loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

سوالات متداول FAQ

category icon سوالات متداول ایکس ویژن

  • ایکس ویژن ساخت کجاست؟

    ایکس ویژن یکی از برندهای معتبر ایرانی در زمینه تولید لوازم الکترونیکی مصرفی است که تمام مراحل تولید محصولاتش از ابتدا تا انتها را در ایران به سرانجام می‌رساند. تلویزیون‌ها و لوازم خانگی ایکس ویژن با بهره‌گیری از تکنولوژی‌هایی هم سطح با استاندارهای جهانی، در مدل‌ها و با کاربری‌های گوناگون و متناسب با نیاز و سلیقه مخاطبان تولید و عرضه می‌شوند.

    جهت اطلاعات بیشتر در خصوص ساخت تلویزیون های ایکس ویژن پیشنهاد می کنیم مطلب تلویزیون ایکس ویژن ساخت کجاست؟ را مطالعه کنید تا گام به گام با مراحل ساخت این جعبه‌های جادویی آشنا شوید.

  • ایکس ویژن چند سال قدمت دارد؟

    ایکس ویژن در سال 1385 پس از سالها فعالیت شرکت مادیران و کسب تجربه در زمینه IT و ماشین‌های اداری، متولد شد تا با گسترش خطوط تولید، فعالیت این شرکت در راستای تولید محصولات صوتی و تصویری آغاز شود.
    در سال 1397 ساخت کارخانه بزرگ لوازم خانگی مادیران آغاز شد و به منظور گسترش تنوع و عرضه محصولات با کیفیت بالا به مصرف کنندگان ایرانی، کالای لوازم خانگی ایکس ویژن نیز به محصولات این برند اضافه شد.

  • ایکس ویژن چه محصولاتی دارد؟

    برند ایکس ویژن که در گذشته با تولید مانیتور، مسیر خود را آغاز کرده بود در ادامه با دو زیر مجموعه صنایع الکترونیک و لوازم خانگی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در صنایع الکترونیک محصولاتی مانند مانیتور و تلویزیون و در لوازم خانگی ایکس ویژن محصولاتی همچون ماشین لباسشویی و یخچال تولید می‌شود.

  • آیا ایکس ویژن همان مادیران است؟

    ایکس ویژن یکی از برندهایی است که در هولدینگ مادیران متولد شده است و به فعالیت خود ادامه می‌دهد. بیش از 15 سال پیش، نتیجه سال‌ها تجربه و موفقیت مادیران باعث به وجود آمدن برندی به نام ایکس ویژن شد که در حال حاضر در زمینه تولید محصولات صوتی، تصویری و لوازم خانگی به تولید و توسعه می‌پردازد.

  • خدمات پس از فروش برای تلویزیون های ایکس ویژن چه مدت است؟

    خدمات پس از فروش برای تلویزیون‌های ایکس ویژن به مدت 24 ماه و به صورت پشتیبانی تلفنی و آنلاین در دسترس است. همچنین بررسی وضعیت اصالت کالا و شرایط گارانتی آن از مواردی است که شما می‌توانید از طریق مراجعه به این لینک، اطلاعات بیشتری در مورد آن دریافت کنید.

category icon سوالات فنی تلویزیون های ایکس ویژن

  • چگونه کانال تلویزیون ایکس ویژن را ویرایش کنیم؟

    به منظور ویرایش برنامه تلویزیون می بایست بر روی دکمه فهرست روی ریموت کنترل کلیک کنید.

    برای پرش، قفل کردن برنامه ها یا افزودن کانال مورد نظر به فهرست کانال های مورد علاقه و حذف کردن از
    کلیدهای رنگی دستگاه کنترل استفاده کنید و توسط دکمه میانی (OK) اقدام به جابه جایی کانال های تلویزیون نمایید.

    حذف: کانال موردنظر را انتخاب کرده و سپس برای حذف آن کلید قرمز را فشار دهید.

    پرش: برای حذف موقت کانال از فهرست کانال ها، روی همان کانال رفته و کلید رنگی سبز را فشار دهید. به این ترتیب هنگام تغییر کانال،
    کانال مورد نظر در فهرست شما نمایش داده نمی شود.

