loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

خبر خوش به مشتریان محصولات ایکس ویژن:

خرید آنلاین از سایت ایکس ویژن راه اندازی شد. از این پس مشتریان محصولات ایکس ویژن می توانند به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی ها، از سایت ایکس ویژن خرید کنند.


همراه ایکس ویژن باشید تا مراحل خرید اینترنتی از سایت ایکس ویژن را به صورت تصویری به شما آموزش دهیم.


خریداینترنتی از سایت ایکس ویژن چگونه است؟

برای خرید اینترنتی از سایت ایکس ویژن، مطابق مراحل زیر پیش بروید:

1- به سایت ایکس ویژن وارد شده و محصول مورد نظر را انتخاب کنید

برای خرید اینترنتی محصول خود از سایت ایکس‌ویژن ابتدا وارد سایت اصلی ایکس ویژن به آدرس https://xvision.ir شوید. به‌طور مثال اگر قصد خرید محصول تلویزیون ایکس ویژن را دارید مطابق تصویر زیر، گزینه تلویزیون را پیداکرده و روی آن کلیک کنید. سپس در صفحه تلویزیون‌ها، مدل تلویزیون موردنظر خود را پیداکرده و یا در بخش جستجو، مدل مدنظر را جستجو کنید.

مطابق تصویر زیر فرض می کنیم که شما قصد انتخاب تلویزیون سری 7 مدل XT770 را دارید. پس با کلیک بر روی مدل محصول وارد صفحه مشخصات محصول شوید.

2- گزینه “همین حالا خرید کنید” را بزنید

در مرحله بعد در صفحه تلویزیون موردنظر، دکمه “همین حالا خرید کنید” را بزنید. لازم به ذکر است که در همین صفحه می توانید یک بار دیگر مشخصات تلویزیون ایکس ویژن انتخاب شده خود را بررسی کرده و با اطمینان کامل اقدام به خرید کنید.

3- دکمه “ادامه فرآیند خرید” را بزنید

پس از اینکه محصول مورد نظر به سبد خرید شما اضافه شد. با ورود به پنل خرید، ویژگی محصول شما نمایش داده می‌شود، موارد را بررسی کرده و در صورت تائید، دکمه “ادامه فرآیند خرید” را بزنید.

4- ورود به پنل کاربری و یا عضویت

در مرحله بعد باید ابتدا به پنل خود وارد شوید و یا اگر کاربر جدید هستید، ابتدا ثبت‌نام کنید. مراحل ثبت‌نام را به ترتیب تصاویر زیر انجام دهید و اطلاعات هویتی خود را وارد کنید. سپس دکمه ثبت‌نام را بزنید.

وارد کردن کد ملی الزامی است

دقت کنید که قبل از خرید، حتما کد ملی شما باید در هنگام ثبت نام در سیستم ثبت شده باشد. اگر کد ملی خود را ثبت نکرده اید با توجه به تصاویر زیر، اقدام به ثبت کد ملی در قسمت مشخصات خود کنید.

عضویت کاربر جدید

اگر کاربر جدید هستید لازم است ابتدا ثبت نام کنید و مشخصات کامل خود را مطابق تصویر زیر وارد کنید. سپس کد تائید پیامک شده به شماره موبایل خود را وارد کرده و دکمه ورود را بزنید. پس از ورود مجدد با نام کاربری خود به صفحه خرید، دکمه ادامه فرآیند خرید را بزنید.

در مرحله بعد کد تائید پیامک شده به شماره موبایل خود را وارد کرده و دکمه ورود را بزنید. پس از ورود مجدد با نام کاربری خود به صفحه خرید، دکمه ادامه فرآیند خرید را بزنید.

ادامه فرآیند خرید اینترنتی

5- ثبت کد ملی، آدرس و مشخصات

در این مرحله باید اقدام به ثبت کد ملی، آدرس محل زندگی، شماره موبایل، تلفن ثابت و کد پستی خود کنید. دقت داشته باشید که تلفن ثابت باید همراه با کد شهر شما باشد. کد پستی را نیز به تعداد ارقام صحیح آن وارد کنید.

در انتهای همین صفحه، شیوه ارسال و مدت‌زمان ارسال مرسوله برای شما نوشته‌شده است. پس از بررسی همه مراحل، دکمه ” تکمیل فرآیند خرید” را بزنید.

شرایط ارسال مرسوله ایکس ویژن

6- انتخاب نوع خرید اینترنتی

در این صفحه باید نوع خرید خود اعم از اینترنتی یا اقساطی را مشخص کنید. در حال حاضر امکان خرید اینترنتی ایکس ویژن فراهم است. پس از انتخاب خرید اینترنتی، دکمه پرداخت را بزنید.

7- ورود به درگاه بانکی و پرداخت مبلغ محصول

پس از ورود به درگاه بانکی و واردکردن اطلاعات موردنیاز دکمه پرداخت را بزنید. در تصویر زیر، 3 مرحله ای که پس از پرداخت بانکی تا ثبت سفارش شما، در سایت نمایش داده می شود، را مشاهده می کنید.

8- پیگیری سفارش

در این مرحله، پس از اینکه سفارش شما ثبت و خریدتان قطعی شد، به پنل کاربری خود هدایت می‌شوید.در پنل خرید می‌توانید با زدن دکمه پیگیری سفارش تاریخچه سفارشات و فاکتور خرید خود را مشاهده کنید.

در پایان

در این پست سعی کردیم مرحله به مرحله در مورد نحوه خرید اینترنتی از سایت ایکس ویژن توضیحات لازم را در اختیار شما قرار

دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت ایکس ویژن مراجعه کنید.

نظرات 10

  1. محسن کیانمهری

    سلام چطوری انلاین خرید کنم

  2. مسلم مهراب پور

    سلام. نصبش به چه صورت انجام میشه؟

  3. سجاد احمدزاده

    سلام تلوزیون ۷۱۵ موجود میشه یا دیگه پیگیر نشیم؟

  4. مجمد

    تلویزیون ۷۱۵ موجود دارین یا خیر

  5. یاس

    تلویزیون ۷۱۵ موجود میشه؟
    تبلیغات؟

  6. دهبان

    سلام شهرستان چناران دراستان خراسان رضوی میباشد لطفا در آدرس خریدار اصلاح کنید

  7. صادق احمدی

    سلام. آیا به صورت اقساطی که نمایندگی ها دارن هم به صورت اینترنتی خرید کرد؟
    مثلا با وام چهار درصد و ۱۸ ماهه

  8. حمیدرضا

    سلام چرا لباسشویی برای خرید آنلاین توی سایت ندارین؟

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

اگر اقدام به خرید آنلاین از سایت ایکس ویژن کرده اید و هنوز مبلغ محصول را پرداخت نکرده اید. می توانید از طریق مراجعه به پنل کاربری و

بیشتر بخوانید ...

پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه محصول خریداری شده دارای آسیب دیدگی بود، خریدار میبایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به شرکت اطلاع دهد.

بیشتر بخوانید ...

الف ) محصولاتی که پس از خرید، دارای نصب اجباری توسط تکنسین های مادیران هستند :

یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون های 43 اینچ و به بالا

ب ) محصولاتی که دارای نصب اجباری نیستند:

تلویزیون های 32 اینچ و به پایین

مانیتور

مطالعه بیشتر شرایط بازگشت کالا