loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون QLED UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری X مدل X15 سایز 55 اینچ

xvision X series X15 QLED UHD 4K Smart TV 55"

93 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون QLED UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری X مدل X15 سایز 55 اینچ

xvision X series X15 QLED UHD 4K Smart TV 55"

93 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون سری X ایکس ویژن تعریف تازه ای از تکنولوژی

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55X15 با وضوح تصویر بسیار بالا  4K ULTRA HD امکان تماشای محتوای تولید شده به روز را فراهم می‌کند و مجهز به فناوری QLED است که باعث ایجاد رنگ‌هایی با بیشترین خلوص می‌شود.تلویزیون ایکس ویژن مدل 55X15 با پنل IPS نمایشگر شما از هر زاویه و نما کیفیت را به چشم‌هایتان هدیه می‌دهد. پنل IPS این امکان را ایجاد می‌کند که از هر زاویه‌ای که به صفحه نمایش بنگرید، صفحه نمایشگر به اندازه‌ زاویه مستقیم، کیفیت خود را حفظ کند و نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی نمی‌گذارد.

ویژگی های خاص تلویزیون ایکس ویژن مدل X15

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55X15 از تکنولوژی HDR10 رنگ‌هایی زنده و واقعی را به نمایش می‌گذارد. این مدل، با وجود سیستم عامل اندروید، شما را به دنیای بزرگ تکنولوژی دعوت می‌کند. ایجاد امکان وب‌گردی، خرید آنلاین و کار با اپلیکیشن‌های دلخواه شما، دریچه‌ای به سمت دنیایی مدرن است. هوشمند بودن تلویزیون ایکس ویژن مدل 55X15 و وجود سیستم عامل اندروید ورژن 11 باعث می‌شود این قاب تنها نمایشگر فیلم و تصاویر نباشد و به وسیله آن بتوان به دنیایی از سرگرمی و امکانات متصل شد. تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55X15 دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است. در این مدل از تلویزیون های ایکس ویژن 55X15 اتصال ساندبار و اسپیکر از طریق Bluetooth نیز امکان‌پذیر  است و با قابلیت WIFI Screen mirror امکان پخش تصاویر گوشی موبایل در صفحه بزرگ تلویزیون فراهم کرده است. با دو درگاه USB و سه درگاه HDMI اتصال انواع دستگاه را به تلویزیون میسر می‌کند.

تلویزیون QLED ایکس ویژن مدل X15

دنیایی از رنگ‌هایی شگفت‌انگیز با فناوری کوانتوم دات QLED

نقاط کوانتومی (QD) نانوکریستال های نیمه رسانا و بسیار کوچک هستند. هنگامی که نور پس زمینه از لایه دارای نقاط کوانتومی عبور می‌کند واقعی‌ترین رنگ‌ها را تولید می‌کند. تلویزیون دارای لایه‌ی نقاط کوانتومی، تلویزیونی است که با فناوری نور پس زمینه سازگار است و باعث ایجاد رنگ‌هایی با بیشترین خلوص می‌گردد.

کیفیت تصویر UHD 4K

وضوح تصویر 4K ULTRA HD؛ تماشای با شکوه جزئیات

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55X15 دارای وضوح تصویر ULTRA HD  4K است و برای تماشای تصاویر و محتوای تولید شده با تکنولوژی روز بهترین انتخاب است. اگر چه این وضوح برای تماشای بسیاری از محتواهای درحال پخش مناسب است ولی برای لذت بردن از محتوای تولید شده با کیفیت 4K تلویزیون‌های 4K ULTRA HD گزینه مناسب‌تری هستند.

تکنولوژی HDR 10 و رنگ‌های بی‌نهایت زنده

تلویزیون هوشمند 55X15 ایکس ویژن از تکنولوژی 10 HDR پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی با افزایش نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر، عمق تصاویر را افزایش می‌دهد. تکنولوژی HDR10 در تلویزیون HD  4K ULTRA هوشمند ایکس ویژن مدل 55X15 باعث می‌شود طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها به صورت طبیعی و زنده در این قاب دیده شوند.

تکنولوژی HDR10

پنل IPS با زاویه دید وسیع

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55X15 با پنل IPS دیگر مهم نیست کدام زاویه را برای تماشای تلویزیون انتخاب می‌کنید. پنل IPS این امکان را ایجاد می‌کند که از هر زاویه‌ای که به صفحه نمایش بنگرید، صفحه نمایشگر به اندازه‌ زاویه مستقیم، کیفیت خود را حفظ کند و نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی نگذارد. پنل IPS از بازتاب نور محیط روی صفحه نمایشگر ممانعت می‌کند و دیگر در چیدمان محیط خود لازم نیست نگران جایگذاری تلویزیون در فضاهای پرنور باشید.