    قفل: برای جلوگیری از دسترسی کودکان یا افراد متفرقه به برخی از کانال ها، کلید رنگی آبی را برای قفل کردن کانال مورد نظر فشار دهید. به محض قفل شدن کانال برای باز کردن قفل کانال و نمایش آن، باید رمز عبور را وارد نمایید (رمز عبور بصورت پیشفرض 0000 است). لازم به ذکر است که دسترسی به منوی قفل، زمانی فعال می گردد که تنظیمات قفل در قسمت “سایر تنظیمات” در منوی اصلی و قفل سیستم فعال شده باشد.

    جابه جایی: با استفاده از کلید میانی (OK) می توانید ترتیب قرار گرفتن کانال ها را تنظیم کنید. ابتدا برروی کانال انتخابی دکمه میانی (OK) را فشرده و توسط دکمه های جهتی بالا و پایین محل کانال را مشخص نموده و سپس دکمه میانی (OK) را بفشارید.

    مورد علاقه: با فشار دادن دکمه زرد در منوی ویرایش برنامه، می توانید کانال های مورد علاقه خود را به لیست انتخابی اضافه نمایید. در صفحه پخش برنامه دیجیتال (DTV) با فشار دادن کلید میانی (OK)لیست کانال ها پیدا نمایید.

    دقت داشته باشید که برای چیدمان و ویرایش دستی کانالها، باید گزینه LCN را خاموش کنید و سپس کانالها را ویرایش کنید.

    راهنمای مرتب کردن کانال های تلویزیون ایکس ویژن

    جهت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم ویدیو آموزش نحوه مرتب کردن کانال های تلویزیونی در تلویزیون های ایکس ویژن را مشاهده کنید.

  • چرا کانال‌های تلویزیون با تاخیر عوض می‌شوند؟

    تلویزیون‌های جدید با گیرنده‌های دیجیتال نسبت به تلویزیون‌های قدیمی با گیرنده‌های آنالوگ، در زمان تعویض کانال با کمی تاخیر کار می‌کنند. علت این تاخیر در کانال های تلویزیون از سمت فرستنده (صدا و سیما) است و در نقاط مختلف هم عدد این تاخیر متفاوت است. همچنین مقدار حجم محتوا براساس کیفیت آن بر این امر تاثیر می گذارد.
    برای بررسی دقیق‌تر موضوع کندی تغییر شبکه‌ تلویزیون ‌می‌توانید روی این لینک کلکی کنید.

  • چرا تلویزیون به طور خودکار خاموش می شود؟

    یکی از قابلیت های تلویزیون ایکس ویژن این است که اگر بین 3 تا 4 ساعت، هیچگونه عملکردی بر روی ریموت کنترل تلویزیون صورت نگیرد، دستگاه برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، به طور خودکار خاموش می شود.
    در غیر این صورت موارد زیر بررسی شود:
    مطمئن شوید که در منوی Setup ، عملکرد Off Timer زمان خاموش
    شدن ( روی On )فعال تنظیم نشده باشد. عملکرد Sleep Timer تایمر خواب فعال نشده باشد.چنانچه به مدت 10 دقیقه سیگنالی از ورودی دریافت نشود، تلویزیون
    به طور خودکار خاموش می شود. در صورت متصل بودن کامپیوتر به تلویزیون، تنظیم های مصرف برق
    کامپیوتر را کنترل کنید. از اتصال صحیح کابل برق تلویزیون به پریز برق اطمینان حاصل کنید.

  • آیا تلویزیون هوشمند بدون اتصال به اینترنت کار می‌کند؟

    بهره‌ مندی از امکاناتی مانند وب گردی، کار با اپلیکیشن‌های مختلف، خرید و پرداخت آنلاین و دسترسی به بازی و سرگرمی‌ها در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن نیازمند اتصال به اینترنت است. اما در صورتی که تلویزیون هوشمند ایکس ویژن به اینترنت وصل نباشد می‌توان از قابلیتهایی مانند تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و… استفاده کرد.

