loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون QLED UHD Google TV 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری X مدل X15 سایز 100 اینچ

xvision X series X15 QLED UHD 4K Smart TV 100"

22 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون QLED UHD Google TV 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری X مدل X15 سایز 100 اینچ

xvision X series X15 QLED UHD 4K Smart TV 100"

22 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

 

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون X15 ایکس ویژن 100 اینچ: تجربه‌ای بی‌نظیر در تماشا و بازی

تلویزیون QLED UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن مدل X15 سایز 100 اینچ، تجربه‌ای بی‌نظیر در تماشا و بازی فراهم می‌کند. با فناوری QLED، بیش از یک میلیارد رنگ با دقت فوق‌العاده نمایش داده می‌شود. نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز این تلویزیون، تصاویر را در حرکت‌های سریع بدون لرزش نمایش می‌دهد، که این گزینه‌ای ایده‌آل برای بازی‌های ویدئویی و ورزش‌ها محسوب می‌شود. همچنین، با دارا بودن پلتفرم GOOGLE TV، دسترسی به ویدیوها و سرگرمی‌های متنوع برای کاربران فراهم است. پورت‌های HDMI و USB و پشتیبانی از Bluetooth، امکان اتصال آسان به سیستم‌های صوتی خارجی را می‌دهد.

تماشایی به وسعت 100 اینچ، جهانی در خانه شما

تلویزیون X15 با صفحه نمایش بزرگ 100 اینچی، تماشای هر برنامه، فیلم یا بازی ویدئویی را با وضوح و جزئیات بی‌نظیر فراهم می‌کند و می‌توان تصاویر را با اندازه واقعی تماشا کرد.

این اندازه بزرگ نه تنها برای تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی عالی است بلکه برای بازی‌های ویدئویی، رویدادهای ورزشی، یک تجربه بی‌مانند ایجاد می‌کند. هر تصویر بزرگ و واضح، دنیایی از جزئیات را به نمایش می‌گذارد و شما را در مرکز هر صحنه قرار می‌دهد.

تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن

وضوح تصویر 4K ULTRA HD؛ تماشای با شکوه جزئیات

تلویزیون X15 ایکس ویژن با وضوح تصویر 4K ULTRA HD، تجربه‌ای بی‌نظیر در تماشای محتوا فراهم می‌کند. با این وضوح، تصاویر با جزئیات دقیق و شفافیت بالا نمایش داده می‌شوند، که هر پیکسل را با وضوح کامل به تصویر می‌کشد. وضوح تصویر UHD 4K  به تماشاگر اجازه می‌دهد، تا حتی در فاصله نزدیک به تلویزیون نیز تصاویری بدون دانه‌دانه شدن و کاملاً روان را تجربه کند و این امر موجب می‌شود تا هر تماشا به یک تجربه فراموش‌نشدنی تبدیل شود.

 

جادوی بی‌پایان رنگ‌ها با فناوری کوانتوم دات  QLED

فناوری QLED یکی از پیشرفت‌های مهم در تکنولوژی نمایشگر است که در تلویزیون X15 ایکس ویژن به کار برده شده است.. این تکنولوژی با دارا بودن با بیش از یک میلیارد رنگ قابل نمایش، QLED تضمین می‌کند که تصاویر به نمایش درآمده دارای دقت رنگی بی‌نظیر و عمق بصری است که مناظر طبیعی و صحنه‌های پر جنب و جوش را با جزئیات فوق‌العاده ای نمایش می‌دهد.

تلویزیون QLED ایکس ویژن مدل X15
تکنولوژی MEMC در تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن

حس هیجان تصاویر با فناوری MEMC

فناوری MEMC (Motion Estimation, Motion Compensation) در تلویزیون X15 ایکس ویژن تصاویر حرکتی سریع را با کیفیت بالا و بدون هیچ‌گونه تاری نمایش می‌دهد. این فناوری برای دیدن محتوایی که شامل حرکات سریع مانند فیلم‌های اکشن و مسابقات ورزشی است بسیار مهم است. MEMC با افزایش فریم‌ها در بین فریم‌های اصلی، جریان حرکت را روان و طبیعی‌تر می‌کند، به این ترتیب تصویری شفاف‌تر و دقیق‌تر در هنگام حرکات سریع ارائه می‌دهد.

