loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

خرید ماشین ظرفشویی

خرید ماشین ظرفشویی مناسب منزل شما، موضوعی است که در این مقاله به صورت مفصل به آن خواهیم پرداخت. یکی از کارهای سخت در هر خانه شستن ظروف است. خیل یوقت ها مجبور خواهید بود برای تمیز کردن ظرف ها در طول روز چندین ساعت از وقت خود را در کنار سینک ظرفشویی بگذارنید. ادامه دادن طولانی مدت این کار علاوه بر این که بدن شما در ایستادن طولانی مدت دچار آسیب خواهد شد، وقت زیادی را نیز به این کار اختصاص داده اید.

مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی

پیشرفت تکنولوژی باعث شده است کارهای سخت به راحتی قابل انجام باشد. یکی از این موارد ظرف‌ شستن است. شما با خرید یک ماشین ظرفشویی مناسب، قادر خواهید بود زمان و انرژی خود را تا حد زیادی ذخیره کنید.

تصور کنید مهمانی خانوادگی نسبتاً بزرگی را ترتیب داده‌اید، بعد از رفتن مهمان ها تعداد زیادی صرف نشسته برای شما باقی خواهد ماند. در این لحظه ممکن است آرزو کنید کاش، کسی بود تا شستن ظرف ها را برای من انجام دهد. آرزوی شما با خرید ظرفشویی به حقیقت می پیوندد. در چنین موقعیتی تنها کافیست ظرف‌ها را درون ظرفشویی قرارداده و برنامه مورد نظر خود را تنظیم کنید.

نکات مهم برای خرید ماشین ظرفشویی

وقتی با علم و دانش کافی خرید ماشین را انجام دهید، قادر خواهید بود انتخاب بهتر و مطمئن‌تری داشته‌باشید. در ادامه به بیان نکاتی که دانستن آن‌ها قبل از خرید ماشین ظرفشویی برای شما مشتریان بزرگوار ضروری است می‌پردازیم.

تا این قسمت نوشتار به توضیح مزایا و ضرورت استفاده از ماشین ظرفشویی پرداختیم. اما ممکن است این سوال در ذهن شما به وجود آمده باشد که؛

آیا هر ماشین ظرفشویی قادرخواهد بود تمام نیازهای ما را برای شستن ظروف مرتفع کند؟

بدون شک خیر. با وجود اینکه ظرفشویی یکی از ضرورت‌های زندگی امروزی است ولی در صورتی شما می توانید به عنوان یک دستیار زبده و کاربلد به آن نگاه کنید که در هنگام خرید ماشین ظرفشویی دقت و توجه لازم را به کار برده باشید.

نکاتی که باید در هنگام خرید ماشین ظرفشویی بدانیم

انواع ماشین ظرفشویی

در هنگام خرید ماشین ظرفشویی توجه به این امر مهم خواهد بود که ماشین‌های ظرفشویی در انواع و اندازه‌های مختلف در بازار موجود هستند و شما با توجه نیاز خود می‌توانید به انتخاب دست بزنید.

به صورت كلي ماشين‌هاي ظرفشويي موجود در بازار به دو دسته تقسيم مي‌شود؛

  • ماشين ظرفشويي ايستاده و توكار
  • ماشين ظرفشويي روميزي

در ادامه به توضيح اين دو دسته ماشين ظرفشويي و موارد كاربرد آن مي‌پردازيم؛

ماشين ظرفشويي ايستاده و توكار

اين سبك بسيار پر طرفدار بوده و عمده خريد ماشیرا به خود اختصاص داده است. تكنولوژي به كار رفته در ظرفشويي ايستاده معمولاً به‌روز بوده و قابليت‌هاي متنوعي را براي شستشوي ظروف در اختيار شما قرار مي‌دهد. به دليل فضاي بزرگ، اين وسيله برقي براي استفاده خانوادگي بسيار مناسب و كاربردي مي‌باشد.

ماشین ظرفشویی توكار به راحتي با كابينت‌هاي شما ست شده و منظره چشم‌نوازي به آشپزخانه مي‌بخشد.

ماشين ظرفشويي رومیزی

اين نوع از ماشين كوچكتر از مدل توكار و ايستاده بوده و تنها براي افراد مجرد و يا خانواده‌هاي بسيار كوچك مناسب است. ماشين ظرفشويي روميزي را به صورت معمول روي كابينت و در نزديكي ظرفشويي قرار مي‌دهند. امكان قرار دادن ظروف با اندازه‌هاي بزرك مثل قابلمه در اين سبك از كالا بسيار محدود است.