  • چگونه شبکه های تلویزیون را براساس چیدمان صدا و سیما مرتب کنیم؟

    گاهی مواقع ممکن است فرستنده تغییراتی را در چیدمان و تعداد کانالها ایجاد کند که باعث میشود شماره کانالها بهم بریزد. در این هنگام شما باید منتظر بمانید تا چیدمان کانالها از طرف فرستنده اصلاح شود و بعد از ثابت شدن چیدمان کانالها، دوباره باید جستجوی خودکار را انجام دهید.

    در صورتی که نیاز به مرتب کردن کانال های تلویزیون ایکس ویژن دارید فیلم زیر را مشاهده کنید:

category icon سوالات فنی یخچال و فریزر ایکس ویژن

  • علت کار نکردن یخچال فریزر چیست؟

    کار نکردن یخچال و یا کار نکردن فریزر دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد:

    • اتصـال بـرق دسـتگاه را کنتـرل کنیـد.
    • از جریان داشتن برق در پریز مورد استفاده اطمینان حاصل نمایید.
    • در صورت استفاده از محافظ برق از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل نمایید.

    در صورتی‌که با بررسی موارد فوق مشکل رفع نشد، جهت رفع ایراد با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

  • در صورتیکه یخچال سرمایش ندارد، باید چه اقدامی انجام دهیم؟

    در صورت کم شدن سرمایش یخچال، لازم است مواردی را بررسی نمایید

    دســتگاه در معــرض تابــش مســتقیم نــور خورشــید یــا در مجــاورت منبــع گرمــازا قرار نداشته باشد.

    • فاصله بین یخچال و دیوارهای اطراف کم نباشد. یخچال شما می‌بایست 10 سانتیمتر از قسمت عقب و 5 تا 10 سانتیمتر از دیوارهای طرفین فاصله داشته باشد تا گردش هوا در اطراف آن به درستی صورت گیرد.
    • ممکن است درب یخچال به مدت طولانی باز مانده باشد.
    • حجم مواد غدایی داخل یخچال زیاد و یا چیدمان مواد غذایی نامناسب باشد.
    • دمای دستگاه به درستی تنظیم نشده باشد. لطفا برای تنظیم دمای دستگاه به راهنمای تنظیم دمای یخچال فریزر ایکس ویژن مراجعه نمایید.

  • چرا داخل یخچال بوی نا مطبوع می دهد؟

    برای رفع بوی نا مطبوع فضای داخلی یخچال، لطفا موارد زیر را بررسی و رفع نمایید:

    • از بسته بودن درب مواد غذایی داخل یخچال اطمینان حاصل کنید.
    • داخل یخچال را تمیز کنید،‌ ممکن است مقداری از مواد غذایی بر روی طبقات ریخته و به مرور زمان فاسد شده باشد.
    • مواد غذایی که به مدت طولانی داخل یخچال نگهداری شده‌اند را بررسی کنید که فاسد نشده باشند.

  • علت یخ زدگی مواد غذایی داخل یخچال چیست؟

    ممکن است مواد غذایی به دلایل زیر در یخچال یخ بزنند:

    • دمای یخچال بیش از حد پایین باشد. در این حالت برای تنظیم دمای یخچجال و فریزر خود به راهنمای تنظیم دمای یخچال فریزر ایکس ویژن مراجعه نموده و تنظیمات را انجام دهید.

    به نحوه چیدمان در یخچال توجه نمایید، ممکن است مواد غذایی بیش از حد به دیوار پشتی یخچال چسبیده باشند. با توجه به اینکه قسمت انتهایی کابین یخچال سردتر است، لازم است مواد غذایی که رطوبت بیشتری دارند و سریع‌تر دچار یخ زدگی می‌شوند را در این قسمت قرار ندهید.

  • چرا کمپرسور (موتور) یخچال یکسره کار میکند؟

    در صورتی که دستگاه تازه راه‌ اندازی شده یا مدت زمان زیادی خاموش بوده باشد، افزایش مدت زمان کار کمپرسور طبیعی است. در غیر این صورت موارد زیر را بررسی نمایید.

