loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

جدیدترین فیلم‌های اکشن 2023 از تکنولوژی پیشرفته گرفته تا کارگردانی استادانه و بازیگری برجسته، باعث شگفتی و هیجان بیننده خواهد شد. از دیدن صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز و مبارزات استثنایی؛ تا طراحی بصری خیره‌کننده و داستان‌های پرپیچ و خم؛ این فیلم‌ها واقعاً توانسته‌اند از سرگرم کننده ترین اثرهای هالیوود باشند. در این مطلب از وبلاگ ایکس ویژن، به شما علاوه بر معرفی بهترین فیلم های 2023 در ژانر اکشن؛ لیست اکران شده و امتیازات IMDB سال 2023 را معرفی خواهم کرد.

معرفی لیست جدیدترین فیلم های اکشن 2023

فیلم های اکشن که از جمله اثرهای برجسته در سینمای بین‌المللی هستند، مخاطبان را به دنیایی پر از هیجان و نبرد خواهند برد. آماده‌اید به سفری هیجان‌انگیز در دنیای فیلم‌های اکشن سال 2023 برویم؟ پس با هم به معرفی این فیلم‌ها بپردازیم.

عملیات فورچن: نیرنگ جنگ (Operation Fortune: Ruse de Guerre)

IMDB  6.7

ژانر: اکشن،کمدی

تاریخ اکران: 13 ژانویه 2023 (23 دی 1401)

کارگردان: گای ریچی | نویسنده: گای ریچی، ایوان اتکینسون، مارن دیویس

بازیگران: جیسون استاتهام , آبری پلازا , جاش هارتنت , هیو گرنت

فیلم 2023 عملیات فورچن: نیرنگ جنگ از جدیدترین فیلم های اکشن 2023

فیلم 2023 “عملیات فورچن: نیرنگ جنگ” که جز جدیدترین فیلم های اکشن 2023 است؛ داستانی هیجان‌انگیز و اکشن است. این فیلم به دلیل داستان مهیج و تماشایی خود، به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های اکشن سال 2023 شناخته می‌شود. داستان فیلم درباره یک گروه نیروی ویژه حرفه‌ای به نام “تیم فورچن” است. این تیم متشکل از جنگجوهای با استعدادی است که وظیفه‌ی آن‌ها مبارزه با تهدیدات جهانی و نجات جان بی‌گناهان است.

در این فیلم، تیم فورچن برای ماموریت جدیدی به منطقه‌ای خطرناک و آسیب‌پذیر فرستاده می‌شود. آن‌ها باید با تمام مهارت‌های خود و با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته، با دشمنانی قدرتمند و خطرناک مقابله کنند.

مگان (M3gan) از جدیدترین فیلم های اکشن 2023

IMDB  6.4

ژانر: اکشن/ ترسناک / هیجان انگیز

تاریخ اکران: 6 ژانویه 2023 (16 دی 1401)

کارگردان: جرارد جانستون | نویسنده: آکلا کوپر

بازیگران: آلیسون ویلیامز، ویولت مک گراو، رونی چینگ، امی دونالد

فیلم M3GAN 2023

فیلم “M3GAN”(2023) یک فیلم ترسناک و هیجان‌انگیز است که به کارگردانی یکی از نام‌آشنا‌ترین کارگردانان این ژانر ساخته شده است. این فیلم با داستان تاریک و اثرگذار خود، به عنوان یکی از فیلم‌های ترسناک برجسته سال 2023 شناخته می‌شود.

داستان “M3GAN” که لیست جدیدترین فیلم های اکشن 2023 است؛ درباره یک مهندس نرم‌افزار جوان به نام نیکولا است که برنامه‌ای کامپیوتری هوشمند را برای ساخت عروسکی متحرک به نام مگان طراحی می‌کند. اما هنگامی که مگان زندگی واقعی نیکولا و خانواده‌اش را تهدید می‌کند، اتفاقات تاریک و ترسناکی رخ می‌دهد.
مگان به ظاهر عروسک بی‌آزار اس؛ اما به تدریج رفتارهای نگران کننده‌ای را نشان می‌دهد و تبدیل به یک تهدید وحشتناک می‌شود. نیکولا باید با رمزهای مخفی و رازهای تاریکی که در پشت این عروسک پنهان شده‌اند، مقابله کند و تلاش کند تا خانواده‌اش را از خطر نجات دهد.

