loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تاثیر طراحی لوازم خانگی بزرگ در دکوراسیون منازل

یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی وسایلی بسیار مهم و کاربردی در منازل هستند. علاوه بر کارایی و عملکرد خاص هر کدام ، از نظر ظاهری نیز از هر لوازم خانگی دیگری در آشپزخانه بر زیبایی محیط موثرتر هستند. در نظر گرفتن شکل و فرم ظاهری و رنگ و بافت این وسایل در شخصیت بخشیدن به محیط آشپزخانه بسیار حائز اهمیت است.

یخچال فریزر ایکس ویژن

درنظر بگیرید یخچال فریزر بدون رعایت اصول زیبایی شناسی طراحی شود علیرغم کارایی مناسب چه اتفاق ناهنجاری درخانه رخ میدهد!

کارایی طراحی لوازم خانگی

فرم، بافت و رنگ این محصولات بغیر از کارایی مناسب عامل تاثیر گذاری بر دیگر وسایل خانگی است. معماری امروز آشپزخانه ها فضاهای اپن اسپیس است و با دیگر فضاهای داخلی در تعاملی بسیار نزدیک طراحی میشود. پس اهمیت زیبایی شناسی این لوازم به دلیل بزرگی کاملا آشکار است.

زمانی که درب یخچال باز میشود، ارتباط بین سطوح داخلی وخارجی، نورداخلی، فرم طبقات هم اهمیت ویژه ای پیدا میکند. به طورکلی در عین توجه به کلیات در طراحی این وسایل، توجه به جزئیات در طراحی از اهمیت زیادی برخوردار است. این مواردی که اشاره شد در ایجاد هماهنگی و نظم و ایجاد شخصیت در دکوراسیون آشپزخانه تاثیر بسزایی دارد.

مثال بعدی ماشین لباسشویی ویا نقش ماشین ظرفشویی در زیبایی فضای آشپزخانه است. با اوپن بودن اکثر آشپزخانه‌ها درخانه‌های امروزی، بعضی ترجیح میدهند ماشین لباسشویی و ظرفشویی خودرا درکابینت بصورت مخفی قرار دهند. البته که اگر خانه شما لاندری روم دارد، این مکان بهترین مکان برای قرارگیری ماشین لباسشویی است. اگر شما دستگاهی خریداری نمایید که طراحی جذاب و زیبایی دارد، موجب زیباتر شدن آشپزخانه شما هم می‌شود.

طراحی و رنگ

نقش فرم درب و قرارگیری دکمه های پنل کنترل در ماشین لباسشویی و ظرفشویی حائز اهمیت است. همچنین رنگ آن در هارمونی آشپزخانه بسیار مهم است که در هنگام خرید نباید از آن غافل باشیم

ساخت لوازم خانگی در گذشته بیشتر به رنگ سفید محدود میشد که امروزه این محدودیت کم شده است. رنگ‌های استیل، نوک مدادی، سفید و حتی رنگی با بافت های گوناگون ساخته و به بازار عرضه میشود. مصرف کننده قدرت انتخاب بیشتری داشته باشد و بتواند کالا را هماهنگ با دکوراسیون‌های فراهم کند. هنگام خرید لوازم خانگی علاوه بر عملکرد و کارایی و امکانات، به طراحی و زیبایی این وسایل و هماهنگی آن با فرم و سبک آشپزخانه وکابینت‌ها و سایر وسایل، توجه کنید.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

اگر اقدام به خرید آنلاین از سایت ایکس ویژن کرده اید و هنوز مبلغ محصول را پرداخت نکرده اید. می توانید از طریق مراجعه به پنل کاربری و

بیشتر بخوانید ...

پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه محصول خریداری شده دارای آسیب دیدگی بود، خریدار میبایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به شرکت اطلاع دهد.

بیشتر بخوانید ...

الف ) محصولاتی که پس از خرید، دارای نصب اجباری توسط تکنسین های مادیران هستند :

یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون های 43 اینچ و به بالا

ب ) محصولاتی که دارای نصب اجباری نیستند:

تلویزیون های 32 اینچ و به پایین

مانیتور

مطالعه بیشتر شرایط بازگشت کالا