loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

ایکس ویژن با افتخار از آخرین محصول خود رونمایی کرد. تلویزیون 100 اینچ سری X مدل X15 ، آخرین دستاورد این برند که تجربه تماشایی متفاوتی ارائه می‌دهد. این محصول، با ویژگی‌ها و قابلیت‌های خیره‌کننده‌اش، برای علاقه‌مندان به فیلم و گیمرها طراحی شده تا تجربه‌ای بی‌مانند از بازی‌های ویدئویی را ارائه دهد. قیمت تلویزیون 100 اینچ با قابلیت‌های منحصر به فردی که دارد، مشخص شده که در این مطلب از وبلاگ ایکس ویژن در ادامه به بررسی ویژگی‌های این تلویزیون جدید می‌پردازیم و بررسی می‌کنیم که چرا تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن ویژه گیمرها است.

تجربه گیمینگ فراتر از انتظار با تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن

تلویزیون صد اینچ X15 ایکس ویژن نه تنها با فناوری‌های پیشرفته خود تجربه‌ای واقعی و غنی از بازی را ارائه می‌دهد، بلکه با طراحی مدرن و امکانات اتصال پیشرفته، به راحتی در هر محیطی قابل نصب و استفاده است. پلتفرم Google TV نیز این تلویزیون را به دروازه‌ای به دنیای سرگرمی، بازی‌ها، و برنامه‌های کاربردی تبدیل می‌کند.

تلویزیون صد اینچ X15 ایکس ویژن یک تلویزیون بزرگ برای تجربه تماشای تصاویر با اندازه واقعی است. با صفحه نمایش بزرگ 100 اینچی، هر برنامه، فیلم یا بازی ویدئویی را می‌توانید با وضوح و جزئیات بی‌نظیر تجربه کنید. البته با وجود اندازه بزرگ تلویزیون 100 اینچ X15، با طراحی مدرن و باریک خود به راحتی در هر فضایی جای می‌گیرد.

تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن ویژه گیمرها

ایده‌آل برای گیمرها با فناوری QLED و وضوح تصویر 4K

فناوری QLED، به کار رفته در این تلویزیون، با بیش از یک میلیارد رنگ و وضوح تصویر 4K، دنیای بازی‌ها را با جزئیاتی خیره‌کننده به نمایش می‌گذارد. هر تصویر در بازی‌های مورد علاقه‌تان، با رنگ و عمق تصویری که تا به حال تجربه نکرده‌اید، زنده می‌شود.

از مزایای تلویزیون‌های QLED می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایش بیش از یک میلیارد رنگ
  • کیفیت تصویر فوق‌العاده
  • دقت رنگ و اوج روشنایی بالا
  • بهره‌وری انرژی و طول عمر بیشتر
  • پنل نازک‌تر و سبک‌تر

این تلویزیون با استفاده از تکنولوژی HDR10+، نور و تاریکی را به گونه‌ای متفاوت به نمایش می‌گذارد که هر لحظه از بازی را محو تماشای خود می‌کند. نقاط روشن و تاریک با کنتراست بالا به تفکیک نمایش داده می‌شوند، از این رو، صحنه‌های بازی با جزئیات دقیق‌تر و واضح‌تری قابل مشاهده هستند.

فناوری QLED در تلویزیون ایکس ویژن مناسب برای گیمرها

 

رویای یک گیمر با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز و MEMC

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که گیمرها در هنگام انتخاب تلویزیون به آن توجه می‌کنند، پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی متغیر است. تلویزیون 100 اینچ X15 با نرخ به‌روز رسانی 120 هرتز و تکنولوژی MEMC، تصاویر حرکتی سریع و داینامیک را با کمترین میزان تاری و قطعی تصویر ارائه می‌دهد. به همین دلیل تضمین‌کننده تجربه‌ای روان و بدون نقص در هنگام بازی است.

به طور مثال حرکات سریع در ورزش‌ها یا فیلم‌های اکشن بدون هرگونه تاری یا افت کیفیت نمایش داده می‌شوند. این قابلیت برای طرفداران ورزش و بازی‌های ویدئویی که به دنبال یک تجربه شفاف و بدون وقفه هستند، بسیار ایده‌آل است.

تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن ویژه گیمرها

 

تجربه صدای فوق‌العاده با Dolby Atmos مناسب برای گیمینیگ

از قابلیت‌های بسیار مهم در تلویزیون 100 اینچ صدای فراگیر Dolby Atmos، تجربه شنیداری شما را به سطح جدیدی ارتقا می‌بخشد. صداها از همه جهات، از جمله بالای سر شما، به گوش می‌رسند و این امر حس واقع‌گرایی و غرق شدن در بازی را دوچندان می‌کند. از صدای قدم‌های نزدیک در یک بازی اکشن گرفته تا وزش باد در یک صحنه طبیعت، هر صدایی با دقت و وضوح بی‌نظیری پخش می‌شود.

استفاده از صدای دالبی اتموس در بازی‌ها موجب می‌شود بازیکن کنترل بسیار بهتری روی بازی داشته باشد، مخصوصا در بازی‌های تیراندازی اول شخص، زیرا سه بعدی بودن صدا به بازیکن‌های این بازی‌ها کمک می‌کند موقعیت دشمنان خود را بر اساس صدا بهتر تشخیص دهند و باعث می‌شود تا در برد و باخت او تاثیر بسیاری داشته باشد.

تکنولوژی Dolby Atmos در تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن

 

جهانی از امکانات و سرگرمی با Google TV

با سیستم عامل Google TV، تلویزیون 100 اینچ X15 فقط یک صفحه نمایش نیست، بلکه دروازه‌ای به دنیایی از سرگرمی و امکانات نامحدود است. دسترسی به سرویس‌های استریم به آسانی فراهم است.

با تلویزیون 100 اینچ سری X می‌توانید به صورت نامحدود فیلم ببینید. این امکان فراهم شده تا به صورت آنلاین به تماشای آنلاین فیلم مانند فیلیمو بنشینید و لذت ببرید و تجربه زندگی با یک همراه هوشمند واقعی در ابعاد بزرگ داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن مناسب چه کسانی است؟

سخن پایانی

چرا تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن ویژه گیمرها است؟

در دنیای گیمینگ، تجهیزات با کیفیت نقش کلیدی در ارتقاء تجربه بازیکنان دارند. تلویزیون 100 اینچ X15 ایکس ویژن با تکیه بر فناوری‌های پیشرفته، انتخابی بی‌نظیر برای گیمرهایی است که به دنبال تجربه‌ای فراگیر و واقعی هستند.

خرید تلویزیون 100 اینچ برای گیمینگ یک انتخاب ایده‌آل است و یک تجربه عالی را در اختیار علاقه‌مندان به بازی ارائه می‌دهد. تلویزیون صد اینچ ایکس ویژن با وضوح 4K امکان تماشای محتوای تولید شده به روز را فراهم می‌کند. فناوری نقطه کوانتومی QLED در این مدل از تلویزیون‌های جدید ایکس ویژن باعث ایجاد رنگ‌هایی با بیشترین خلوص می‌شود.

از طرفی فناوری MEMC باعث نمایش تصاویری سریع و روان‌تر می‌شود که برای دیدن فیلم‌ها و مسابقات ورزشی و همچنین بازی‌های کامپیوتری بسیار مناسب است. با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، بازی‌ها با وضوح بالا و بدون هیچ تاخیر یا مشکلی در کیفیت تصویر به نمایش در می‌آیند.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*