loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

نحوه اتصال آیفون به تلویزیون ایکس ویژن نیاز به مطالعه آنچنانی ندارد. فقط کافی است ترفند ساده ای که در این مطلب از وبلاگ ایکس ویژن به آن اشاره می کنیم را امتحان کنید.

آیا اتصال گوشی آیفون به همه تلویزیون ها امکان پذیر است؟

در ابتدا باید این را بگوییم که اتصال آیفون به تلویزیون با وای فای زمانی امکان پذیر است که شما بخواهید آن چه را از محتوای ویدیویی، تصویر تا پخش ویدیو روی IOS دارید بر روی تلویزیون اجرا کنید. این امکان فقط در تلویزیون هوشمند برای شما فراهم است. یعنی اگر تلویزیون اسمارت نداشته باشید نمی توانید از قابلیت اتصال آیفون به تلویزیون با وای فای برخوردار شوید.

اندروید 11 تلویزیون های سری 7 ایکس ویژن

اتصال ایفون به تلویزیون با وای فای

اتصال آیفون به تلویزیون ایکس ویژن با وای فای امکان پذیر است. یعنی شما باید از گزینه اتصال اپل به تلویزیون با WIFI استفاده کنید. به این ترتیب می توانید موسیقی را روی دستگاه پخش کنید. ویدیو و تصاویر درون گوشی خود را روی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن ببینید.

اتصال بی سیم گوشی اپل به تلویزیون ایکس ویژن از طریق وای فای دایرکت امکان پذیر است. درو اقع شما باید ابتدا از طریق اتصال بی سیم، گوشی آیفون خود را به تلویزیون ایکس ویژن متصل کرده باشید تا در ادامه بتوانید با یک راهکار ساده، محتوای آیفون را روی تلویزیون هوشمند نمایش دهید.

اتصال آیفون به تلویزیون با wifi direct

راهکار اتصال آیفون به تلویزیون ایکس ویژن

پس از اتصال ایفون به تلویزیون با وای فای، حالا وقت آن رسیده است که محتویات موبایل خود را روی تلویزیون نمایش دهید. برای اینکار باید از قابلیت FASTCAST استفاده کنید. قابلیت فست کست تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن برای اتصال گوشی آیفون به تلویزیون به کار می رود.



برای وصل کردن ایفون به تلویزیون مراحل زیر را طی کنید:

  • دکمه هوم بار روی کنترل تلویزیون ایکس ویژن را فشار دهید.
  • بر روی برنامه انتشارسریع – FAST CAST کلیک کرده و با برنامه QR اسکن، بارکد مناسب با نوع گوشی را از روی صفحه تلویزیون اسکن کنید.
  • در این مرحله لینک دانلود برنامه به گوشی ارسال می ‌شود. برنامه FAST CAST را دانلود کنید.
  • تلویزیون و گوشی آیفون، هر دو را به یک مودم (نقطه اتصال) متصل کنید.
  • در مرحله آخر با اجرای نرم افزار FAST CAST بر روی گوشی، موزیک، فیلم و مدیا که داخل حافظه موبایل اپل است را انتخاب کنید تا به صفحه تلویزیون ایکس ویژن منتقل ‌شود.

تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن مجهز به FASTCAST

اگر نیاز به خرید تلویزیون هوشمند ایکس ویژن دارید و می خواهید گوشی آیفون را به آن وصل کنید به صفحه محصول تلویزیون ایکس ویژن سر بزنید و با مشاهده اطلاعات کامل محصول دلخواهتان، اقدام به خرید آنلاین از سایت ایکس ویژن کنید.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

برای پرش، قفل کردن برنامه ها یا افزودن کانال مورد نظر به فهرست کانال های مورد علاقه و حذف کردن از کلیدهای رنگی دستگاه کنترل استفاده کنید و توسط دکمه میانی (OK) اقدام به جابه جایی کانال های تلویزیون نمایید.

بیشتر بخوانید ...

تلویزیون‌های جدید با گیرنده‌های دیجیتال نسبت به تلویزیون‌های قدیمی با گیرنده‌های آنالوگ، در زمان تعویض کانال با کمی تاخیر کار می‌کنند. علت این تاخیر در کانال های تلویزیون از سمت فرستنده (صدا و سیما) است و در نقاط مختلف هم عدد این تاخیر متفاوت است. همچنین مقدار حجم محتوا براساس کیفیت آن بر این امر تاثیر می گذارد.

یکی از قابلیت های تلویزیون ایکس ویژن این است که اگر بین 3 تا 4 ساعت، هیچگونه عملکردی بر روی ریموت کنترل تلویزیون صورت نگیرد، دستگاه برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، به طور خودکار خاموش می شود.
در غیر این صورت موارد زیر بررسی شود:
مطمئن شوید که در منوی Setup ، عملکرد Off Timer زمان خاموش
شدن ( روی On )فعال تنظیم نشده باشد. عملکرد Sleep Timer تایمر خواب فعال نشده باشد.چنانچه به مدت 10 دقیقه سیگنالی از ورودی دریافت نشود، تلویزیون
به طور خودکار خاموش می شود. در صورت متصل بودن کامپیوتر به تلویزیون، تنظیم های مصرف برق
کامپیوتر را کنترل کنید. از اتصال صحیح کابل برق تلویزیون به پریز برق اطمینان حاصل کنید.