    • فاصله یخچال از دیوار و سقف کم نباشد.
    • حجم مواد غذایی داخل یخچال زیاد نباشد.
    • درب دستگاه به خوبی بسته شده باشد.

category icon سوالات فنی ماشین لباسشویی ایکس ویژن

  • چرا بدنه ماشین لباسشویی دستگاه برق دارد؟

    در چنین شرایطی ارت دستگاه را بررسی نمایید. در صورتی که پریز منزل شما ارت ندارد از یک متخصص برق برای انجام این کار کمک بگیرید.

  • علت نخ کش شدن لباس‌ها چیست؟

    موارد زیر ممکن است موجب نخ کش شدن لباس و یا آسیب به پارچه شود:

    • ممکن است برنامه شستشو مناسب با پارچه لباس نباشد. لباسهایی که پارچه ظریف دارند حتما باید با برنامه شستشوی مناسب با همان نوع پارچه شسته شوند.
    • اگر دور خشک کن بالا انتخاب شود امکان آسیب به لباس وجود دارد. در صورتیکه لباسهای شما پارچه ظریف و حساس دارند از دور خشک کن پایین برای خشک کردن آنها استفاده کنید.
    • لباسهایی که دارای زیپ و زیور آلات هستند می توانند در هنگام شستشو موجب نخ کش شدن لباسهای دیگر شوند.
    • سطح درام را چک کنید. فضای داخلی درام باید کاملا صاف و بدون تیزی بر روی آن باشد.

  • چرا بعد از پایان شستشو مقداری نرم کننده در جاپودری باقی می ماند؟

    در هنگام استفاده از نرم کننده موارد زیر را در نظر بگیرید:

    • نرم کننده را تا زیر خط MAX داخل جاپودری بریزید.
    • بهتر است نرم کننده را با آب رقیق کنید.

  • چرا ماشین لباسشویی مدت زمان بیشتری از آنچه روی صفحه نمایش نشان می دهد کار می کند؟

    عوامل زیر ممکن است موجب افزایش مدت زمان شستشو شوند:

    1. در صورتیکه وزن لباس‌ها بیشتر از ظرفیت دستگاه باشد.
    2. اگر آب با دمای بالا انتخاب شود مدتی طول می کشد تا آب به دمای مورد نظر برسد.
    3. چنانچه فشار آب پایین باشد زمان بیشتری صرف آبگیری خواهد شد.

  • چرا بعد از پایان شستشو درب دستگاه باز نمی شود؟

    چنانچه روند شستشو به صورت کامل انجام نشده باشد امکان باز شدن درب دستگاه وجود ندارد. پس از اتمام شستشو چند ثانیه منتظر بمانید تا قفل درب باز شود.

category icon سوالات متداول خرید آنلاین

  • سفارش ثبت شده خود را چگونه لغو کنم؟

    اگر اقدام به خرید آنلاین از سایت ایکس ویژن کرده اید و هنوز مبلغ محصول را پرداخت نکرده اید. می توانید از طریق مراجعه به پنل کاربری و بخش پیگیری سفارشات ایکس ویژن مطابق تصاویر زیر، سفارش ثبت شده خود را لغو کنید.

    1- وارد پنل سفارشات شوید

    در بخش تاریخچه سفارشات، گزینه “ثبت شده” را زده و سپس وارد بخش “مشاهده سفارش” شوید.

    2- گزینه لغو سفارش را بزنید

    در بخش مشاهده سفارشات، گزینه “لغو سفارش” را بزنید تا به مرحله بعدی بروید.

    در مرحله بعدی، لازم است تیک گزینه “شرابپیط و قوانین را قبول دارم” را زده و روی ادامه کلیک کنید.

    3- علت لغو سفارش

    در این مرحله لازم است از بین گزینه های موجود، علت لغو سفارش خود را انتخاب و سپس روی دکمه ادامه کنید.

    4- شماره کارت جهت عودت وجه را وارد کنید

    در این مرحله مطابق تصویر زیر باید شماره کارتی که به نام خریدار است را وارد کرده و گزینه ثبت را بزنید تا وجه پرداختی شما برگشت داده شود.

