loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون FHD هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XY775 سایز 43 اینچ

xvision 7 Series XY775 FHD Smart TV 43"

2 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون FHD هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XY775 سایز 43 اینچ

xvision 7 Series XY775 FHD Smart TV 43"

2 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون 43 اینچ ایکس ویژن محصول به روز و کاربردی

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 43XY775 از سری 7 از محصولات جدید این برند است. کیفیت تصویر Full HD در کنار پنلIPS و همچنین سیسیتم عامل اندروید 11 این تلویزیون را به محصولی به روز و کاربردی مناسب فضاهای کوچک تا متوسط تبدیل کرده است. قابلیت WIFI Screen mirror امکان پخش تصاویر گوشی موبایل در صفحه تلویزیون 43 اینچ مدل XY775 ایکس ویزن را فراهم کرده است.

پنل IPS

از هر زاویه تماشایی با تکنولوژی IPS

با تلویزیون ایکس ویژن مدل XY775 مجهز به پنل IPS در هر زاویه ای که دوست دارید نسبت به تلویزیون بنشینید. چرا که صفحه نمایشگر به اندازه‌ زاویه مستقیم، کیفیت خود را حفظ کند و نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی نمی گذارد. همچنین پنل IPS از بازتاب نور محیط روی صفحه نمایشگر ممانعت می‌کند.

استاندارد کیفیت با رزولوشن Full HD

با تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل 43XY775، تصاویری با کیفیت بالا و رنگ‌های زیبا و طبیعی را تجربه کنید. این تلویزیون با داشتن کیفیت تصویر FULL HD، هر جزئی از صحنه را با وضوح و شفافیت به نمایش می‌گذارد.

کیفیت تصویر فول اچ دی

هم پای تکنولوژی و هوشمندی با اندروید 11

هوشمند بودن تلویزیون مدل 43XY775 و پشتیبانی از اندروید 11 وجود امکاناتی مثل جستجو در وب، تماشای آنلاین محتوای تصویری و صوتی و بازی را فراهم می کند. با تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XY775 در دنیای اینترنت بچرخید و انواع و اقسام سرگرمی ها را برای خود و خانواده رقم بزنید.

اندروید 11
تکنولوژی Wifi Screen mirror

مرور خاطرات با Wifi Screen Mirror

اگر مرور خاطرات خانوادگی و عکس سفرهای تفریحی برایتان جذاب است. نیاز به تکنولوژی Wifi Screen Mirror در تلویزیون XY775 ایکس ویژن دارید. با این تکنولوژی کاربران می‌توانند به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنند.

جمع بندی

وجود سیستم عامل اندروید ورژن 11 در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 43XY775 باعث می‌شود این قاب نه تنها نمایشگر فیلم و تصاویر نباشد؛ بلکه به وسیله آن بتوان به دنیایی از سرگرمی و امکانات متصل شد. در این مدل از تلویزیون های ایکس ویژن 43XY775 اتصال ساندبار و اسپیکراز طریق Bluetooth فراهم است. این محصول دارای دو درگاه USB و سه درگاه HDMI جهت اتصال انواع دستگاه ها به تلویزیون است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.