تلویزیون IPS ایکس ویژن
تلویزیون هوشمند واقعی با اندروید 11

دوستی هوشمند با اندروید 11

یک قاب جادویی و هوشمند، با وجود سیستم عامل اندروید، شما را به دنیای بزرگ تکنولوژی دعوت می‌کند. ایجاد امکان وب‌گردی، خرید آنلاین و کار با اپلیکیشن‌های دلخواه شما، دریچه‌ای به سمت دنیایی مدرن است. هوشمند بودن تلویزیون ایکس ویژن مدل 55X15 و وجود سیستم عامل اندروید ورژن 11 باعث می‌شود این قاب تنها نمایشگر فیلم و تصاویر نباشد و به وسیله آن بتوان به دنیایی از سرگرمی و امکانات متصل شد.

اتصال بی‌سیم و تکنولوژی Wifi Screen Mirror

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 55X15 مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror است. با این تکنولوژی کاربران می‌توانند به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنند و از تماشای صفحه گوشی خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرند. این ویژگی برای تماشای عکس‌های گرفته شده با موبایل بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بسیار کاربردی خواهد بود.

Wifi Screen Mirror در تلویزیون هوشمند X15 ایکس ویژن

اتصالات و درگاه های ارتباطی

تلویزیون مدل 55X15 ایکس ویژن دارای دو درگاه USB.02  و سه درگاه HDMI است. در این مدل از تلویزیون‌های ایکس ویژن 55X15 اتصال ساندبار و اسپیکرموبایل از طریق  Bluetooth نیز امکان پذیر کرده است.

جمع بندی

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55X15 با وضوح تصویر بسیار بالا 4K ULTRA HD امکان تماشای محتوای تولید شده به روز را فراهم می‌کند. این محصول مجهز به فناوری نقطه کوانتومی نانو کریستال‌های نیمه رسانا و بسیار کوچک که هنگامی که نور پس زمینه از لایه دارای نقاط کوانتومی عبور می‌کند واقعی ترین رنگ ها را تولید می‌کند و باعث ایجاد رنگ‌هایی با بیشترین خلوص است.

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55X15 با پنل IPS نمایشگر شما از هر زاویه و نما کیفیت را به چشم‌هایتان هدیه می‌دهد. پنل IPS این امکان را ایجاد می‌کند که از هر زاویه‌ای که به صفحه نمایش بنگرید، صفحه نمایشگر به اندازه‌ زاویه مستقیم، کیفیت خود را حفظ کند و نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی نمی گذارد. با این قابلیت دیگر مهم نیست در کدام زاویه نسبت به صفحه نمایشگر می‌نشینید. زیرا از هر نما و مکان همان تصویری را می‌بینید که از روبه‌رو دیده می‌شود.

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55X15 از تکنولوژی HDR10 رنگ‌هایی زنده و واقعی را به نمایش می‌گذارد. تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55X15 یک قاب جادویی و هوشمند، با وجود سیستم عامل اندروید، شما را به دنیای بزرگ تکنولوژی دعوت می‌کند. ایجاد امکان وب‌گردی، خرید آنلاین و کار با اپلیکیشن‌های دلخواه شما، دریچه‌ای به سمت دنیایی مدرن است. هوشمند بودن تلویزیون ایکس ویژن مدل 55X15 و وجود سیستم عامل اندروید ورژن 11 باعث می‌شود این قاب تنها نمایشگر فیلم و تصاویر نباشد و به وسیله آن بتوان به دنیایی از سرگرمی و امکانات متصل شد.

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55X15 دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است. در این مدل از تلویزیون های ایکس ویژن 55X15  اتصال ساندبار و اسپیکراز طریق Bluetooth نیز امکان پذیر  است و با قابلیت WIFI Screen mirror امکان پخش تصاویر گوشی موبایل در صفحه بزرگ تلویزیون فراهم می‌کند. همچنین با دو درگاه USB و سه درگاه HDMI اتصال انواع دستگاه را به تلویزیون میسر می‌کند.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 7

  1. زهره عبدی

    عالیه

  2. محمد نوروزی

    ایا ماهواره داره

    • گلاره خوانین زاده

      سلام همراه گرامی
      خیر ماهواره ندارد.

  3. عباسی

    سلام آیا این تلویزیون سیستم hbb tv هم پشتیبانی می کنه؟

  4. سامان بهروزی

    تلویزیون 55×15 دستگاه خوبیه یک هفته ای میشه خریدم از نظر کیفیت ساخت خوبه بدنه و فریم فلزی داره کیفیت تصویر خوبه صداش میتونست بهتر باشه ولی در کل ارزش خرید داره

  5. ابراهیم ولی مهر

    سلام کیفیت تصویروصداعالیه.

  6. شیر محمد طاهری

    عالی خوشم اومد

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.