    5- لغو سفارش و پیامک تائید

    در پایان فرم زیر جهت تائید لغو سفارش به شما نشان داده می شود. همچنین برای شما پیامکی از طرف ایکس ویژن با سرشماره 200082266 ارسال می شود که مبنی بر تائید استرداد کالاست.

  • اگر محصول خریداری شده آسیب دیده باشد باید چکار کنم؟

    • پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه محصول خریداری شده دارای آسیب دیدگی بود، خریدار میبایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به شرکت اطلاع دهد. پس از این مدت مجموعه مادیران هیچ مسئولیتی در قبال کالای آسیب دیده نخواهد داشت.
    • در مواردی مثل وجود اختلاف در مدل، رنگ و یا سایز کالای سفارش داده شده با کالای دریافتی و همچنین مشاهده ایراد فنی که به تایید کارشناس نصب رسیده باشد، عودت کالا به عهده “شرکت” و رایگان است.
    • در صورت عدم دریافت کالا توسط “مشتری” به هر دلیلی غیر از موارد فوق، برای مثال عدم حضور “مشتری” در ساعات تعیین شده جهت تحویل کالا، ممانعت از نصب کالا یا انصراف از خرید در هنگام تحویل کالا، وجه پرداختی با کسر هزینه ارسال و نیمی از هزینه حمل اولیه بابت عودت کالا، محاسبه و حداکثر ظرف مدت یک هفته کاری به حساب “مشتری” واریز می‌گردد.

    در خصوص آسیب دیدگی محصول

    الف ) محصولاتی که دارای نصب اجباری هستند :

    یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون های 43 اینچ و به بالا

    • مشتری موظف است تا حداکثر 7 روز کاری بعداز دریافت محصول، از شرکت تقاضای نصب و راه اندازی نماید. چنانچه بعداز این مدت تقاضای نصب نماید و محصول دارای آسیب دیدگی باشد شرکت از پذیرش آن معذور است. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز نگهداری شده و از دور ریختن آن خودداری نمایید.

  • خرید چه محصولاتی از ایکس ویژن دارای نصب اجباری است؟

    الف ) محصولاتی که پس از خرید، دارای نصب اجباری توسط تکنسین های مادیران هستند :

    یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون های 43 اینچ و به بالا

    ب ) محصولاتی که دارای نصب اجباری نیستند:

    تلویزیون های 32 اینچ و به پایین

    مانیتور

    مطالعه بیشتر شرایط بازگشت کالا

  • بعد از خرید محصول، اگر از خرید منصرف شده باشم باید چکار کنم؟

    • چنانچه خریدار از خرید خود منصرف شده باشد، لازم است انصراف خود را نهایتا تا 12 ساعت پس از نهایی شدن سفارش و پیش از ارسال اعلام نماید.
    • در شرایطی که مشتری از خرید خود منصرف شده باشد ( بجز موارد خرابی، اشکال در بسته بندی، ارسال اشتباه محصول و همه مواردی که شرکت مقصر باشد) کلیه هزینه های ارسال و بازگشت محصول از مشتری کسر می گردد

  • شرایط بازگشت کالا در خرید آنلاین از ایکس ویژن چگونه است؟

    به این نکته دقت کنید که مشاهده ایراد فنی یا ظاهری کالا که به تایید تکنسین نصب مادیران رسیده باشد، مشمول بازگشت کالا می شود.

    تلویزیون های 32 اینچ و مانیتور نیاز به نصب توسط کارشناس فنی ندارد و مطابق قرارداد گارانتی، چنانچه بعد از مدت 2 هفته از تحویل دچار اشکال فنی شود، محصول تعویض و یا هزینه آن به مشتری مسترد می گردد.  

    حتما این بخش را مطالعه کنید:

    شرایط بازگشت کالای خریداری شده از سایت ایکس ویژن

گارانتی مادیران

گارانتی مادیران

گارانتی تا ۳۶ ماه
مشاوره تخصصی

مشاوره تخصصی

02182266
ارسال رایگان

ارسال رایگان

ارسال رایگان به سراسر ایران
پرداخت امن

پرداخت امن

پشتیبانی از تمام کارت‌های شتاب