loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XCU745 سایز 55 اینچ

xvision 7 series XCU745 UHD 4K Smart TV 55"

11 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XCU745 سایز 55 اینچ

xvision 7 series XCU745 UHD 4K Smart TV 55"

11 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XCU745 سایز 55 اینچ

تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل 55XCU745 از سری محصولات UHD 4K این برند هستند که در دو سایز 50 و 55 اینچ عرضه می‌شوند. وضوح تصویر در این سری محصولات ULTRA HD 4K بوده و از تکنولوژی HDR10 برروی USB پشتیبانی می‌کنند. سایز 55 اینچ تلویزیون XCU745 دارای پنل IPS است. از دیگر ویژگی این تلویزیون‌ها میتوان به سیستم عامل اندروید11 اشاره کرد که امکاناتی از جمله وبگردی، خرید آنلاین و تماشای آنلاین فیلم و سریال را برای کاربران فراهم می‌کند. طراحی این تلویزیون‌ها بسیار ظریف و هنرمندانه است به طوریکه ضخامت آن در باریک‌ترین نقطه به حدود 10 میلیمتر می‌رسد و جلوه ای مدرن به محیط هدیه می‌کند. دو درگاه USB و دو درگاه HDMI اتصال انواع دستگاه را به این تلویزیون امکانپذیر کرده‌است همچنین با قابلیت WIFI Screen mirror امکان پخش تصاویر گوشی موبایل در صفحه بزرگ این محصول فراهم است.

لذت لمس تصاویر واقعی با تلویزیون 4K ULTRA HD

وضوح تصویر در تلویزیون مدل 55XCU745 ایکس ویژن از نوع ULTRA HD 4K است . تلویزیون های 4K با رزولوشن 3840*2160 و مجموعا بیش از 8 میلیون پیکسل تصاویر را با وضوح و کیفیتی بالا نمایش می‌دهند. وضوح تصویر در تلویزیون های 4K چهار برابر تلویزیون‌های FULL HD است اگر چه این وضوح برای تماشای بسیاری از محتواهای درحال پخش مناسب است ولی برای لذت بردن از محتوای تولید شده با کیفیت 4K ، خرید تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XCU745 گزینه مناسب تری است.

کیفیت تصویر UHD 4K
پنل IPS

زاویه دید وسیع با IPS

پنل IPS این امکان را ایجاد می‌کند که از هر زاویه‌ای که به صفحه نمایش بنگرید، صفحه نمایشگر به اندازه‌ زاویه مستقیم، کیفیت خود را حفظ کند و نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی نگذارد. پنل IPS تلویزیون ایکس ویژن مدل XCU745 از بازتاب نور محیط روی صفحه نمایشگر ممانعت می‌کند و دیگر در چیدمان محیط خود لازم نیست نگران جایگذاری تلویزیون در فضاهای پرنور باشید.

تکنولوژی HDR 10 لذت تماشای رنگ ها

درخشش زندگی با رنگ‌های بیشتر در تلویزیون XCU745 ایکس ویژن با تکنولوژی 10 HDR محقق می شود. تکنولوژی HDR با تاثیر بر کنتراست و نمایش طیف وسیع تری از رنگها، جزئیات بیشتری از تصاویر را نمایش می‌دهد و در نتیجه تصاویر نزدیک به واقعیت خواهند بود.

تکنولوژی HDR 10

سیستم عامل اندروید 11، دریچه ای به دنیای سرگرمی ها

تلویزیون 55XCU745 مجهز به سیستم عامل اندروید ورژن 11 است . وجود سیستم عامل اندروید در این تلویزیون امکانات زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارد و دستری به دنیایی از سرگرمی و اطلاعات را ممکن ساخته است. تماشای آنلاین فیلم و سریال ، خرید آنلاین، مشاهده وضعیت آب و هوا و مشاهده اخبار از جمله ویژگی های تلویزیون مجهز به سیستم عامل اندروید است. همچنین در تلویزیون‌ هوشمند ایکس‌ویژن مدل XCU745 اپلیکیشن‌های پرطرفداری همچون فیلیمو و دی‌جی کالا به صورت پیش فرض نصب شده است.

اندروید 11
طراحی تلویزیون های ایکس ویژن

طراحی زیبا و ظریف

تلویزیون‌ سری7 مدل  55XCU745 دارای ضخامت کمتر از 10 میلیمتر در باریک ترین نقطه است. با طراحی بسیار ظریف و زیبای این تلویزیون، جلوه‌ای خاص و مدرن به فضای اطراف هدیه کنید. بدنه مشکی رنگ تلویزیون 55 اینچ ایکس ویژن مدل XCU745 آن را مناسب خانه های مدرن و امروزی کرده است.

اتصال بی‌سیم WIFI Screen Mirror

تلویزیون XCU745 ایکس ویژن مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror است. با این تکنولوژی کاربران می‌توانند به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون ایکس ویژن متصل کنند و از تماشای صفحه گوشی خود بر روی صفحه نمایش 55 اینچی لذت ببرند.

قابلیت WIFI Screen Mirror

اتصالات و درگاه‌ها

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XCU745 سایز 55 اینچ، دارای دو درگاه USB، دو درگاه HDMI و Bluetooth برای اتصال انواع دستگاه‌های خارجی همچون فلش، هارد اکسترنال ، کنسول‌های بازی و موبایل به تلویزیون است.

جمع بندی
تلویزیون سری 7 ایکس ویژن مدل 55XCU745 با وضوح تصویر UHD 4K از پنل IPS برخوردار است. این محصول از تکنولوژی HDR10 برروی USB پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل اندروید 11، در این تلویزیون هوشمند به کار رفته است. این محصول دارای قابلیت WIFI Screen mirror است. اتصالات این محصول شامل دو درگاه USB و دو درگاه HDMI و Bluetooth است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.