loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری X مدل X25 سایز 65 اینچ

xvision X Series X25 QLED UHD 4K Smart TV 65"

19 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری X مدل X25 سایز 65 اینچ

xvision X Series X25 QLED UHD 4K Smart TV 65"

19 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

گام پرقدرت ایکس ویژن با تلویزیون سری X25

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 65X25 با وضوح تصویر 4K ULTRA HD و فناوری نقطه کوانتومی نانو کریستال های نیمه رسانا، رنگ های واقعی و با بیشترین خلوص را تولید می کند. با پنل IPS، کیفیت تصویر از هر زاویه حفظ خواهد شد. هماین تلویزیون از تکنولوژی HDR10 و فناوری MEMC برای نمایش رنگ های زنده و تصاویر بدون لگ استفاده می کند. با سیستم عامل اندروید 11 و حافظه داخلی 16 گیگابایت، این تلویزیون قابلیت های هوشمندی و سرگرمی را برایتان فراهم می کند. امکان اتصال ساندبار و اسپیکر از طریق Bluetooth و پخش تصاویر گوشی موبایل با قابلیت WIFI Screen mirror در تلویزیون 65X25 ایکس ویژن وجود دارد. با تکنولوژی DOLBY ATMOS در تلویزیون سری X ایکس ویژن مدل X25 تجربه صدای شگفت انگیزی را خواهید داشت. همچنین با قابلیت HBB TV می توانید به اطلاعات و محتواهای مختلفی از طریق اتصال به اینترنت دسترسی داشته باشید.

تلویزیون QLED ایکس ویژن

خلوص رنگ ها با فناوری QLED

نانوکریستال های نیمه رسانا و بسیار کوچک، با عبور نور پس زمینه از لایه دارای نقاط کوانتومی، واقعی ترین رنگ ها را تولید می کنند. تلویزیون 65X25 ایکس ویژن دارای لایه‌ی نقاط کوانتومی است که با نور پس زمینه سازگار است.

پنل IPS با زاویه دید وسیع

تلویزیون ایکس ویژن مدل 65X25 دارای پنل IPS است و به شما امکان انتخاب هر زاویه ای برای تماشای تلویزیون را می دهد. به این ترتیب که صفحه نمایشگر به اندازه‌ زاویه مستقیم، کیفیت خود را حفظ کند و نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی نگذارد. همچنین پنل IPS از بازتاب نور محیط روی صفحه نمایشگر ممانعت می‌کند.

پنل IPS

نهایت لذت از تماشای تلویزیون با کیفیت تصویر UHD 4K

تلویزیون ایکس ویژن مدل 65X25 با وضوح تصویر 4K ULTRA HD، به شما امکان می‌دهد جزئیات تصاویر را با شکوه تماشا کنید. این تلویزیون با وضوح بالای خود، برای تماشای محتواهای تولید شده با تکنولوژی روز، انتخابی بی‌نظیر است. اگرچه وضوح 4K ULTRA HD برای بسیاری از محتواهای در حال پخش مناسب است، اما تلویزیون‌هایی با وضوح 4K ULTRA HD بهترین گزینه برای لذت بردن از محتوای تولید شده با کیفیت 4K هستند.

کیفیت تصویر UHD 4K
فناوری MEMC

فناوری MEMC افزایش انتقال سرعت تصویر  

این فناوری در تلویزیون X25 ایکس ویژن لرزش حرکت ها و سایه ها را به سطحی که چشم انسان قادر به درک آن باشد، کاهش داده و حرکت های سریع را واقعی تر جلوه می دهد. همچنین با حذف لرزش های تصویر از سو سو زدن صفحه نمایش هنگام پخش تصاویر سریع جلوگیری میکند، در نتیجه تصاویر را روان و طبیعی به نمایش خواهد گذاشت.

افزایش عمق و غنا رنگی با HDR 10

تلویزیون هوشمند مدل 65X25 ایکس ویژن، از فناوری HDR10 پشتیبانی می‌کند که بازگو کننده رنگ‌های بی‌نهایت زنده است. این فناوری با افزایش روشنایی نقاط سفید و تیرگی نقاط تاریک در تصاویر، عمق و غنا رنگی آنها را افزایش می‌دهد. در تلویزیون هوشمند 65X25 ایکس ویژن با وضوح 4K ULTRA HD، فناوری HDR10 موجب می‌شود تا طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها به صورت طبیعی و زنده در این قابلیت نمایش یابند.

تکنولوژی HDR 10

بهره مندی کامل از امکانات تلویزیون هوشمند با اندروید 11

یک قاب جادویی و هوشمند، با وجود سیستم عامل اندروید، شما را به دنیای بزرگ تکنولوژی دعوت می‌کند. ایجاد امکان وب‌گردی، خرید آنلاین و کار با اپلیکیشن‌های دلخواه شما، دریچه‌ای به سمت دنیایی مدرن است.هوشمند بودن تلویزیون ایکس ویژن مدل 65X25 و وجود سیستم عامل اندروید ورژن 11 باعث می‌شود این قاب تنها نمایشگر فیلم و تصاویر نباشد و به وسیله آن بتوان به دنیایی از سرگرمی و امکانات متصل شد.

سیستم عامل اندروید 11
WIFI Screen Mirror

اتصال راحت و آسان با Wifi Screen Mirror

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 65X25 با ویژگی Wifi Screen Mirror به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به کابل، گوشی موبایل خود را به تلویزیون متصل کرده و از تماشای صفحه گوشی خود روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرند. این ویژگی به خصوص برای مشاهده عکس‌های گرفته شده با موبایل بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بسیار کاربردی است.

جمع بندی

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 65X25 با وضوح تصویر 4K ULTRA HD، فناوری نقطه کوانتومی نانو کریستال و پنل IPS، تجربه تماشای محتوای به‌روز را به شما ارائه می‌دهد. با قابلیت Wifi Screen Mirror از گوشی موبایل خود می‌توانید تصاویر را به صفحه بزرگ تلویزیون منتقل کنید. همچنین، با استفاده از سیستم عامل اندروید ورژن 11، قابلیت‌های وب‌گردی، خرید آنلاین و استفاده از اپلیکیشن‌های مورد علاقه‌تان را خواهید داشت. این تلویزیون همچنین دارای حافظه داخلی 16 گیگابایت، فناوری DOLBY ATMOS، قابلیت HBB TV، اتصال ساندبار و اسپیکر از طریق Bluetooth و درگاه‌های USB و HDMI است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشین های اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 2

  1. محسن مهرپرور

    سلام خدمت همه دست اندرکاران شرکت xvision. محصولات xvision واقعا از کیفیت بالایی برخوردار است

  2. کمال خلخالی

    الان این مدلو بخوام تهیه کنم از کجا باید بگیرم نمایندگی شهر ما که میگه موجود نداریم سایت اینترنتی هم که نداره!!!

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.