loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TV102-ASD ظرفیت10 کیلوگرم نقره ای

X.Vision TV102-ASD Washing Machine 10kg

21 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TV102-ASD ظرفیت10 کیلوگرم نقره ای

X.Vision TV102-ASD Washing Machine 10kg

21 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 10 سال ضمانت موتور
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

ماشین لباسشویی سری TV

کیفیت قابل اعتماد

ماشین لباسشویی سری TV از جدیدترین سری ماشین های لباسشویی ایکس ویژن، دارای عملکردی قدرتمند و ویژگی های بروز و مطابق با استانداردهای بین المللی است. این دستگاه مجهز به موتور پیشرفته با تکنولوژیDirect Drive Inverter  با قابلیت چرخش 1200 دور بر دقیقه است. بهره گیری از این موتور تا حد زیادی موجب افزایش عملکرد شستشو در این مدل شده است. مدل TV102 داری ظرفیت شستشوی 10 کیلوگرم بوده و برای خانواده های پر جمعیت گزینه ای بسیار مناسب است. این ماشین لباسشویی مجهز به کنترل پنل تمام لمسی با کاربری آسان و 15 برنامه متنوع شستشو است که امکان شستشوی هر نوع لباس را طبق استاندارد و بدون آسیب به پارچه برای شما فراهم می آورد. نمودار مصرف انرژی این مدل  A+++ است و در رده محصولات کم مصرف قرار میگیرد.

 

شستشوی لباس ها با کمترین صدا و مصرف انرژی

موتور پیشرفته با تکنولوژی Direct Drive Inverter

در موتورهای مجهز به تکنولوژی دایرکت درایو تسمه و پولی حذف شده و موتور مستقیما به مخزن شستشو متصل می شود. در این تکنولوژی موتور، تسمه و قرقره (پولی) به صورت یک مکانیزم واحد هستند که به صورت مستقیم به درام وصل می شوند. ادغام این قطعات، باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی در اثر اصطکاک بین اجزای مختلف شده و مصرف انرژی ماشین را تا حد چشمگیری کاهش می دهد. در واقع دایرکت درایو نیروی چرخشی را بدون واسطه از موتور به درام منتقل میکند در نتیجه محصول لرزش و صدای کمتر و طول عمر بیشتری دارد. از سایر مزایای این نوع از موتورها میتوان به کنترل بهینه سرعت و دقت بالا اشاره کرد. موتورهای مجهز به تکنولوژی دایرکت درایو، به دلیل دقت بالا میتوانند وزن لباسها را به صورت خودکار تشخیص داده و چرخه شستشو را برای رسیدن به نتیجه بهتر بهینه کنند.

طراحی زیبا و کاربری آسان

کنترل پنل تمام لمسی

ماشین های لباسشویی سری TV به کنترل پنل تمام لمسی مجهز هستند. پنل دستگاه بدون کلید بوده و تنظیمات و انتخاب برنامه ها به کمک لمس انگشت انجام می شود. کنترل پنل لمسی این محصول علاوه بر کاربری سریع و آسان، ظاهری شکیل و زیبا به آن بخشیده است.

برنامه شستشوی خودکار درام

لباسشویی مجهز به برنامه شستشوی خودکار درام است. بوسیله این ویژگی شستشوی کامل درام و لوله های ارتباطی به کمک آب 95 درجه و افزودن مقداری مواد شوینده صورت می گیرد. استفاده از این برنامه شستشو برای جلوگیری از پوسیدگی، خوردگی قطعات و افزایش طول عمر دستگاه هر 6 ماه یکبار توصیه می گردد. لازم به ذکر است هنگام استفاده از این برنامه می‌بایست از قرار دادن لباس در داخل درام خودداری گردد.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TV102-AWD/ASD ظرفیت 10 کیلوگرم

نگران جا ماندن لباس‌ها نباش!

قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو (Add Garment)

فناوری قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو به شما این امکان را می دهد تا لباسهای جا مانده خود را بدون قطع کامل برنامه شستشو و اتلاف زمان به سایر لباسهای در حال شستشو اضافه نمایید. برای اضافه کردن لباس بعد از شروع شستشو، به راحتی می توانید در همان مراحل اولیه با نگهداشتن کلید Pause یا Stop (بسته به مدل دستگاه) شستشو را متوقف نمایید. پس از چند ثانیه سطح آب پایین آمده و امکان باز شدن درب فراهم می شود و شما می توانید لباس‌ها را اضافه و مجددا برنامه شستشو را فعال کنید. به این ترتیب، شستن لباس‌هایی که جا مانده اند، تا زمان شستشوی بعدی به تعویق نمی‌افتد و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می‌شود.

یک شستشوی کامل و سریع در 15 دقیقه

لباسشویی سری TV مجهز به برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه ای است. این برنامه برای شستشوی حجم کمی از لباس و یا لباسهایی که زیاد کثیف نیستند، مناسب است و به کمک آن، طی 15 دقیقه مراحل شستشو و خشک کردن لباسها به صورت کامل انجام می‌شود.

warranty

گارانتی 36 ماه مادیران

خدمات مادیران ، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد . به منظور بهره مندی از این سرویس ، این کالا دارای 36 ماه گارانتی قطعات و 10 سال ضمانت موتور می باشد.

نظرات 3

  1. مهدی

    واقعا ماشین لباسشویی دایرکت درایو با پنل لمسی،‌ محصول خیلی جالبی هست ممنون از ایکس ویژن…

  2. ایکس ویژن

    امیدوارم پنل لمسی و موتور دایرکت درایو رو روی سایر ظرفیت های دیگه ماشین لباسشویی هم قرار بدین.

  3. محمد

    من به تازگی خریدم این مدل لباسشویی را خداروشکر خیلی خوبه راضیم

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

موارد زیر ممکن است موجب نخ کش شدن لباس و یا آسیب به پارچه شود:

  • ممکن است برنامه شستشو مناسب با پارچه لباس نباشد. لباسهایی که پارچه ظریف دارند حتما باید با برنامه شستشوی مناسب با همان نوع پارچه شسته شوند.
  • اگر دور خشک کن بالا انتخاب شود امکان آسیب به لباس وجود دارد. در صورتیکه لباسهای شما پارچه ظریف و حساس دارند از دور خشک کن پایین برای خشک کردن آنها استفاده کنید.
  • لباسهایی که دارای زیپ و زیور آلات هستند می توانند در هنگام شستشو موجب نخ کش شدن لباسهای دیگر شوند.
  • سطح درام را چک کنید. فضای داخلی درام باید کاملا صاف و بدون تیزی بر روی آن باشد.

در هنگام استفاده از نرم کننده موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • نرم کننده را تا زیر خط MAX داخل جاپودری بریزید.
  • بهتر است نرم کننده را با آب رقیق کنید.

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.