loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

نکات مهمی که در انتخاب ماشین ظرفشویی باید در نظر بگیرید

امروزه ماشین ظرفشویی به یکی از لوازم ضروری در اکثر خانواده ها تبدیل شده است. ماشین های ظرفشویی، علاوه بر اینکه تمیز کردن ظروف کثیف را برای شما آسان کرده‌اند، زمان و انرژی را که قبلاً صرف شستشوی دستی ظروف می‌شد، ذخیره می‌کنند. برای خرید ظرفشویی دانستن یکسری نکات به انتخاب بهتر کمک می کند.

چرا ماشین ظرفشویی بخریم؟

فرقی ندارد که شما پدر و مادری پر مشغله، یک فرد مجرد یا یک آشپز حرفه ای باشید. ظرفشویی میتواند برای شما مناسب باشد. ماشین های ظرفشویی امروزی، با بهره گیری از ویژگی های متنوع، سهولت و راحتی در نظافت ظروف را در اختیار کاربران قرار می دهند. اما ممکن است همه این ویژگی ها برای شما کاربرد چندانی نداشته باشد. در این وبلاگ، قصد داریم برخی از ویژگی های کلیدی ظرفشویی را بررسی کنیم. تا نگاهی اجمالی به مهم ترین نکاتی که در انتخاب ماشین ظرفشویی برای شما کاربردی است. باید آنها را در نظر داشته باشید، از برنامه های شستشو گرفته تا میزان صدا و بهره وری انرژی بیندازیم.

نکات مهم در خرید ماشین ظرفشویی

در ابتدا، بیایید به بررسی عوامل کلیدی که باید در هنگام تصمیم گیری و خرید ماشین ظرفشویی در نظر بگیرید، بپردازیم. ظرفشویی مناسب برای شما، ماشینی است که نیازها و ترجیحات خاص شما را برآورده می کند. بنابراین مهم است که قبل از تصمیم گیری، برای ارزیابی دقیق گزینه های خود وقت بگذارید.

میزان صدا و مصرف آب

ماشین ظرفشویی ظروف را با پاشیدن آب گرم با فشار بالا تمیز می کند. این امر باعث می شود که بسیاری از ظرفشویی ها در حین کار صدای زیادی تولید کنند. بنابراین، همیشه ظرفشویی هایی را برای خرید انتخاب کنید که نسبتاً بی صدا کار می کنند. ماشین های ظرفشویی که سطح نویز آنها بین 44 تا 46 دسی بل است، در دسته محصولات کم صدا قرار میگیرند. در نتیجه برای محدوده کمتری از صدا، نیازی به پرداخت پول بیشتر نیست.

ماشین ظرفشویی M140 ایکس ویژن دارای ویژگی های پیشرفته است و به گونه ای طراحی شده تا تجربه شست و شوی آرام تری را به شما ارائه دهد. میزان صدای این دستگاه 44 دسی بل است. در کنار شستشوی ظروف اوقاتی آرام را در آشپزخانه برای شما به ارمغان می آورد. میزان مصرف آب این دستگاه در هر سیکل شستشو تنها 10 لیتر است و در دسته محصولات کم مصرف قرار می گیرد.

بهره وری انرژی

به دنبال خرید ماشین ظرفشویی باشید که دارای راندمان انرژی بالایی باشد. چرا که این کار باعث صرفه جویی در هزینه های انرژی شما می شود و برای محیط زیست نیز بهتر است.

ظرفشویی M140 ایکس ویژن دارای رتبه انرژی A++ است که یکی از استانداردترین رتبه بندی ها محسوب می شود و فقط به محصولات باکیفیت اختصاص می یابد.

محصولات با مصرف انرژی از A تا G طبقه بندی می شوند که A دارای بیشترین بازده انرژی و G کمترین است. درجه A به سه دسته تقسیم می شود: A+، A++ و A+++، که در آن رتبه A+++ در حال حاضر بهترین و بالاترین امتیاز است که فقط به محصولات با کیفیت بالا اختصاص داده شده است.

برنامه های کاربردی شستشو

ظرفشویی ها بسته به مدل، مجهز به برنامه های متنوعی برای شستشو هستند. اما باید در نظر بگیرید کدام یک از این برنامه های شستشو بیشتر مناسب مصرف شما است. به کار شما می آید. برای مثال اگر بیشتر مواقع ظروف شما زیاد کثیف نمی شونددر نتیجه حجم کمی از ظروف برای شستن دارید. باید دستگاهی را انتخاب کنید که قابلیت شستشو با نصف ظرفیت را داشته باشد. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که تعرفه انرژی بالاست، پس بهتر است محصولی را انتخاب کنید. برنامه شستشوی اقتصادی (Eco) دارد. این برنامه با مصرف آب و انرژی کمتر در مقایسه با دیگرر برنامه ها، کار شستشو را با کیفیت مناسب برای شما انجام می دهد.

ماشین ظرفشویی M140 ایکس ویژن مجهز به 8 برنامه متنوع برای شستشوی ظروف است. این برنامه ها عبارتند از: برنامه شستشوی خودکار (Auto) .برنامه شستشوی پرقدرت برای شستشوی ظروف کثیف .(Intensive)، برنامه شستشوی نرمال (Normal) .برنامه شستشوی اقتصادی (Eco) .برنامه شستشوی ظروف شیشه ای (Glass) .برنامه شستشوی 90 دقیقه ای، برنامه شستشوی سریع .(Quick wash) و برنامه پیش شستشو برای خیساندن ظروف (Pre-wash).

جنس مخزن: پلاستیکی یا فلزی و ضد زنگ

مخزن شستشوی ماشین ظرفشویی با دو متریال استیل یا فولاد ضد زنگ و پلاستیک ساخته می شود. که هر دوی آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند. هر دو متریال در مقابل نفوذ آب عایق هستند. اما بهتر است در هنگام خرید ظرفشویی را انتخاب کنید که محفظه استیل دارد. زیرا زنگ نمی زند و طول عمر بالاتر و کیفیت مناسب تری دارد. علاوه بر این در مخزن های فلزی، به دلیل اینکه چربی ناشی از مواد غذایی روی سطح مخزن باقی نمی ماند، داخل دستگاه نیز بو نمی گیرد.

انتخاب ماشین ظرفشویی مستلزم بررسی دقیق عوامل متعددی است. برنامه ها و حالتهای انتخابی، میزان صدا و بهره وری انرژی و هزینه همه موارد مهم در انتخاب ماشین ظرفشویی هستند. با صرف زمان برای تحقیق و مقایسه مدل های مختلف، می توانید ماشین ظرفشویی را پیدا کنید. که نیازهای شما را برآورده کند و متناسب با بودجه شما باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

اگر اقدام به خرید آنلاین از سایت ایکس ویژن کرده اید و هنوز مبلغ محصول را پرداخت نکرده اید. می توانید از طریق مراجعه به پنل کاربری و

بیشتر بخوانید ...

پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه محصول خریداری شده دارای آسیب دیدگی بود، خریدار میبایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به شرکت اطلاع دهد.

بیشتر بخوانید ...

الف ) محصولاتی که پس از خرید، دارای نصب اجباری توسط تکنسین های مادیران هستند :

یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون های 43 اینچ و به بالا

ب ) محصولاتی که دارای نصب اجباری نیستند:

تلویزیون های 32 اینچ و به پایین

مانیتور

مطالعه بیشتر شرایط بازگشت کالا