loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TV102-AWD ظرفیت 10 کیلوگرم سفید

X.Vision TV102-AWD Washing Machine 10kg

19 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TV102-AWD ظرفیت 10 کیلوگرم سفید

X.Vision TV102-AWD Washing Machine 10kg

19 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 10 سال ضمانت موتور
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

ماشین لباسشویی سری TV

اعتماد به کیفیت

سری ماشین لباسشویی TV از جدیدترین سری محصولات ایکس ویژن است، که با عملکرد قوی، ویژگی‌های به‌روز و تطابق با استانداردهای بین‌المللی، توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند. ماشین لباسشویی TV102 با موتور پیشرفته مجهز به تکنولوژی Direct Drive Inverter و قابلیت چرخش با سرعت 1200 دور در دقیقه ارائه شده است. استفاده از این موتور به طور قابل‌توجهی کارایی شستشو را در این مدل ارتقا می‌دهد. مدل TV102 دارای ظرفیت 10 کیلوگرم بوده و برای خانواده‌های پرجمعیت یک گزینه بسیار مناسب محسوب می‌شود. این ماشین لباسشویی با کنترل پنل تمام لمسی که کاربری آسان دارد و 15 برنامه شستشو متنوع، قابلیت شستشوی هر نوع لباس را به‌صورت استاندارد و بدون آسیب به پارچه به شما هدیه می دهد. نمودار مصرف انرژی این مدل در رده A+++ قرار دارد و این دستگاه به عنوان یک محصول کم‌مصرف شناخته می‌شود.

شستشوی بی‌صدا و اقتصادی

موتور پیشرفته با تکنولوژیDirect Drive Inverter

در موتورهای مجهز به تکنولوژی Direct Drive Inverter، از تسمه و قرقره (پولی) به‌صورت یک مکانیزم واحد صرف‌نظر شده و موتور مستقیماً به مخزن شستشو متصل می‌شود. این تکنولوژی باعث جلوگیری از هدررفت انرژی به دلیل اصطکاک بین اجزای مختلف می‌شود و به‌مراتب مصرف انرژی دستگاه را کاهش می‌دهد. تراکم نیروها در این تکنولوژی نیز باعث کاهش لرزش و صداها، افزایش طول عمر و دقت بیشتر در کنترل سرعت می‌شود. همچنین، موتورهای این نوع به‌طور خودکار وزن لباس‌ها را تشخیص می‌دهند و چرخه شستشو را بهینه‌تر می‌کنند.

طراحی زیبا و کاربری آسان

کنترل پنل تمام لمسی

ماشین‌های لباسشویی سری TV با کنترل پنل تمام لمسی به مشتریان ارائه می‌شوند. این کنترل پنل بدون کلیدهای فیزیکی طراحی شده و با لمس انگشت قابلیت تنظیمات و انتخاب برنامه‌ها را فراهم می‌کند. علاوه بر سرعت و آسانی کاربری، این کنترل پنل لمسی دارای ظاهری زیبا و مدرن است.

شستشوی خودکار و محافظتی برای دستگاه

برنامه شستشوی خودکار درام

ماشین لباسشویی TV102 با برنامه شستشوی خودکار درام تجهیز شده است. با استفاده از این برنامه، شستشوی کامل درام و لوله‌های ارتباطی با آب 95 درجه و افزودن مقداری مواد شوینده صورت می‌گیرد. استفاده منظم از این برنامه هر 6 ماه یک بار، به‌منظور جلوگیری از پوسیدگی و خوردگی قطعات و افزایش طول عمر دستگاه، توصیه می‌شود. در ضمن، حتما در هنگام استفاده از این برنامه از قرار دادن لباس در داخل درام خودداری کنید.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TV102-AWD/ASD ظرفیت 10 کیلوگرم

بدون نگرانی از جا ماندن لباس‌ها

قابلیت افزودن لباس در حین شستشو (Add Garment)

تکنولوژی اضافه کردن لباس در طول شستشو به شما اجازه می‌دهد لباس‌هایی که جا مانده‌اند را به‌صورت آسان و بدون قطع کردن برنامه شستشو، اضافه کنید. به‌راحتی با فشردن کلید Pause یا Stop (بسته به مدل دستگاه)، می‌توانید شستشو را متوقف کرده و پس از چند ثانیه، درب دستگاه باز می‌شود تا بتوانید لباس‌ها را اضافه کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا لباس‌های جا مانده تا شستشوی بعدی به تعویق نیفتند و به‌وسیله صرفه‌جویی در انرژی، مصرف انرژی را کاهش دهید.

شستشوی کامل و سریع در 15 دقیقه

برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای در سری TV جهت شستشوی لباس‌های کم‌حجم یا کم‌کثیف تعبیه شده است. با این برنامه، لباس‌ها به مدت 15 دقیقه به طور کامل شسته و خشک می‌شوند.

warranty

گارانتی 36 ماه مادیران

خدمات مادیران ، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد . به منظور بهره مندی از این سرویس ، این کالا دارای 36 ماه گارانتی قطعات و 10 سال ضمانت موتور می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

موارد زیر ممکن است موجب نخ کش شدن لباس و یا آسیب به پارچه شود:

  • ممکن است برنامه شستشو مناسب با پارچه لباس نباشد. لباسهایی که پارچه ظریف دارند حتما باید با برنامه شستشوی مناسب با همان نوع پارچه شسته شوند.
  • اگر دور خشک کن بالا انتخاب شود امکان آسیب به لباس وجود دارد. در صورتیکه لباسهای شما پارچه ظریف و حساس دارند از دور خشک کن پایین برای خشک کردن آنها استفاده کنید.
  • لباسهایی که دارای زیپ و زیور آلات هستند می توانند در هنگام شستشو موجب نخ کش شدن لباسهای دیگر شوند.
  • سطح درام را چک کنید. فضای داخلی درام باید کاملا صاف و بدون تیزی بر روی آن باشد.

در هنگام استفاده از نرم کننده موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • نرم کننده را تا زیر خط MAX داخل جاپودری بریزید.
  • بهتر است نرم کننده را با آب رقیق کنید.

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.