loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون های سری X ایکس ویژن، نمایشگرهایی هستند که بیش از یک تلویزیون، یک همراه هوشمند برای شما محسوب می‌شوند. این تلویزیون ها با دارا بودن تکنولوژی‌های پیشرفته شما را شگفت زده می کنند. از تصاویر باورنکردنی گرفته تا صدای شگفت‌انگیز که تجربه جدید به شما می دهند. برای درک بیشتر موضوع با ما در ادامه این مطلب از وبلاگ ایکس ویژن همراه باشید.

یک نگاه کلی به تلویزیون ایکس ویژن

در طول دهه‌های گذشته، صنعت تلویزیون به‌طور چشمگیری پیشرفت کرده است. تلویزیون‌های هوشمند از قابلیت‌های بسیاری از جمله اتصال به اینترنت برخوردارند. همچنین در زمینه پخش ویدیوهای آنلاین، نمایش محتوای گرافیکی با رزولوشن بالا و امکانات دیگر رو به رشد بوده‌اند. تلویزیون ایکس ویژن یک برند ایرانی است. این برند با تولید محصولات با کیفیت و قابل‌رقابت با برندهای خارجی، جایگاه خود را در بازار داخلی و خارجی پیداکرده است. تلویزیون‌های این برند با استفاده از آخرین تکنولوژی‌روز دنیا، تصاویر با وضوح‌بالا، رنگ‌های زنده و صدای شفاف را نمایش می دهند.

تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن

نظرات کاربران درباره تلویزیون های ایکس ویژن

نظرات مشتریان تلویزیون ایکس ویژن درباره این برند مثبت و رضایت‌بخش است. البته که طبق ضرب‌المثل ” هیچ بقالی نمی‌گوید ماست من ترش است” نباید یک‌جانبه حرف بزنیم.

اما بر اساس نظرات ارسال‌شده در سایت‌های مختلف؛ کاربران از کیفیت تصویر، صدا، رنگ، طراحی، قابلیت‌ها و قيمت تلويزيون های ايكس ويژن راضی بوده‌اند. می توان گفت هيچ مشكل خاصی نداشته‌اند. البته بعضی كاربران گزارش كرده‌اند؛ كه گاهی اوقات تلويزيون های هوشمند ايكس ويژن هنگ می‌کنند كه با يك خاموش روشن كردن درست می‌شود.

آشنایی با سری X تلویزیون های QLED ایکس ویژن

تلویزیون های سری X ایکس ویژن از محصولات جدید و پرطرفدار این برند هستند . این محصولات با دارا بودن سخت‌افزار قدرتمند، فنّاوری‌های جدید کیفیت تصویر نظیر فناوری QLED و سیستم صوتی قدرتمند در بازار خودنمایی می کنند. همچنین سیستم‌عامل اندروید 11، قابلیت اتصال به اینترنت و دسترسی به اپلیکیشن‌های مختلف در این تلویزیون جدید تجربه‌ای هوشمندانه و لذت‌بخش را به کاربران خود می‌دهند.

تلویزیون هوشمند 4K ایکس ویژن از سری X

در فروشگاه اینترنتی تلویزیون ایکس ویژن، ، تلویزیون های سری X تا 75 اینچ عرضه‌شده‌ان. این محصولات با قابل‌قبول بودن قيمت نسبت به كيفيت، گزينه‌ای مناسب برای خانه‌ها و محيط‌های كاری هستند.

چرا تلویزیون هوشمند 4K ایکس ویژن از سری X یک محصول جذاب است؟

تلویزیون هوشمند 4K ایکس ویژن از سری X یک محصول جذاب است چون:

