loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری X مدل X25 سایز 55 اینچ

xvision X Series X25 QLED UHD 4K Smart TV 55"

60 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری X مدل X25 سایز 55 اینچ

xvision X Series X25 QLED UHD 4K Smart TV 55"

60 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

نسل جدید تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن از سری X

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55X25 دارای وضوح تصویر بسیار بالا 4K ULTRA HD و مجهز به فناوری QLED است که باعث ایجاد رنگ هایی با بیشترین خلوص می شود. پنل IPS این محصول باعث می شود تا نمایشگر شما از هر زاویه و نما کیفیت را به چشم‌هایتان هدیه می‌دهد. تلویزیون ایکس ویژن مدل 55X25 از تکنولوژی HDR10 برای نمایش رنگهایی زنده و واقعی بهره می برد. این محصول با وجود سیستم عامل اندروید ورژن 11، شما را به دنیای بزرگ تکنولوژی دعوت می‌کند. ایجاد امکان وب‌گردی، خرید آنلاین و کار با اپلیکیشن‌های دلخواه شما، دریچه‌ای به سمت دنیایی مدرن است.هوشمند بودن تلویزیون ایکس ویژن مدل 55X25 و وجود سیستم عامل اندروید ورژن 11 باعث می‌شود این قاب تنها نمایشگر فیلم و تصاویر نباشد و به وسیله آن بتوان به دنیایی از سرگرمی و امکانات متصل شد. تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55X25 دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی می باشد.

تلویزیون QLED ایکس ویژن

تلویزیون QLED ایکس ویژن مدل X25

هنگامی که نور پس زمینه از لایه دارای نقاط کوانتومی عبور میکند واقعی ترین رنگ ها را تولید می کند. تلویزیون X25 ایکس ویژن مجهز به فناوری QLED تلویزیونی است که نور پس زمینه سازگار می باشدکه باعث ایجاد رنگ هایی با بیشترین خلوص می گردد.

با پنل IPS در هر زاویه ای زیبا ببینید

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55X25 با پنل IPS این امکان را ایجاد می‌کند که از هر زاویه‌ای که به صفحه نمایش بنگرید، صفحه نمایشگر به اندازه‌ زاویه مستقیم، کیفیت خود را حفظ کند و نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی نگذارد. پنل IPS از بازتاب نور محیط روی صفحه نمایشگر ممانعت می‌کند و دیگر در چیدمان محیط خود لازم نیست نگران جایگذاری تلویزیون در فضاهای پرنور باشید.

پنل IPS
کیفیت تصویر ULTRA HD 4K

کیفیت تصویر تماشایی ULTRA HD 4K

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55X25 از وضوح تصویر ULTRA HD  4K برخوردار است و برای تماشای تصاویر و محتوای تولید شده با تکنولوژی روز بهترین انتخاب است. اگر چه این وضوح برای تماشای بسیاری از محتواهای درحال پخش مناسب است ولی برای لذت بردن از محتوای تولید شده به روز تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل X25 انتخاب مناسبی است.

نهایت زنده بودن رنگ ها با HDR 10

تلویزیون هوشمند 55X25 ایکس ویژن از تکنولوژی HDR 10 پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی با افزایش نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر، عمق تصاویر را افزایش می‌دهد. تکنولوژی HDR10 در تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن مدل 55X25 باعث می‌شود طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها به صورت طبیعی و زنده در این قاب دیده شوند.

تکنولوژی HDR 10

ورود مقتدرانه به دنیای بزرگ تکنولوژی با اندروید 11

یک قاب جادویی و هوشمند، با وجود سیستم عامل اندروید 11، شما را به دنیای بزرگ تکنولوژی دعوت می‌کند. ایجاد امکان وب‌گردی، خرید آنلاین و کار با اپلیکیشن‌های دلخواه شما، دریچه‌ای به سمت دنیایی مدرن است.هوشمند بودن تلویزیون ایکس ویژن مدل 55X25 و وجود سیستم عامل اندروید ورژن 11 باعث می‌شود این قاب تنها نمایشگر فیلم و تصاویر نباشد و به وسیله آن بتوان به دنیایی از سرگرمی و امکانات متصل شد.

سیستم عامل اندروید 11
WIFI Screen Mirror

راحتی در اتصال با WIFI Screen Mirror

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 55X25 مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror است. با این تکنولوژی کاربران می‌توانند به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنند و از تماشای صفحه گوشی خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرند.

جمع بندی

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55X25 با وضوح تصویر 4K ULTRA HD و فناوری نقطه کوانتومی نانو کریستال های نیمه رسانا، رنگ‌های با بیشترین خلوص را تولید می‌کند. با پنل IPS، کیفیت تصویر از هر زاویه‌ای حفظ می‌شود و تأثیر نور فضای اطراف را حس نخواهید کرد. این تلویزیون از تکنولوژی HDR10 و سیستم عامل اندروید ۱۱ پشتیبانی می‌کند و با دارا بودن ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، امکانات هوشمندی و سرگرمی را برای شما فراهم می‌کند. قابلیت‌های اتصال ساندبار و اسپیکر از طریق Bluetooth و WIFI Screen mirror جهت پخش تصاویر گوشی موبایل نیز در این تلویزیون وجود دارد. همچنین این محصول دارای دو درگاه USB و سه درگاه HDMI برای اتصال دستگاه‌های مختلف است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشین های اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 2

  1. مسعود

    سلام. سری x کی به بازار میاد؟

  2. محمد علی پور

    سلام
    من چند روزی هست که مدل x25 رو خریداری کردم
    تلویزیون قبلیم ایکس ویژن مدل xyu745 بود که پارسال خریدم و چند روز قبل بچم حواسش نبود و زد ال سی دیش رو شکوند، قبل از اون هم سامسونگ داشتم
    بدون اغراق باید بگم کیفیت تصویر فوق العاده ای داره، رنگ ها به شدت شفاف و واقعی هستند
    سرعت ریت تصاویر هم خوب هست، چون مدل قبلی که داشتم پایین بود و اذیت کننده
    کیفیت تصاویر نسبت به ال ای دی های 4k معمولی، حداقل 50٪ بیشتر هست
    شما برای برند های سامسونگ و ال جی، با این کیفیت ، حداقل باید بالای 50 تومن هزینه کنید
    شما وقتی یک فیلم با کیفیت 4k از روی فلش ببینید، اونوقت از کیفیت تصاویر متحیر میشید
    کیفیت صدا هم راضی کننده هست، البته ووفر نداره
    کنترلش میتونست هوشمند باشه با ابعاد کوچک‌تر ، مثل سامسونگ
    سیستم عاملش اندروید هست، ولی به نظر شخصی من وقتی میتونی یا قابلیت mirror screen تمام امکانات گوشیت رو روی تلویزیون داشته باشی، اصلا مهم نیست
    ضمنا سرعت نمایش گوشی روی تلویزیون خیلی خوب هست،چون تلویزیون قبلیم سرعتش پایین بود، اینو زمانی که میخواستم فیلم ببینم، رو مخم بود، ولی الان کاملا روان و بدون وقفه نمایش میده

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.