بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

چرا ایکس ویژن

تاریخ و روایت شکل‌گیری هر برند و محصول نشان‌دهنده مسیری است که از ابتدا تا کنون برای جلب اطمینان مخاطبان و کاربران خود طی کرده است. از سویی دیگر، برای افرادی که به پیشینه ساخت و کیفیت کالایی که قصد خرید آن را دارند اهمیت می‌دهند، اطلاعات و تاریخچه برندی که انتخاب می‌کنند بسیار مهم است.

«چرا ایکس ویژن؟» سوالی است حائز اهمیت. چرا که در مسیر تولید و در راستای تداوم حفظ رضایت مصرف‌کنندگان، پاسخ به این سوال نه تنها یکی از وظایف و مسئولیت‌های ماست، بلکه باعث می‌شود انتخاب ایکس ویژن با اطمینان خاطر صورت گیرد.

سرآغاز ایکس ویژن

برند ایکس ویژن در سال 1385 پس از سالها فعالیت موفق شرکت مادیران و کسب تجربه در زمینه IT و ماشین‌های اداری، متولد شد تا با گسترش خطوط تولید، فعالیت این شرکت در راستای تولید محصولات صوتی و تصویری آغاز شود. در ابتدا ایکس ویژن به تولید تلویزیون و گیرنده های دیجیتال پرداخت. تلویزیون‌های ایکس ویژن با کیفیت بالای ساخت و با بهره‌گیری از گارانتی معتبر مادیران توانست با برندهای معتبر جهانی رقابت کند و جایگاه خوبی بدست آورد. به طوری که در آن سال‌ها به عنوان برند سوم در بازار ایران شناخته می‌شد.

گام اول توسعه ایکس ویژن

در سال 1391پس از سال‌ها تجربه، مادیران در زمینه تولید مانیتورهای ال جی، زمان تولید مانیتور با برند ایکس ویژن فرا رسید. بدین ترتیب ایکس ویژن یک گام دیگر در مسیر توسعه محصولات خود برداشت و مانیتورهای خود را روانه بازار کرد.

توسعه در سطح جهانی

ایکس ویژن همواره در تلاش بوده است محصولات خود را طبق به‌روزترین تکنولوژی‌های جهان تولید کند. به همین منظور در سال 1391 گامی دیگر در زمینه توسعه برداشت و در همین راستا پس از مدتی، تلویزیون‌های با وضوح تصویر ULTRA HD 4K را در سبد محصولات خود قرار داد. ایکس ویژن در ادامه مسیر پیشرفت خود اقدام به تولید تلویزیون با تنوع بیشتر و مطابق با تکنولوژی روز دنیا کرد. به طوری که تمام سلایق و نیازهای جامعه ایران را پوشش دهد. انواع تلویزیون از معمولی تا هوشمند، از وضوح HD تا 4K و در اندازه‌های 24 تا 65 اینچ، بهره‌مند از جدیدترین قابلیت‌های صوتی و تصویری در سطح جهانی، با برند ایکس ویژن تولید شد.

احداث کارخانه لوازم خانگی

در سال 1397 ساخت کارخانه بزرگ لوازم خانگی مادیران آغاز شد و به منظور گسترش تنوع  و عرضه محصولات با کیفیت بالا به مصرف کنندگان ایرانی، کالای لوازم خانگی ایکس ویژن نیز به محصولات این برند اضافه شد. این کارخانه در زمینی به مساحت حدود ۱۰۰ هزار متر مربع در منطقه ویژه اقتصادی پیام با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال راه‌اندازی شد و بزرگترین کارخانه فعال در این صنعت در استان البرز به شمار می‌آید که ظرفیت تولید سالانه ۵۵۰ هزار دستگاه یخچال فریزر و ماشین لباسشویی را دارد.

لازم به ذکر است کارخانجات الکترونیک و پلاستیک با مساحت 42500 مترمربع در زمیني به وسعت 73000مترمربع واقع در شهر صنعتي هشتگرد، از ابتدای مسیر آغازین ایکس ویژن احداث شد و با تولید انواع نمایشگر، تلویزیون و قطعات پلاستیکی در طی این سال‌ها به فعالیت خود ادامه داده است.

HAProductionLine7-image

شکوفایی ایکس ویژن

سال 1399 را می‌توان سال شکوفایی ایکس ویژن نامید. در این دوره علی‌رغم شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که جهان را درگیر خود کرد، ایکس ویژن توانست رکورد فروش سال‌های قبل خود را پشت سر بگذارد و در مسیر شکوفایی در جایگاهی بهتر از گذشته قرار گیرد. با خروج برندهای خارجی از بازار ایران، ایکس ویژن با تولید محصولات با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب،  ارائه خدمات پس از فروش و قدرتمندسازی شبکه توزیع خود توانست جایگاه این برند را در بین مصرف کنندگان ایرانی بهبود بخشد. به طوریکه طبق آخرین نظر سنجی ها اکنون حدود 70 درصد مردم ایران، ایکس ویژن و محصولات آن را می‌شناسند.

