loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

با افتخار، ایکس ویژن نسل جدیدی از تلویزیون‌های خود را از سری X (مدل X15) با ابعاد 100 اینچ به بازار ایران عرضه کرد. تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن یک محصول تمام عیار است که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. در این مقاله از وبلاگ ایکس ویژن به بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص تلویزیون X15 سایز 100 اینچ و تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن برای سینمای خانگی می‌پردازیم.

تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن ، دروازه‌ای رو به جهان

تلویزیون X15 ایکس ویژن 100 اینچ تعریف جدیدی از تجربه تماشای تلویزیون در خانه را ارائه می‌دهد. این تلویزیون با ابعاد بزرگ خود و ترکیبی از فناوری‌های پیشرفته بصری و صوتی، نه تنها یک وسیله سرگرمی است بلکه یک تجربه فراگیر و هیجان‌انگیز را برای کاربران فراهم می‌آورد.

از مهمترین ویژگی های تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن:

  • فناوری تصویری QLED
  • پلتفرم گوگل تی وی (Google TV)
  • نرخ تازه سازی (Refresh Rate) 120 هرتز
  • تکنولوژی صدا Dolby Atmos (امکان پخش صدا سه بعدی)

دیگر ویژگی های این تلویزیون بی نظیر، در ادامه به طور کامل بررسی می شود؛ همراه ما باشید.

اولین تلویزیون 100 اینچ ایرانی

برای خرید تلویزیون 100 اینچ معیارهای مختلفی را باید در نظر گرفت. بدیهی است که تلویزیون 100 اینچ قیمت بالاتری نسبت به دیگر تلویزیون‌ها دارد؛ اما با بررسی قابلیت‌های این تلویزیون، می توان آن را یک انتخاب ایده‌آل به شمار آورد.

تجربه سینمای خانگی با فناوری‌های نوین

دیگر نیازی نیست برای تجربه فیلم‌های مورد علاقه‌تان به سینما بروید!!!

تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن با ارائه تصاویر با کیفیت فوق‌العاده، صدای فراگیر Dolby Atmos و اندازه بزرگ صفحه نمایش، تجربه‌ای شبیه به سینما را در منزل شما به ارمغان می‌آورد.

فناوری QLED در تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن

تلویزیون صد اینچ X15 ایکس ویژن، مجهز به فناوری QLED است، که بیش از یک میلیارد رنگ را با دقت و وضوح بی‌نظیری نمایش می‌دهد. این فناوری باعث می‌شود تا رنگ‌های بسیار گسترده و دقیق نشان داده شوند و در عین حال مصرف انرژی کمتر و عمر طولانی‌تر داشته باشند.

فناوری QLED در تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن

تکنولوژی HDR 10+

بهره‌گیری از تکنولوژی HDR10+ در این تلویزیون، نقاط روشن را روشن‌تر و نقاط تاریک را تیره‌تر نشان می‌دهد و تضمین کننده‌ی تجربه‌ای واقعی و زنده از هر صحنه است. این ترکیب، تلویزیون صد اینچ را ایده‌آل برای تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها، با کیفیت بالا می‌سازد.

فناوری Dolby Atmos

ایکس ویژن با بهره‌گیری از فناوری Dolby Atmos در این تلویزیون، یک تجربه صوتی غنی و فراگیر را ارائه می‌دهد زیرا این فناوری صدای سه‌بعدی سینمایی برای کاربران فراهم می‌کند. صدایی که فقط شنیده نمی‌شود، بلکه احساس می‌شود و شما را در قلب داستان یک فیلم قرار می‌دهد. این صدای سه بعدی که از همه جهات به گوش می‌رسد، از جمله بالا و پایین، احساسی واقعی از حضور در میان صحنه‌ها را فراهم می‌آورد.

تمامی ویژگی هایی که در بالا گفته شد، می توانند در کسب تجربه بی نظیر داشتن یک سینمای تمام عیار در خانه تاثیرگذار باشند.

 

ایده‌آل برای عاشقان بازی با تجربه گیمینگ بی‌نظیر

تلویزیون 100 اینچ می تواند رویای گیمرها را برآورده کند. چرا با پشتیبانی از فناوری MEMC و نرخ تازه سازی 120 هرتز، تصاویر بهتر و واضح تری را در حین بازی به گیمرها نمایش دهد. در ادامه این دو ویژگی مهم را بررسی می کنیم.

هیجان تماشای سرعت با تکنولوژی MEMC

فناوری MEMC در تلویزیون 100 اینچ‌ X15 اطمینان حاصل می‌کند که حتی در سریع‌ترین صحنه‌های حرکتی، کیفیت تصویر شفاف و بدون تاری باقی بماند. به طور مثال حرکات سریع در ورزش‌ها یا فیلم‌های اکشن بدون هرگونه تاری یا افت کیفیت نمایش داده می‌شوند. این قابلیت برای طرفداران ورزش و بازی‌های ویدئویی که به دنبال یک تجربه شفاف و بدون وقفه هستند، بسیار ایده‌آل است.

تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن برای سینمای خانگی

نرخ به روزرسانی 120 هرتز 

تلویزیون X15 تجربه‌ای بی‌نقص از بازی‌های ویدئویی را ارائه می‌دهد، چرا که با پخش محتوایی با نرخ بروزرسانی 120 هرتز، مسابقات و بازی‌هایتان بدون هیچ تاخیر یا قطع شدن تصویر همراه خواهد بود. این قابلیت برای علاقه‌مندان به بازی‌های رقابتی که نیازمند پاسخگویی فوری و دقیق هستند، حیاتی است.

نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز در تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن

مرکز سرگرمی خانگی با طراحی و امکانات هوشمند

تلویزیون‌های هوشمند، محصولاتی هستند که از قابلیت‌های متنوع و جدیدی استفاده می‌کنند. این تلویزیون‌ها امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که شامل اتصال به اینترنت، دسترسی به برنامه‌های تلویزیونی و ویدئوهای آنلاین، استفاده از برنامه‌های مختلف و امکانات دیگری است که در این قسمت بیان کردیم:

پشتیبانی از سیستم‌عامل Google TV

پلتفرم Google TV به کار رفته در این تلویزیون درواقع دروازه‌ای به دنیای فیلم ها و سریال های روز را برای کاربران باز می کند؛ این ویژگی‌ها، تلویزیون صد اینچ ایکس ویژن را تبدیل به یک مرکز سرگرمی خانگی کامل می‌کند، که برای خانواده‌ها و علاقه‌مندان به فیلم و سریال ایده‌آل است.  

فراتر از یک قاب با اتصالات پیشرفته

با قابلیت‌های اتصال پیشرفته و پشتیبانی از اتصال ساندبار و اسپیکر موبایل از طریق Bluetooth، تلویزیون X15 ایکس ویژن تجربه‌ای یکپارچه را برای تمام دستگاه‌های هوشمند شما فراهم می‌آورد. همچنین این تلویزیون دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم است.

سخن پایانی

در آخر باید گفت که تلویزیون صد اینچ ایکس ویژن، با توجه به تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای که در آن به کار رفته است انتخابی بی نظیر برای علاقمندان به سینمای خانگی و همچنین گیمرها محسوب می‌شود. به منظور خرید تلویزیون x15 ایکس ویژن در سایز 100 اینچ می‌توانید به فروشگاه آنلاین ایکس ویژن و یا نمایندگی‌های رسمی ایکس ویژن مراجعه نمایید.

نظرات 1

  1. رضا حسینی

    سلام، ای کاش تکنولوژی نمایش فیلم سه بعدی هم داشت،
    اونوقت دیگه چیزی کم نداشت

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*