loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون FHD TV ایکس‌ویژن سری 5 مدل XK590 سایز 43 اینچ

xvision 5 series XK590 FHD TV 43"

3 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون FHD TV ایکس‌ویژن سری 5 مدل XK590 سایز 43 اینچ

xvision 5 series XK590 FHD TV 43"

3 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون 43 اینچ ایکس ویژن مدل XK590 با پنل IPS

تلویزیون FHD TV ایکس‌ویژن سری X مدل XK590 از محصولات سری 5 ایکس ویژن است که با توجه به ابعاد کوچکی که دارد مناسب فضاهای کوچک و متوسط است. کیفیت تصویر Full HD در این تلویزیون ایکس ویژن، در تمام زوایا، بدون افت کیفیت و رنگ نمایش داده می شود چراکه تلویزیون XK590 ایکس ویژن مجهز به پنل IPS است. این تلویزیون دارای تیونر دیجیتال داخلی و همچنین اتصالاتی همچون USB،HDMI و D-SUB است.

از تماشای تصاویر با وضوح و رنگ زیبا لذت ببرید

وضوح تصویر در تلویزیون مدل 43XK590 ایکس ویژن FULL HD است که با توجه به ابعاد کوچک این تلویزیون، وضوح تصویری مناسب برای تماشای تصاویر و محتوا می باشد. این تلویزیون با بهره گیری از پنل IPS تصاویر را در تمام زوایا با کیفیت و بدون افت رنگ و کیفیت نمایش می دهد.

پنل IPS؛ رنگهایی واقعی از هر زاویه

اتصالات و درگاه ها

تلویزیون 43 اینچ ایکس ویژن مدل XK590 دارای یک درگاه D-SUB ، دو درگاه USB.02 و 3 درگاه HDMI  است. به این ترتیب اتصال انواع دستگاه های خارجی همچون کامپیوتر، هارد اکسترنال ، فلش و کنسول های بازی در این تلویزیون سری 5 ایکس ویژن فراهم شده است.

جمع بندی

تلویزیون مدل 43XK590 ایکس ویژن از سری 5 ایکس ویژن، یکی از محصولات کوچک و کاربردی این برند است که بسیار پر طرفدار شده است و دلیل آن ویژگی‌ها و امکانات متنوع آن است . وضوح تصویر FULL HD که در تلویزیون های 43 اینچ بهترین وضوح محسوب می شود، برخورداری از پنل IPS که کیفیت تصویری فوق العاده ارائه میدهد از ویژگی های این تلویزیون است. این تلویزیون دارای تیونر دیجیتال داخلی بوده و نیازی به خرید گیرنده دیجیتال مجزا نیست. اتصالات USB، D-SUB و HDMI نیز امکان اتصال انواع لوازم جانبی را به این تلویزیون فراهم می‌کند.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.