حمایت ایکس ویژن از ورزش و هنر ایرانی

ایکس ویژن در طی سال‌های اخیر با هدف پشتیبانی از ورزشکارانی که نام پر غرور ایران را پراقتدارتر از همیشه در سطح جهان مطرح می‌کنند، اهداف حمایت از ورزشکاران و نام‌آوران ایرانی را درپیش گرفت. در همین راستا کریم انصاری فرد، فوتبالیست ملی‌پوش کشورمان به عنوان سفیر ایکس ویژن انتخاب شد. حسن تفتیان سریع‌ترین مرد تاریخ ایران و دونده پرافتخار کشورمان با حمایت ایکس ویژن در مسابقات دو و میدانی سال 2018 جاکارتا شرکت کرد.

ساخت برنامه “شیر زن” نیز از دیگر اقدامات مادیران بود که در جهت حمایت از بانوان ورزشکار ایران صورت گرفت. این مجموعه که گوشه‌ای از زحمات و تلاش‌های این عزیزان را نشان می‌دهد، در چهار قسمت در سایت آپارات منتشر شد.

همچنین ایکس ویژن با حمایت از انتشار آلبوم “افسانه چشمهایت” سهم کوچکی در جهت اعتلای فرهنگ و هنر ایران داشته است. در ادامه نیز، فیلم مستند “جایی برای فرشته ها نیست” که داستانی از زحمات و مشکلات بانوان تیم ملی هاکی ایران را روایت می‌کند، با حمایت ایکس ویژن تولید و منتشر شد.

هر موفقیتی از پشتوانه خود سرچشمه می‌گیرد

حضور موثر ایکس ویژن در بازار ایران وام‌دار مسیر موفقی است که سال‌ها پیش، شرکت مادیران پای در آن نهاد. در ادامه، با مرور تاریخچه‌ای از مادیران همراه باشید.

 

درباره مادیران

گروه مادیران در سال 1343 تحت عنوان ”شرکت امیری و شرکاء“ توسط جناب آقای محمود امیری بنیان‌گذاری شد. یک سال پس از تاسیس مرکز ماشین‌های اداری ایران، شرکت موفق به دریافت نمایندگی انحصاری برند Olivetti و ماشین حساب های الکترونیکی Sharp شد. در آن زمان، ماشین حساب های شارپ در رده اولین ماشین حساب های الکترونیکی پیشرفته در سرتاسر دنیا به شمار می رفت. دریافت نمایندگی انحصاری دستگاه های سکه و پول شمار بانکی De La Rue در آن دوره از دیگر موفقیت های این شرکت به شمار می رفت.

پس از تاسیس مرکز ماشین های اداری ایران در دهه 40، این شرکت توانست سه شعبه موفق و مستقل خود را راه اندازی کند. در این میان مرکز ماشین های اداری ایران نیازمند انتخاب یک نام مشترک برای برند و هویت تمامی شعبات خود بود. پس از ارائه گزینه‌های مختلف، سرانجام پیشنهاد ”مادیران“ ازجانب یکی از مهندسین شعبه خدمات پذیرفته شده و این نام به عنوان هویت مشترک شعبات و همچنین گارانتی شرکت انتخاب شد.

در حال حاضر مادیران با 5 شرکت تشکیل‌دهنده، تبدیل به هلدینگ شده و فعالیت خود را در مسیر تولید محصولات صوتی تصویری و لوازم خانگی ادامه می‌دهد. ایکس ویژن نیز به عنوان یکی از اعضای این خانواده بزرگ، در جهت بالا بردن سطح کیفیت زندگی ایرانیان و تولید به‌روزترین محصولات در سطح جهانی می‌کوشد.

و این مسیر ادامه دارد

ایکس ویژن از ابتدای فعالیت خود از گذشته تا به امروز، با بهره‌گیری از خطوط تولید و کارخانه‌های مجهز، همواره موفق به تولید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب شده و ارتقا و توسعه محصولات را در دستور کار خود قرار داده است. اکنون محصولات صوتی تصویری ایکس ویژن مطابق با تکنولوژی روز دنیا، با تنوع مطلوب و مناسب برای هر سلیقه‌ای، برای طیف گسترده مصرف‌کنندگان تولید و عرضه می‌گردد. با تکمیل و بهره برداری خطوط تولید ماشین لباسشویی و یخچال، محصولات لوازم خانگی با برند ایکس ویژن نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته و روز به روز، جایگاه بهتری در بازار لوازم خانگی ایران کسب می‌کند. ایکس ویژن در کنار تولید، که رسالت اصلی این برند است، به ارزش‌های اجتماعی نیز اهمیت و بها داده است و همواره در تلاش است به آسایش هموطنان و حمایت از آنان بپردازد.

سوالات متداول

ایکس ویژن یکی از برندهای معتبر ایرانی در زمینه تولید لوازم الکترونیکی مصرفی است که تمام مراحل تولید محصولاتش از ابتدا تا انتها را در ایران به سرانجام می‌رساند.

بیشتر بخوانید ...

ایکس ویژن در سال 1385 پس از سالها فعالیت شرکت مادیران و کسب تجربه در زمینه IT و ماشین‌های اداری، متولد شد تا با گسترش خطوط تولید، فعالیت این شرکت در راستای تولید محصولات صوتی و تصویری آغاز شود.

بیشتر بخوانید ...

برند ایکس ویژن که در گذشته با تولید مانیتور، مسیر خود را آغاز کرده بود در ادامه با دو زیر مجموعه صنایع الکترونیک و لوازم خانگی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در صنایع الکترونیک محصولاتی مانند مانیتور و تلویزیون و در لوازم خانگی ایکس ویژن محصولاتی همچون ماشین لباسشویی و یخچال تولید می‌شود.