loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XCU735 سایز 55 اینچ

xvision 7 series XCU735 UHD 4K Smart TV 55"

55 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XCU735 سایز 55 اینچ

xvision 7 series XCU735 UHD 4K Smart TV 55"

55 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XCU735 سایز 55 اینچ

تلویزیون‌ هوشمند ایکس ویژن مدل 55XCU735 از سری محصولات UHD 4K این برند است. وضوح تصویر در این سری محصولات ULTRA HD 4K بوده و از تکنولوژی HDR10 برخوردار است. از دیگر ویژگی این تلویزیون‌ها میتوان به سیستم عامل اندروید 11 اشاره کرد. خرید تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XCU735 جلوه ای مدرن به محیط شما هدیه می‌کند. چون دارای طراحی مدرن و ظریفی است. تلویزیون جدید ایکس ویژن سری 7، دارای دو درگاه USB و دو درگاه HDMI است و از فناوری Wifi Screen Mirror پشتیبانی می کند.

لذت لمس تصاویر واقعی با تلویزیون 4K ULTRA HD

وضوح تصویر در تلویزیون مدل 55XCU735 ایکس ویژن، ULTRA HD 4K است. وضوح تصویر در تلویزیون های 4K چهار برابر تلویزیون‌های FULL HD است اگر چه هنوز هم کیفیت تصویر Full HD برای تماشای بسیاری از محتواهای درحال پخش مناسب است ولی برای لذت بردن از محتوای تولید شده با کیفیت 4K، تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XCU735 سایز 55 اینچ گزینه مناسب تری است.

کیفیت تصویر UHD 4K
پنل IPS

زاویه دید وسیع با IPS

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XCU735 سایز 55 اینچ دارای پنل IPS است. ویژگی اصلی این نوع پنل این است که از هر زاویه و نما کیفیت را حفظ می کند. یعنی نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی نمی گذارد. علاوه بر این، پنل IPS از بازتاب نور محیط روی صفحه نمایشگر ممانعت می‌کند و دیگر در چیدمان محیط خود لازم نیست نگران جایگذاری تلویزیون در فضاهای پرنور باشید.

تکنولوژی HDR10 درخشش بیشتر زندگی

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XCU735 از تکنولوژی HDR10 پشتیبانی می‌کند. تکنولوژی HDR با تاثیر بر کنتراست و نمایش طیف وسیع تری از رنگها، جزئیات بیشتری از تصاویر را نمایش می‌دهد و در نتیجه تصاویر نزدیک به واقعیت خواهند بود.

تکنولوژی HDR 10

سیستم عامل اندروید 11 همراه هوشمند

خرید تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XCU735 سایز 55 اینچ با پشتیبانی ازا ندروید 11، یک انتخاب تمام عیار خواهد بود. وجود سیستم عامل اندروید در این تلویزیون امکانات زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارد و دستری به دنیایی از سرگرمی و اطلاعات را ممکن ساخته است. تماشای آنلاین فیلم و سریال، خرید آنلاین، مشاهده وضعیت آب و هوا و مشاهده اخبار از جمله ویژگی های تلویزیون XCU735 ایکس ویژن است.

سیستم عامل اندروید
طراحی مدرن تلویزیون های ایکس ویژن

طراحی زیبا و ظریف

یکی از فاکتورهای انتخاب تلویزیون هوشمند می تواند طراحی آن باشد. تلویزیون‌های سری 55XCU735 ایکس ویژن با طراحی بسیار ظریف و زیبا، در سایز 55 اینچ، جلوه‌ای خاص و مدرن به فضای اطراف خود هدیه می‌کند. جالب است بدانید که ضخامت بدنه این تلویزیون در باریک ترین نقطه به کمتر از 10 میلیمتر می‌رسد.

اتصال بی سیم

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XCU735 سایز 55 اینچ مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror است. با این تکنولوژی کاربران می‌توانند به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنند و از تماشای صفحه گوشی خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرند. این ویژگی برای تماشای عکس‌های گرفته شده با موبایل در کنار خانواده بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بسیار کاربردی خواهد بود.

Wifi Screen mirror

اتصالات و درگاه‌ها

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XCU735 دارای 2 درگاه USB و 2 درگاه HDMI و Bluetooth است. با این درگاه ها امکان اتصال انواع دستگاه‌های خارجی همچون فلش، هارد اکسترنال ، کنسول‌های بازی و موبایل به تلویزیون فراهم شده است.

جمع بندی
تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن سری 55XCU735 با وضوح تصویر ULTRA HD 4K از تکنولوژی HDR10 برروی USB پشتیبانی می‌کنند. این مدل دارای پنل IPS است. هوشمندی این تلویزیون با سیستم عامل اندروید 11 امکانات سرگرمی و جستجو در اینترنت را فراهم کرده است. طراحی این تلویزیون‌ها بسیار ظریف و هنرمندانه است. تلویزیون سری 7 ایکس ویژن مدل XCU735 دارای دو درگاه USB و دو درگاه HDMI بوده و از قابلیت WIFI Screen mirror برخوردار است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 7

  1. محمد

    برای تماشای معمولی تلویزیون و فیلم و اخبار و مسابقات فوتبال مناسب هست، راستی حتما تو اتاق تاریک یه فیلم ببینید و گوشه های تصویر رو بررسی کنید که نشت نور پشت صفحه رو نداشته باشه.
    ولی به درد بازی های پلی استیشن 5 نمیخوره چون از تکنولوژی 120 هرتز و VRR و Dolby Atmos ووو پشتیبانی نمیکنه.
    اگه برای کیفیت بازی با PS5 تلویزیون خواستید
    فقط سراغ سامسونگ 55 اینچ کیولد یا نئوکیولد برید که بخاطر دارا بودن اینترنت LOT حتی میتونین باهاش کولرگازی خونتون رو هم کنترول کنین
    تلویزیون سونی مدل X90J هم خوبه چون رنگ هاش خیلی اشباع هست ولی تصویرش از کنار تار میشه تازه مثل سامسونگ بلندگو هاش ساب ووفر هم نداره

  2. مهدی صابری

    وای فا و بولوتوث دارد

  3. علی

    سلام تفاوت مدل XYU755 با مدل XCY735 در سایت ۵۵اینچ، چیست؟

    • نغمه نجفی تبار

      با سلام دوست عزیز
      تفاوتی با هم ندارند.

  4. امین دشتی

    سلام عالی

  5. imi zand

    من همین مدل خریدم عالیه خیلی راضی هستم .همه تلویزیون های امروزی مثل هم هستن فرقی باهم ندارن بعد الان ما که کانالهای تلویزیون معمولی بعد فیلمها که همشون ۴kنیستن hdهستن بعد من فیلم ۴kامتحان کردم بینظیره تصویر ایکس ویژن ۵۵اینج سری۷.
    برای بازی هم عالیه من ps4بازی میکنم هیچ مشکلی نداره .

  6. نیما حسینی

    ۲۱ آبان ۱۴۰۲ غروب خریداری کردیم صبح ۲۲ نصب در سریعترین زمان انجام شد با توضیحات مفید تکنسین. کیفیت رنگ عالی، صدا بسیار مناسب، از روی گوشی بازی رو انداختم روی تلویزیون عالی بود. عملکرد کنترل هم خوبه و تقریبا مناسب. درکل یکی از بهترین‌‌ها در هم نسل‌های خودش.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.