loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون FHD هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XY785 سایز 43 اینچ

xvision 7 Series XY785 FHD Smart TV 43"

11 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون FHD هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XY785 سایز 43 اینچ

xvision 7 Series XY785 FHD Smart TV 43"

11 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

معرفی تلویزیون 43 اینچ ایکس ویژن مدل XY785

تلویزیون جدید ایکس ویژن از سری 7 تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 43XY785 است. این محصول مجهز به پنل IPS با کیفیت تصویر Full HD است. این محصول جدید دارای سیستم عامل اندروید 11 بوده که این قاب جادویی و هوشمند شما را به دنیای بزرگ تکنولوژی دعوت می‌کند. با قابلیت WIFI screen mirror این تلویزیون برای آینه سازی محتوا از گوشی به تلویزیون استفاده می شود. این تلویزیون 43 اینچ با توجه به اندازه‌ای که دارد می‌تواند برای اتاق، محیط‌های کوچک و محل کار افراد کاربردی فوق‌العاده داشته باشد.

پنل IPS

جلوگیری از بازتاب نور محیط روی تلویزیون با پنل IPS

با تلویزیون 43 ایکس ویژن مدل XY785 با پنل IPS دیگر مهم نیست کدام زاویه را برای تماشای تلویزیون انتخاب می‌کنید. پنل IPS این امکان را ایجاد می‌کند که از هر زاویه‌ای که به صفحه نمایش بنگرید، صفحه نمایشگر به اندازه‌ زاویه مستقیم، کیفیت خود را حفظ کند و نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی نگذارد

لذت از تماشای تصویر با کیفیت Full HD

با کیفیت تصویر FULL HD، وضوح و شفافیت پیش روی چشمان شما است. این رزولوشن استاندارد باعث می شود از رنگ‌های زنده و واقعی لذت ببرید. وضوح تصویر FULL HD در تلویزیون FHD هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل 43XY785 باعث نمایش تصاویری با کیفیت و شفاف می‌شود.

کیفیت Full HD

تلویزیون هوشمند با سیستم عامل اندروید 11

هوشمند بودن تلویزیون مدل 43XY785 و پشتیبانی از اندروید 11 وجود امکاناتی مثل جستجو در وب، تماشای آنلاین محتوای تصویری و صوتی و بازی را فراهم می کند. همراه هوشمند شما می تواند انواع و اقسام سرگرمی ها را برای شما و خانواده به ارمغان آورد.

تلویزیون اندروید XY785 ایکس ویژن
اتصال سریع و آسان با Wifi Screen Mirror

اتصال سریع و آسان با Wifi Screen Mirror

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 43XY785 مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror است. با این تکنولوژی کاربران می‌توانند به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنند و از تماشای صفحه گوشی خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرند.

جمع بندی

تلویزیون مدل 43XY785 ایکس ویژن دارای دو درگاه USB.02 و سه درگاه HDMI است . در این مدل از تلویزیون های ایکس ویژن 43XY785 اتصال ساندبار و اسپیکرموبایل از طریق Bluetooth فراهم است. این محصول دارای کیفیت تصویر Full HD، مجهز به پنل IPS و دارای سیستم عامل اندروید 11 می باشد.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 1

  1. محمد علیزاده

    سلام تفاوت بین مدل 795 با 785 چیه؟

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.