loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

سرویس اعتباری اسنپ ‌پی راهی سریع و ساده برای پرداخت هزینه‌های خرید بدون داشتن موجودی است. زمانی‌ که برای فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی اقدام می‌کنید، این سرویس برای شما فعال می‌شود و شما می‌توانید از اعتبار خود برای خرید از فروشگاه آنلاین ایکس ویژن استفاده کنید. اسنپ پی یک راه حل جدید پرداخت است که به کاربران این امکان را می‌دهد محصولی که نیاز دارند را بدون نیاز به ضامن یا وثیقه، در یک فرایند ساده الان بخرند و هزینه اش را بعدا طی 4 قسط پرداخت کنند.

سرویس اعتباری دیجی پی بستری را فراهم نموده تا کاربران بتوانند بدون نیاز به ضامن، درخواست اعتبار بدهند و کیف پول خود را شارژ کنند. شما میتوانید به اندازه اعتبار تخصیص یافته به کیف پول خود، از فروشگاه آنلاین ایکس ویژن خرید کنید. با همکاری دیجی پی، مشتریان اکنون قادر هستند تا از سرویس اعتباری این سامانه برای خرید از فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن بهره‌مند شوند. دیجی پی بستری را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند بدون نیاز به ضامن، اعتبار درخواستی را دریافت و کیف پول خود را شارژ کنند. با این اعتبار، شما می‌توانید از فروشگاه آنلاین ایکس ویژن خریدهای خود را به صورت اقساطی انجام دهید.

در ازکی وام با دریافت اعتبار، امکان خرید به صورت اقساطی برای شما فراهم می شود. هدف اصلی ازکی وام تسهیل فرآیند دریافت وام است. شما میتوانید با توجه به نیازتان و تا سقف مشخص وام بگیرید و به صورت اقساطی از فروشگاه آنلاین ایکس ویژن خرید کنید.

ایزی پی، سرویسی برای خرید اقساطی آنلاین است. این سرویس، بدون نیاز به حضور فیزیکی، امکان خرید مستقیم از بیش از ۱۰۰ برند متنوع را برای شما فراهم می‌کند. حالا با همکاری ایزی پی و سایت ایکس ویژن، شما می‌توانید به راحتی در اپلیکیشن ایزی پی ثبت نام کنید، مدارک خود را بارگذاری کنید و از اعتبار خود برای خرید از سایت ایکس ویژن استفاده کنید. تصور کنید که با یک برگه چک صیادی و چند کلیک ساده، بتوانید خرید اقساطی آنلاین را تجربه کنید. این همان چیزی است که ایزی پی برای شما فراهم می‌کند.