دسترسی به دنیایی از فیلم و سریال با   Google TV

Google TV، که در تلویزیون هوشمند X15 ایکس ویژن تعبیه شده است، دروازه‌ای به دنیای وسیعی از محتوای دیجیتال و سرگرمی است. کاربران می‌توانند به آسانی به هزاران فیلم، سریال، برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌های زنده دسترسی پیدا کنند.

لازم به ذکر است که سیستم عامل تلویزیون x15 ایکس ویژن اندروید 11 بود و امکان مرور وب، دانلود اپلیکیشن‌ها، و تماشای محتوا در بستر‌های مختلف را فراهم می‌آورد.

امکانات گسترده با google TV در تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن
+HDR10 در تلویزیون های ایکس ویژن

رنگ‌های بی‌نهایت زنده با تکنولوژی +HDR10

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل X15 در سایز 100 اینچ از تکنولوژی +HDR10 پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی با افزایش نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر، عمق تصاویر را افزایش می‌دهد. تکنولوژی +HDR10 در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل X15 در سایز 100 اینچ باعث می‌شود طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها به صورت طبیعی و زنده در این قاب دیده شوند.

کیفیت بی‌نقص حرکتی با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز

تلویزیون 100 اینچ X15 با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز، تصاویر حرکتی سریع و داینامیک را با کمترین میزان تاری و قطعی تصویر ارائه می‌دهد. به همین دلیل تضمین‌کننده تجربه‌ای روان و بدون نقص در هنگام بازی است.

به طور مثال حرکات سریع در ورزش‌ها یا فیلم‌های اکشن بدون هرگونه تاری یا افت کیفیت نمایش داده می‌شوند. این قابلیت برای طرفداران ورزش و بازی‌های ویدئویی که به دنبال یک تجربه شفاف و بدون وقفه هستند، بسیار ایده‌آل است.

نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز در تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن
فناری Dolby Atmos تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن

صدایی قدرتمند و رسا با Dolby Atmos

ایکس ویژن با بهره‌گیری از فناوری Dolby Atmos در این مدل، یک تجربه صوتی غنی و فراگیر را ارائه می‌دهد زیرا این فناوری صدای سه‌بعدی سینمایی برای کاربران فراهم می‌کند. این صدای سه بعدی که از همه جهات به گوش می‌رسد، از جمله بالا و پایین، احساسی واقعی از حضور در میان صحنه‌ها را فراهم می‌آورد.

این فناوری، صدای سه بعدی سینمایی برای کاربران فراهم می‌کند، به طوری که محیط خانه مانند فضای سینما می‌شود.

اتصالات و درگاه‌ها

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل X15 در سایز 100 اینچ دارای دو درگاه USB.02 و سه درگاه HDMI است. در این مدل از تلویزیون‌های ایکس ویژن X15 در سایز 100 اینچ اتصال ساندبار و اسپیکر موبایل از طریق Bluetooth نیز امکان پذیر کرده است.

جمع بندی

تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن با تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای که در آن به کار رفته، گزینه‌ای استثنایی برای گیمرها و علاقمندان به سینمای خانگی است. این تلویزیون با وضوح تصویر 4K ULTRA HD و فناوری QLED، نه تنها تصاویری شفاف و زنده با دقت رنگی فوق‌العاده ارائه می‌دهد، بلکه با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز، تجربه بازی‌های ویدئویی را بدون هیچ تاخیر یا مشکلی در کیفیت تصویر به شکلی بی‌نظیر بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos، تجربه‌ی صدایی فراگیر و سه‌بعدی می‌افزاید که محیط خانه را به یک سینما تبدیل می‌کند. اگر به دنبال یک مرکز سرگرمی کامل هستید که هم بازی‌های ویدئویی را در بهترین شکل ممکن نمایش دهد و هم فیلم‌های مورد علاقه‌تان را با کیفیت سینمایی پخش کند، تلویزیون X15 ایکس ویژن 100 اینچی انتخاب بی‌نقصی خواهد بود.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشین‌های اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره‌مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه است.

نظرات 1

  1. مینا رمضانی

    این باارزش است

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.