loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

اگر محصول خریداری شده آسیب دیده باشد باید چکار کنم؟

  • پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه محصول خریداری شده دارای آسیب دیدگی بود، خریدار میبایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به شرکت اطلاع دهد. پس از این مدت مجموعه مادیران هیچ مسئولیتی در قبال کالای آسیب دیده نخواهد داشت.
  • در مواردی مثل وجود اختلاف در مدل، رنگ و یا سایز کالای سفارش داده شده با کالای دریافتی و همچنین مشاهده ایراد فنی که به تایید کارشناس نصب رسیده باشد، عودت کالا به عهده “شرکت” و رایگان است.
  • در صورت عدم دریافت کالا توسط “مشتری” به هر دلیلی غیر از موارد فوق، برای مثال عدم حضور “مشتری” در ساعات تعیین شده جهت تحویل کالا، ممانعت از نصب کالا یا انصراف از خرید در هنگام تحویل کالا، وجه پرداختی با کسر هزینه ارسال و نیمی از هزینه حمل اولیه بابت عودت کالا، محاسبه و حداکثر ظرف مدت یک هفته کاری به حساب “مشتری” واریز می‌گردد.

در خصوص آسیب دیدگی محصول

الف ) محصولاتی که دارای نصب اجباری هستند :

یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون های 43 اینچ و به بالا

  • مشتری موظف است تا حداکثر 7 روز کاری بعداز دریافت محصول، از شرکت تقاضای نصب و راه اندازی نماید. چنانچه بعداز این مدت تقاضای نصب نماید و محصول دارای آسیب دیدگی باشد شرکت از پذیرش آن معذور است. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز نگهداری شده و از دور ریختن آن خودداری نمایید.
آیا این راهنما برای شما مفید بود؟بله  10 خیر  4

کمک بیشتری لازم دارید؟

راه‌های دیگر را انتخاب کنید