خريد ماشين ظرفشويي ايراني

خوشبختانه در سال‌هاي اخير توليد كنندگان داخلي كشورمان پيشرفت‌هاي چشمگيري در زمينه توليد ماشين ظرفشويي داشته و توانسته‌اند كالايي با كيفيت و تنوع رقباي خارجي را وارد بازار كنند.

ماشين ظرفشويي چند نفره بخريم

ظرفشويي‌ها در اندازه‌هاي مختلف وجود دارند و معمولاً سايز ظرفشويي با توجه به تعداد نفرات مشخص مي‌شود.

  • ماشين‌هاي روميزي براي افراد مجرد و يا خانواده‌هاي كم جمعيت مناسب هستند.
  • وقتي تعداد افراد خانواده شما زياد بوده و مراسم و مهماني‌هاي زيادي برگزار مي‌كنيد، ماشين ایستاده مناسب شماست.

اهميت گارانتي و خدمات پس از فروش در خريد ماشين ظرفشويي

داشتن گارانتي و خدمات پس از فروش براي هر كالاي برقي ضروري است به ويژه برای ظرفشویی كه هزينه نسبتاً زيادي را هنگام خريد به شما تحميل مي‌كند.

توجه به ميزان توليد صدا هنگام خريد ظرفشويي

يكي از شكايات افراد خانواده به ويژه در خانه‌هاي كوچك و آپارتماني، صداي وسايل برقي مختلف از جمله ظرفشويي است. اگر انتخاب صحيحي با توجه به اين نكته در هنگام خريد ماشين داشته‌باشيد، قادر خواهيد بود در تمامي طول روز و بدون نگراني از آزار ديدن ساكنين منزل، شستشوي ظروف را به انجام برسانيد.

توجه به میزان مصرف انرژی هنگام خرید ماشین ظرفشویی

یکی از مسائلی که این روزها در خرید هر وسیله برقی بسیار اهمیت دارد میزان مصرف انرژی آن است. اگر بتوانیم وسیله برقی را انتخاب کنیم که کمترین میزان مصرف انرژی را دارد یعنی در رده A یا A+ قرار بگیرد از جهات مختلف کار سودمندی انجام داده‌اید؛

  • گامی مؤثر در جهت حفظ سرمایه‌های ملی و انرژی برق برداشته‌اید.
  • در هزینه‌های مالی خانواده صرفه جویی کرده‌اید.

توجه به برنامه‌های شستشو در هنگام خرید ظرفشویی

ظرفشویی ها داری تنوع برنامه‌های شستشو هستند مانند برنامه شستشوی خودکار، شستشوی دو ناحیه ای، برنامه ویژه شستشوی میوه و سبزیجات و غیره ….. هر قدر ظرفشویی شما برنامه های متنوع‌تری برای شستشوی ظروف داشته باشد، نظافت ظرف‌های شما راحت تر و تخصصی‌تر خواهد‌بود. بنابراین قبل از خرید از طریق دفترچه راهنما برنامه‌های شستشوی ماشین ظرفشویی مورد نظر خود را بررسی نمایید.

قابلیت خشک کن

قابلیت خشک کن که در بیشتر ماشین های ظرفشویی جدید وجود دارد، امکان خشک کردن ظروف بعد ازشستشو را به شما می دهد. این قابلیت باعث می شود تا ظروف شما بدون ایجاد لکه آب بر روی آنها کاملا خشک شود.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

اگر اقدام به خرید آنلاین از سایت ایکس ویژن کرده اید و هنوز مبلغ محصول را پرداخت نکرده اید. می توانید از طریق مراجعه به پنل کاربری و

بیشتر بخوانید ...

پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه محصول خریداری شده دارای آسیب دیدگی بود، خریدار میبایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به شرکت اطلاع دهد.

بیشتر بخوانید ...

الف ) محصولاتی که پس از خرید، دارای نصب اجباری توسط تکنسین های مادیران هستند :

یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون های 43 اینچ و به بالا

ب ) محصولاتی که دارای نصب اجباری نیستند:

تلویزیون های 32 اینچ و به پایین

مانیتور

مطالعه بیشتر شرایط بازگشت کالا