  1. با دارا بودن پنل IPS و فناوری QLED، تصاویر با وضوح بالا، رنگ‌های زنده و طبیعی، زاویه دید گسترده و کنتراست بالا را نمایش می دهد.
  2. تکنولوژی HDR 10 برای نمایش تصاویر با برد داینامیک استفاده می‌شود. تلویزیون 4K ایکس ویژن با استفاده از HDR 10، تصاویر را با کنتراست بالاتر و جزئیات بیشتر در نقاط روشن و تاریک‌تر نمایش می دهد.
  3. با استفاده از تکنولوژی Dolby Vision در این محصولات، تصاویر با رنگ‌های زنده‌تر و جزئیات بیشتر نمایش داده می‌شوند.
  4. با سیستم عامل اندروید 11، قابلیت اتصال به اینترنت و دسترسی به اپلیکیشن‌های مختلف، تجربه‌ای لذت‌بخش را به کاربران خود می‌دهد.
  5. طراحی مدرن و زیبا، قاب باریک، پایه‌های مقاوم و شکیل، باعث شده این تلویزیون ها با محیط های مختلف هماهنگ باشند.
  6. تلویزیون هوشمند 4K ایکس ویژن از سری X با قابلیت‌های صوتی پیشرفته، صدای شفاف، قدرتمند و با کیفیت را ارائه می‌دهد. به طور مثال فناوری DOLBY ATMOS که صدای شگفت‌انگیز و فراگیر را از طریق بلندگوهای تلویزیون یا ساندبار ارائه می‌دهد.
  7. قیمت خرید تلویزیون سری X ایکس ویژن نسبت به کيفيت و قابليت‌های خود، گزينه‌ای اقتصادی و مقرون به صرفه است.
تلویزیون هوشمند 4K ایکس ویژن از سری X

نکات خرید تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری X

به‌عنوان راهنمای خرید تلویزیون هوشمند که سری X تلویزیون های ایکس ویژن هم در این دسته‌بندی قرار می‌گیرد؛ باید نکاتی را مدنظر قرار دهید:

1- بودجه خرید تلویزیون

قیمت خرید تلویزیون را در نظر بگیرید و با توجه به بودجه‌ای که دارید اقدام به خرید کنید. البته به‌راحتی می‌توانید تلویزیون قیمت مناسب ایکس ویژن را انتخاب کنید. چرا که با یک بودجه متوسط به همان امکاناتی دست پیدا خواهید کرد که یک برند خارجی با مبلغ هنگفت به شما می‌دهد.

2- اندازه مناسب تلویزیون

برخی معتقدند هرچه تلویزیون بزرگ‌تری انتخاب کنند؛ انتخاب بهتری داشته‌اند. اما لزوماً انتخاب تلویزیون 75 اینچ یا بزرگ‌تر مناسب متراژ منزل شما یا محیط کار نیست. پس حتماً سایز صفحه‌نمایش و رعایت فاصله چشمی از نمایشگر را جدی بگیرید.

3- استفاده شما از امکانات تلویزیون هوشمند

 یکی از بزرگ‌ترین نیازهای مخاطبان برای خرید تلویزیون هوشمند، دسترسی به محتوای آنلاین است. یعنی بتوانند به سرویس‌های استریمینگ مثل آپارات، فیلیمو و … دسترسی داشته باشند و فیلم‌ها و سریال‌های موردعلاقه خود را ببینند. همچنین بتوانند با تلویزیون هوشمند به شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، توییتر، فیس‌بوک و … وارد شوند و از آخرین اخبار و رویدادها باخبر شوند.

شما هم اگر این نیازها را دارید حتماً به خرید تلویزیون هوشمند فکر کنید.

4- اتصالات و پورت‌ها

اگر نیاز دارید انواع دستگاه‌ها نظیر فلش، تبلت، لپ‌تاپ یا کنسول بازی را به تلویزیون وصل کنید. حتماً به فکر خرید تلویزیونی باشید که این امکانات را داشته باشد.

تلویزیون های 75 اینچ ایکس ویژن

جمع بندی

تلویزیون‌های سری X ایکس ویژن تجربه دیدن فیلم و برنامه‌های تلویزیونی را به سطح جدیدی از رضایت می رسانند. تکنولوژی‌های پیشرفته، نظیر رزولوشن بالا، رنگ‌های زنده و شفاف و تصاویر واضح و بدون نویز از امکانات این محصولات است.

علاوه بر این، دسترسی آسان به این محصولات از طریق فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن ممکن است. قیمت مناسب آن‌ها، خرید تلویزیون‌های سری X ایکس ویژن را به یک انتخاب هوشمندانه برای تمامی مخاطبان تبدیل می‌کند.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*