loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XTU785 سایز 55 اینچ

xvision 7 Series XTU785 UHD 4K Smart TV 55"

14 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XTU785 سایز 55 اینچ

xvision 7 Series XTU785 UHD 4K Smart TV 55"

14 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون‌های سری 7 ایکس ویژن، کیفیتی بی‌نهایت

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XTU785 سایز 55 اینچ از تلویزیون‌های سری 7 ایکس ویژن است. تلویزیون های سری 7 ایکس ویژن پرچمداری با اقتدار به همراه بالاترین مشخصات فنی در بازار ایران محسوب می‌شود که به تازگی در دسترس کاربران و علاقمندان به تکنولوژی های پیشرفته تلویزیون قرار گرفته است. تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XTU785 سایز 55 اینچ با کیفیت تصویر UHD 4K است. این تلویزیون هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید 11 است و قابلیت MEMC از جدیدترین تکنولوژی‌های استفاده شده در این سری از تلویزیون‌های سری 7 ایکس ویژن است. تلویزیون هوشمند مدل XTU785 ایکس ویژن دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است که در ادامه با جزئیات آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

کیفیت تصویر UHD 4K

کیفیت بالای تصویر با وضوح UHD 4K

اگر به دنبال وضوح تصویر هستید، پنل LED با بالاترین درجه کیفی در سری 7 تلویزیون‌های ایکس ویژن، تضمینی از کیفیت در این قاب جادویی است. وضوح تصویر Ultra HD 4K در این تلویزیون‌ها با بیش از 8.3 میلیون پیکسل، با کیفیت‌ترین تصاویر و فیلم‌های روز جهان را پشتیبانی می‌کند و فناوری HDR10 باعث ایجاد طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها به صورت طبیعی و زنده در این قاب می‌شود.

تنوع گسترده‌ای از رنگ‌ها با HDR10

فناوری HDR10 در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XTU785 باعث می‌شود طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها به صورت طبیعی و زنده در این قاب دیده شوند. با HDR10 نمایش روشن‌تر رنگ‌ سفید و نمایش تیره‌تر رنگ سیاه به راحتی امکان‌پذیر است و همین موضوع موجب می‌شود عمق تصاویر در نمایشگر تلویزیون ایکس ویژن مدل XTU785 بیشتر باشد.

تکنولوژی HDR 10

نمایش سریع و روان تصاویر با تکنولوژی MEMC

قابلیت MEMC از جدیدترین تکنولوژی‌های استفاده شده در تلویزیون‌های سری 7 ایکس ویژن است که باعث می‌شود تصاویر سریع، روان‌تر و بدون انقطاع و لگ (Lag) نمایش داده شوند. این فناوری برای دیدن فیلم‌‌ها و مسابقات ورزشی و همچنین بازی‌های کامپیوتری مناسب است و نسل جدیدی از کیفیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اتصالات و درگاه ها

سرعت بالاتر با USB 3.0

وجود درگاه USB 3.0 باعث تجربه‌ای راحت‌تر از کار با USB برای ضبط برنامه‌ها می‌شود. چرا که افزایش سرعت آن در کارکرد و ذخیره‌سازی برنامه‌ها، کاربری آسان‌تری را جهت استفاده از تلویزیون‌های ایکس ویژن ایجاد کرده است.

ظاهری هم‌سطح با بهترین‌های جهان

جذابیت ظاهری تلویزیون به همراه کیفیت در تصویر، رنگ و صدا، ترکیبی بی‌نظیر برای داشتن یک تلویزیون هم سطح با استاندارهای جهانی است. طراحی باریک و مدرن تلویزیون ایکس ویژ  سری 7 مدل XTU785 در کنار قابلیت‌های حرفه‌ای آن، زیبایی محیط مورد نظر کاربران را تکمیل می‌کند.

طراحی جهانی

به هوشمندی یک دوست با اندروید 11

سیستم عامل اندروید ورژن 11 به همراه نرم افزارهای کاربردی نصب شده در تلویزیون UHD 4K ایکس ویژن سری 7 مدل XTU785، قابی فراتر از یک نمایشگر معمولی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا به وسیله آن بتوانند با اتصال به اینترنت، از امکانات وسیع و متنوع آن بهره‌مند شوند. علاوه بر این، با وجود قابلیت‌های همچون WIFI Direct و WIFI Screen Mirror،  Bluetooth نیازی به استفاده از کابل برای اتصال تلویزیون به اینترنت و گوشی هوشمند نخواهد بود. اگرچه درگاه‌های متعدد و متنوعی مانند یک درگاه USB2.0، یک درگاه USB3.0 و سه درگاه HDMI برای اتصال دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیکی به تلویزیون، قابل دسترس است.

سیستم عامل اندروید 11

جمع بندی

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XTU785 در سایز 55 اینچ درای وضوح تصویر Ultra HD 4K با بیش از 8.3 میلیون پیکسل است. در این تلویزیون با HDR10 نمایش روشن‌تر رنگ‌ سفید و نمایش تیره‌تر رنگ سیاه به راحتی امکان‌پذیر است. تکنولوژی MEMC تلویزیون ایکس ویژن مدل XTU785 برای دیدن فیلم‌‌ها و مسابقات ورزشی و همچنین بازی‌های کامپیوتری مناسب است. این تلویزیون هوشمند از سری 7 ایکس ویژن مجهز به اندروید 11 بوده و دارای WIFI Direct و WIFI Screen Mirrorو Bluetooth و USB 3.0 است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.