loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

برنامه‌های شستشوی تکمیلی و طرز کار صحیح با ماشین‌های لباسشویی ایکس ویژن

امروزه ماشین‌‌های لباسشویی‌ اتوماتیک، برنامه‌های شستشوی متفاوت با تنوع بالایی دارند که لازم است نحوه استفاده از آنها را بدانید. برای مثال شما می‌توانید انتخاب کنید که لباس‌هایتان با توجه به نوع جنس و رنگی که دارند، با چه دما و در چه مدت زمانی شسته شوند.

در بلاگ برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی کاربرد برنامه‌های شستشو را برای شما شرح دادیم. در این بلاگ قصد داریم سایر کلیدهای کنترل پنل ماشین‌های لباسشویی ایکس ویژن را به شما معرفی کنیم.

کلید روشن/ خاموش (Power): این کلید برای روشن و خاموش کردن دستگاه است. در برخی از مدل‌ها این گزینه به صورت کلید جداگانه بر روی کنترل پنل و در برخی دیگر بر روی ناب (Knob) دستگاه وجود دارد.

کلید شروع/ توقف (Start/Pause): این کلید برای متوقف کردن و یا شروع مجدد برنامه‌های شستشو مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مواقعی که نیاز به تغییر برنامه شستشوی انتخاب شده وجود دارد، از این کلید استفاده می‌شود. همچنین شما می‌توانید با استفاده از این کلید برنامه شستشو را متوقف نموده و لباس‌های جا مانده را به دستگاه اضافه کنید.

کلید تنظیم دمای آب (Temp): این کلید برای تغییر دمای آب استفاده می‌شود. برای هر برنامه شستشو دمای آب مشخص تعریف شده است که به محض انتخاب برنامه بر روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود. با استفاده از این کلید شما می‌توانید دمای آب را برای برخی از برنامه‌های شستشو به صورت دستی تنظیم نمایید.

کاربرد کلیدهای روی پنل در ماشین‌های لباسشویی ایکس ویژن

کلید تنظیم سرعت موتور در دور خشک کن (Spin Speed): سرعت دور خشک‌کن معمولا برای هر برنامه شستشو متفاوت و بر اساس نوع لباس تعریف شده است اما شما می‌توانید گاهی اوقات آن را تغییر دهید و بهتر است برای بعضی از برنامه‌های شستشو مثل برنامه شستشوی لباس‌های ظریف و حساس تغییر داده نشود زیرا ممکن است به بافت پارچه آسیب وارد شود. در ماشین‌های لباسشویی ایکس ویژن سرعت دور خشک کن از 800 تا 1400 دور در دقیقه قابل تغییر است.

برنامه مخصوص لکه بری لباس‌های کثیف (Stain): با برنامه Stain می‌توانید لکه‌های سرسخت مثل لکه روغن، چای و قهوه و… را از روی لباس پاک کنید. این برنامه برای از بین بردن 25 نوع لکه، کاربرد دارد. بهتر است از این برنامه برای لباس‌هایی که پارچه با دوام و رنگ ثابت دارند استفاده کنید.

برنامه شستشوی با تاخیر (Start Delay): به کمک این برنامه می‌توانید زمان شروع شستشوی لباس‌ها را بین 3 تا 24 ساعت به تاخیر بیندازید. برای مثال زمان شروع شستشو را برای ساعاتی که مصرف برق کمتر است تنظیم نمایید.

قفل کودک (Child Lock): این برنامه برای قفل کردن کنترل پنل دستگاه، مورد استفاده قرار می‌گیرد. فعال کردن این برنامه معمولا با نگه داشتن دو کلید به صورت همزمان انجام می‌شود. در واقع قفل کودک در ماشین لباسشویی یک سطح حفاظتی برای جلوگیری از تغییر و یا توقف تنظیمات شستشو توسط کودکان است و با فعال کردن آن، تمام کلیدهای کنترل پنل به غیر از کلید Power قفل می‌شوند.

برای مشاهده ماشین‌های لباسشویی ایکس ویژن و آشنایی با تکنولوژی‌های آنها کلیک کنید. همچنین ایکس ویژن برای شما این فرصت را فراهم ساخته است تا بتوانید خریدتان را به صورت اقساطی انجام دهید. جهت اطلاع از نحوه خرید، بر روی این کلمه کلیک نمایید.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*