HD، فناوری نقطه کوانتومی نانو کریستال های نیمه رسانا یا به اختصار QLED، پنل IPS و تکنولوژی HDR10، تصاویر با رنگ های واقعی و زنده را با عمق و غنای رنگی به نمایش می‌گذارد. این محصول از فناوری MEMC برای نمایش تصاویر سریع و بدون لگ استفاده می‌کند. این تلویزیون با سیستم عامل اندروید ورژن 11 و حافظه داخلی 16 گیگابایت، به عنوان یک قاب هوشمند عمل می‌کند و قابلیت‌هایی مانند وب‌گردی، خرید آنلاین و کار با اپلیکیشن‌های مختلف را فراهم می‌کند. با فناوری DOLBY ATMOS این محصول،تجربه صدای شگفت انگیزی را خواهید داشت. تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 75X25 از قابلیت HBB TV برای دسترسی به محتوای اینترنتی همزمان با پخش صدا و تصویر استفاده می‌کند. اتصال ساندبار و اسپیکر به تلویزیون از طریق Bluetooth امکان‌پذیر است و با قابلیت WIFI Screen mirror میتوانید تصاویر گوشی موبایل را روی صفحه بزرگ تلویزیون پخش کنید.

تلویزیون QLED ایکس ویژن

رنگ‌هایی با بیشترین خلوص با فناوری QLED

فناوری کوانتوم دات QLED با استفاده از نانوکریستال‌های نیمه رسانا و بسیار کوچک، رنگ‌های واقعی‌تری را در تلویزیون X25 تولید می‌کند. این فناوری با استفاده از لایه‌ی نقاط کوانتومی و فناوری نور پس‌زمینه سازگار، رنگ‌هایی با بیشترین خلوص را به ارمغان می‌آورد. با بهره‌گیری این فناوری، تصاویری با رنگ‌های زنده و واقعی‌تر به کاربران ارائه می شود.

بدون نگرانی از زاویه تماشا با پنل IPS

تلویزیون ایکس ویژن مدل 75X25 با پنل IPS، به شما اجازه می‌دهد که بدون نگرانی از زاویه تماشا، بهترین کیفیت تصویر را دریافت کنید. پنل IPS از هر زاویه‌ای که به صفحه نمایش نگاه کنید، کیفیت تصویر را حفظ می‌کند و تأثیر منفی نور محیط را به حداقل می‌رساند. با استفاده از پنل IPS، نیازی به نگرانی درباره چیدمان تلویزیون در محیط‌های پرنور نیست و از بازتاب نور محیط جلوگیری می‌شود.

پنل IPS

نمایش با شکوه تر جزئیات تصویر با وضوح UHD 4K

تلویزیون ایکس ویژن مدل 75X25 جزئیات تصاویر را با وضوح تصویر بالا 4K ULTRA HD و با شکوه نمایش می دهد. این تلویزیون، برای تماشای محتواهایی که با استفاده از فناوری روز تولید شده‌اند، بهترین گزینه است. اگرچه این وضوح تصویر برای تماشای بسیاری از محتواها مناسب است، اما برای لذت بردن از محتواهایی با کیفیت 4K، تلویزیون ایکس ویژن مدل 75X25 گزینه‌ی مناسب‌تری است.

کیفیت تصویر UHD 4K
فناوری MEMC

فناوری MEMC بهبود دهنده سرعت انتقال تصویر

فناوری MEMC بهبود دهندهٔ سرعت انتقال تصویر است که به شما امکان می‌دهد تصاویر را با حرکتی بی‌نقص و با جزئیات بالا تماشا کنید. این فناوری با تشخیص و پیش‌بینی حرکت در تصاویر، فریم‌ها را با سرعت بیشتری منتقل می‌کند و از هر گونه ابهام یا نامناسبی در تصاویر جلوگیری می‌کند. با استفاده از فناوری MEMC، تجربهٔ تماشای تصاویر با حرکت طبیعی و بدون لرزش را تجربه خواهید کرد.

نمایش طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها با HDR 10

تلویزیون هوشمند مدل 75X25 ایکس ویژن، از فناوری HDR10 برای نمایش رنگ‌های بی‌نهایت زنده استفاده می‌کند. این فناوری با افزایش نمایش نقاط روشن با روشنایی بیشتر و نقاط تاریک با تیرگی بیشتر، به تصاویر عمق بیشتری می‌بخشد. در واقع، تلویزیون HD 4K ULTRA هوشمند مدل 75X25 ایکس ویژن با پشتیبانی از تکنولوژی HDR10، می‌تواند طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را به صورت طبیعی و زنده در قاب تصویر نشان دهد.

تکنولوژی HDR 10

نگاه تازه به تکنولوژی و هوشمندی با اندروید 11

تصور کنید یک قاب جادویی و هوشمند وجود دارد که با استفاده از سیستم عامل اندروید، شما را به دنیای فراگیر تکنولوژی دعوت می‌کند. این قاب قدرتمند، امکاناتی همچون مرور وب، خرید آنلاین و استفاده از اپلیکیشن‌های مورد علاقه‌تان را برای شما فراهم می‌کند. اسیستم عامل اندروید ورژن 11 در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل X25 در واقع دریچه‌ای به دنیای مدرن است که از طریق آن می‌توانید به سرگرمی‌ها و امکانات بیشماری دسترسی پیدا کنید.

سیستم عامل اندروید 11
WIFI Screen Mirror

تکنولوژی Wifi Screen Mirror  و اتصال آسان

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 75X25 مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror است. با این تکنولوژی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنید و به راحتی از تماشای صفحه گوشی خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرید. این ویژگی برای تماشای عکس‌های گرفته شده با موبایل بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون 75 اینچ ایکس ویژن مدل X25 بسیار کاربردی خواهد بود.

جمع بندی

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 75X25 با 4K ULTRA HD مجهز به فناوری نقطه کوانتومی QLED برای نمایش واقعی ترین رنگ ها است. با پنل IPS نمایشگر شما از هر زاویه و نما کیفیت را به چشم‌هایتان هدیه می‌دهد. تلویزیون ایکس ویژن مدل 75X25 از تکنولوژی HDR10 و فناوری MEMC برخوردار است. تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 75X25 با وجود سیستم عامل اندروید 11، شما را به دنیای بزرگ تکنولوژی دعوت می‌کند. این محصول جدید مدل 75X25 مجهز به فناوری DOLBY ATMOS برای تجریه صدای سه بعدی در همه جهات است. در این مدل از تلویزیون های ایکس ویژن با قابلیت WIFI Screen mirror  امکان پخش تصاویر گوشی موبایل در صفحه بزرگ تلویزیون وجو دارد.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشین های اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.