loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون FHD TV ایکس‌ویژن سری 5 مدل XK591 سایز 43 اینچ

xvision 5 series XK591 FHD TV 43"

13 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون FHD TV ایکس‌ویژن سری 5 مدل XK591 سایز 43 اینچ

xvision 5 series XK591 FHD TV 43"

13 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

یک قاب کوچک اما باکیفیت: تلویزیون 43XK591 ایکس ویژن

از محصولات سری 5 ایکس ویژن تلویزیون FHD TV ایکس‌ویژن سری X مدل XK591 است.تلویزیون 43 اینچ ایکس ویژن با پنل IPS و کیفیت تصویر Full HD که از هر نمایی میتوان بدون افت کیفیت، شاهد تصاویری واضح بود. این تلویزیون با توجه به ابعاد 43 اینچی مناسب قرار گرفتن در محیط های متوسط و کوچک است. علاوه بر طراحی تلویزیون هوشمند 43XK590، جنس بدنه این محصول از متریال فلزی است که به طولانی شدن عمر مفید دستگاه نیز کمک خواهد کرد. این تلویزیون دارای تیونر دیجیتال داخلی و همچنین اتصالاتی همچون USB،HDMI و D-SUB است.

اتصالات و درگاه ها

تلویزیون FHD TV ایکس‌ویژن سری X مدل XK591 سایز 43 اینچ دارای یک درگاه D-SUB ، دو درگاه USB.02 و 3 درگاه HDMI  است. به این ترتیب اتصال انواع دستگاه های خارجی همچون کامپیوتر، هارد اکسترنال، فلش  و کنسول های بازی را به این تلویزیون فراهم شده است.

جمع بندی

یکی از محصولات کوچک اما کاربردی ایکس ویژن، تلویزیون مدل 43XK590 است. رزولوشن تصویر FULL HD که در تلویزیون های 43 اینچ بهترین وضوح محسوب می شود و برخورداری از پنل IPS که کیفیت تصویری فوق العادهرا در تمام زوایا ارائه میدهد از ویژگی های این تلویزیون ایکس ویژن است. این تلویزیون دارای تیونر دیجیتال داخلی بوده و نیازی به خرید گیرنده دیجیتال مجزا نیست. تصالات USB، D-SUB و HDMI نیز امکان اتصال انواع لوازم جانبی را به این تلویزیون 43 اینچی فراهم می‌کند.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.