- مطمئن شوید که تلویزیون و موبایل با موفقیت به هم متصل شدند
- مراقب بهروزرسانی دستگاههایتان باشید
- مدت زمان روشن ماندن صفحه موبایل خود را افزایش دهید
قابلیت Wi-Fi screen mirror در تلویزیونهای ایکس ویژن باعث میشود برای دیدن تصاویر دلخواه خود، زحمت تمرکز بر روی صفحه کوچیک موبایل را نداشته باشید و به راحتترین روش ممکن از امکانات گوشیهای هوشمند روی صفحه تلویزیون استفاده کنید. اما ممکن است گاهی استفاده از این قابلیت با مشکلات جزئی مواجه شود. برخی از این مشکلات را به همراه راه حل آن مرور میکنیم:
مطمئن شوید که تلویزیون و موبایل با موفقیت به هم متصل شدند
اگر تلفن هوشمند یا تبلت شما به تلویزیون وصل نمیشود، ممکن است برای تلویزیون شما ناشناخته باقی مانده باشد. چرا که استفاده از این امکان نیازمند permission یا اجازه از سمت تلویزیون شماست. برای برطرف کردن این مشکل ابتدا تلویزیون و گوشی خود را خاموش و مجددا روشن کنید و اجازه دهید روند شناخت دو دستگاه دوباره انجام شود. دقت کنید که گزینه Allow که روی صفحه نمایشگر تلویزیون پدیدار میشود را حتما انتخاب و کلیک کنید.
مراقب بهروزرسانی دستگاههایتان باشید
بهتر است آپدیت دستگاههای خود را بررسی کنید تا در جدیدترین حالت ممکن باشد. در صورتیکه این موارد چک شد اما هنوز اتصال صورت نگرفته بود، تنظیمات گوشی یا تبلت خود را به حالت کارخانه برگردانید.
مدت زمان روشن ماندن صفحه موبایل خود را افزایش دهید
اگر هنگام استفاده از قابلیت wifi screen mirror صفحه نمایش شما به دفعات خاموش شد، میتوانید با مراجعه به تنظیمات صفحه نمایشگر گوشی، مدت زمان باز بودن صفحه را افزایش دهید.
با امتحان این راهکارها میتوان مشکلات جزئی مربوط به اتصال موبایل به تلویزیونهای هوشمند از طریق Wi-Fi screen mirror را برطرف کرد. اما اگر مشکل شما در تلویزیون ایکس ویژن خود متفاوت از موارد مطرح شده در این متن بود میتوانید از طریق تماس با پشتیبانی و خدمات پس از فروش ایکس ویژن در تماس باشید تا بهترین راهنمایی در اختیار شما قرار گیرد.