loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل WA80-AW ظرفیت 8 کیلوگرم رنگ سفید

X.Vision WA80-AW Washing Machine 8kg

10 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل WA80-AW ظرفیت 8 کیلوگرم رنگ سفید

X.Vision WA80-AW Washing Machine 8kg

10 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 36 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

ماشین لباسشویی سری WA

به راحتی تفاوت کنید

سری WA ماشین لباسشویی، با طراحی خاص و ویژگی‌های بروز، از خانواده‌ی ماشین‌های لباسشویی ایکس‌ویژن است. طراحی منحصر به فرد درب این مدل با پنل منحنی، یک ترکیب هنری زیبا را به وجود آورده است. با بهره‌گیری از 16 برنامه متنوع شستشو، می‌توانید هر نوع لباس را با کمترین آسیب به بافت پارچه شستشو دهید. مصرف انرژی با نمودار A+++ همچنان به عنوان یک محصول اقتصادی در دسته‌ی خود شناخته می‌شود.

نگران جا ماندن لباس‌ها نباش!

تکنولوژی قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو(Add Garment)

تجربه‌ای منحصر به فرد با قابلیت افزودن لباس در حین شستشو که به شما اجازه می‌دهد که لباس‌های باقی‌مانده را بدون نیاز به متوقف کردن کامل شستشو به دستگاه اضافه کنید. با متوقف کردن شستشو با کلید Pause یا Stop (بسته به مدل دستگاه)، در عرض چند ثانیه، سطح آب کاهش می‌یابد و می‌توانید درب را باز کرده و لباس‌ها را اضافه کنید. سپس شستشو را ادامه داده و در انرژی صرفه‌جویی کنید.

تفاوت را تجربه کنید با پنل منحنی با زاویه 30 درجه

پنل ارگونومیک با زاویه 30 درجه

پنل منحنی این دستگاه با زاویه 30 درجه طراحی شده است تا به شما دسترسی آسانتر به کلیدها را فراهم کند. این طراحی به شما امکان می‌دهد تنظیمات شستشو را به آسانی انجام دهید.

شستشو با کیفیت با درام Cobblestone

ماشین‌های لباسشویی سری W با درام Cobblestone مجهز شده‌اند. این نوع درام به‌گونه‌ای طراحی و مهندسی شده که اصطکاک بیشتری با لباس‌ها ایجاد می‌کند و در نتیجه شستشوی بهتر و کمترین آسیب به بافت پارچه را فراهم می‌کند. این درام همچنین از چروک شدن لباس‌ها جلوگیری می‌کند.

شستشوی کامل و سریع در 15 دقیقه

با برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای، در مدت زمان نسبتاً کوتاهی لباس‌های کمی کثیف یا با حجم کم را به صورت کامل شستشو دهید. این برنامه با انجام مراحل شستشو و خشک کردن در 15 دقیقه، برای شما در زمان و انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

افزایش کیفیت شستشو با اسپری آب دو طرفه

دستگاه با اسپری آب دو طرفه‌ای تجهیز شده است که در ابتدای شستشو آب را به لطافت بر روی لباس‌ها می‌پاشد و در طول مراحل شستشو، آب را بر روی لباس‌ها می‌پاشد تا کف و مواد شوینده به راحتی پاک شوند.

تعادل خودکار لباس‌ها

با فناوری تعادل خودکار لباس‌ها (Auto Balance)، شستشو به‌صورت متناوب و نیمه دور در دور خشک‌کن انجام می‌شود تا لباس‌ها به‌صورت یکنواخت در داخل درام قرار گیرند. این ویژگی به جلوگیری از لرزش، تکان‌های شدید، گره‌خوردن و چروک شدن لباس‌ها کمک می‌کند و عمر دستگاه را افزایش می‌دهد.

برنامه شستشوی خودکار درام

با برنامه شستشوی خودکار درام، دستگاه با آب 95 درجه و مقداری مواد شوینده، شستشوی کامل درام و لوله‌های ارتباطی را انجام می‌دهد. این برنامه می‌تواند هر 6 ماه یک‌بار برای جلوگیری از پوسیدگی و خوردگی قطعات و افزایش طول عمر دستگاه استفاده شود. توجه داشته باشید که در این برنامه لباس‌ها در داخل درام نباید قرار داشته باشند.

warranty

گارانتی 36 ماه مادیران

خدمات مادیران ، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد . به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 36 ماه می باشد.

نظرات 1

  1. mehrdad ghorbani

    باسلام.خوشبختانه بجز مشکل کوچیک برقی در زمان نصب و راه اندازی، دوسالیست که خیلی نرم و دقیق و بیصدا داره شستشوی بسیار راضی کننده ای انجام میده .ضمناً از پاسخگویی شرکت خدماتی این محصول و پیگیری درخواست مشتری تا ایجاد رضایت کامل متقاضی،بسیار سپاسگزارم .

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

موارد زیر ممکن است موجب نخ کش شدن لباس و یا آسیب به پارچه شود:

  • ممکن است برنامه شستشو مناسب با پارچه لباس نباشد. لباسهایی که پارچه ظریف دارند حتما باید با برنامه شستشوی مناسب با همان نوع پارچه شسته شوند.
  • اگر دور خشک کن بالا انتخاب شود امکان آسیب به لباس وجود دارد. در صورتیکه لباسهای شما پارچه ظریف و حساس دارند از دور خشک کن پایین برای خشک کردن آنها استفاده کنید.
  • لباسهایی که دارای زیپ و زیور آلات هستند می توانند در هنگام شستشو موجب نخ کش شدن لباسهای دیگر شوند.
  • سطح درام را چک کنید. فضای داخلی درام باید کاملا صاف و بدون تیزی بر روی آن باشد.

در هنگام استفاده از نرم کننده موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • نرم کننده را تا زیر خط MAX داخل جاپودری بریزید.
  • بهتر است نرم کننده را با آب رقیق کنید.

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.