در کلبه را بزن (Knock at the cabin)

IMDB  6.1

ژانر: رمز و راز / ترسناک

تاریخ اکران: 3 فوریه 2023 (14 بهمن 1401)

کارگردان: ام نایت شیامالان

بازیگران:دیو باتیستا، جاناتان گروف، بن آلدریج، نیکی آموکا، روپرت گرینت

جدیدترین فیلم های اکشن 2023 : فیلم Knock at the cabin 2023

فیلم 2023 “Knock at the Cabin” که جدیدترین فیلم های اکشن 2023 است؛ یک فیلم ترسناک روان‌شناختی آخرالزمانی است که توسط نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده ام، نایت شامالان، برای بلیندینگ ادج پیکچرز ساخته شده است. داستان فیلم به زندگی یک دختر بچه می‌پردازد. او همراه خانواده‌اش به یک کلبه دورافتاده در یک جنگل می‌رود تا تعطیلات را سپری کنند. در این کلبه، آن‌ها توسط چهار غریبه مسلح گروگان گرفته می‌شوند که از خانواده می‌خواهند برای جلوگیری از انتهای دنیا، یک تصمیم غیرقابل تصور و بسیار خطرناک را بپذیرند. فیلم “Knock at the Cabin” با نمایش ترسناک و روان‌شناختی، شما را به جهانی از ترس و هیجان می‌برد و تجربه‌ای نفس‌گیر را برای تماشاگران خلق می‌کند.

راه قدیمی (The Old Way): عملکرد ضعیف در جدیدترین فیلم های اکشن 2023

IMDB  5.4

ژانر: اکشن/ماجراجویی

تاریخ اکران: 6 ژانویه 2023 (16 دی 1401)

کارگردان:برت دونوهو

بازیگران:نیکلاس کیج ، کلینت هاوارد

فیلم The Old Way 2023

در لیست جدیدترین فیلم های اکشن 2023 فیلم راه قدیمی را داریم. کلتون بریگز، یک سابقه تفنگدار با بازی نیکلاس کیج است. زمانی که پسر مردی که سال‌ها قبل او را به قتل رسانده بود برای گرفتن انتقام پدرش ظاهر می‌شود؛ بریگز مجبور می‌شود با عواقب تاریک گذشته خود روبرو شود. در پی کشته شدن همسرش، بریگز بار دیگر اسلحه دست می گیرد . در این مسیر، دختر جوانش نیز به او می‌پیوندد.

با وجود انتظاری که منتقدان از این فیلم با بازی نیکلاس کیج داشتند. اما متاسفانه عملکرد این فیلم قابل قبول نبود.

سریع و خشن 10 (Fast X) از پر بازیگر ترین فیلم های اکشن 2023

IMDB  5.9

ژانر: اکشن / ماجراجویی

تاریخ اکران: 18 می 2023 (28 اردیبهشت 1402)

کارگردان:لوئیس لتریر/ نویسندگان: دن مازو؛ جاستین لین؛ زک دین

بازیگران: وین دیزل، میشل رودریگز، تایریس گیبسون، لوداکریس، جان سینا، ناتالی امانوئل، جوردانا بروستر، سانگ کانگ، اسکات ایستوود، دانیلا ملچیور، آلن ریچسون، هلن میرن، بری لارسون، ریتا مورنو، جیسون استاتهام، جیسون موموآ و شارلیز ترون

جدیدترین فیلم های اکشن 2023 : فیلم سریع و خشن 10

فیلم “فست اکس” در تاریخ ۱۲ مه ۲۰۲۳ در شهر رم به نمایش درآمد. این فیلم ابتدا در تاریخ ۱۷ مه در چند کشور اروپایی و آمریکای جنوبی اکران شد. سپس در تاریخ ۱۹ مه توسط شرکت یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده آمریکا نمایش داده شد. نقدهای مختلفی از سوی منتقدان درباره این فیلم صورت گرفت؛ هر چند نقش‌آفرینی موموآ تحسین شد، اما نقدهایی هم درباره نویسندگی فیلم بیان شد. “فست اکس” با بیش از ۷۰۰ میلیون دلار فروش جهانی، جزء چهار فیلم پرفروش سال ۲۰۲۳ قرار گرفت. همچنین، یک فیلم دنباله از این اثر در حال توسعه است و قرار است در سال ۲۰۲۵ به روی پرده سینماها برود.

8 فیلم برتر ژانر اکشن در سال 2022 که اکران شد

در این لیست بهترین فیلم های اکشن سال 2022 را بر اساس تاریخ اکران معرفی کنیم. این لیست بر اساس آخرین آپدیت امتیازات imdb فیلم های ژانر اکشن معرفی‌شده است.

1. فیلم اکشن The Batman

IMDB  7.9

ژانر: اکشن، ابر قهرمانی

تاریخ اکران: 4 مارس 2022 (13 اسفند 1400)

کارگردان: مت ریوز | نویسنده: مت ریوز، پیتر کریگ

بازیگران: رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، پل دینو، جفری رایت، جان تورتورو، پیتر سارسگارد، اندی سرکیس

فیلم بتمن 2022
فیلم بتمن 2022

اجازه دهید اولین فیلم اکشن 2022 را با فیلم بتمن با بازی رابرت پاتینسون آغاز کنیم. انتشار فیلم بتمن مت ریوز از ژوئن ۲۰۲۱ چند بار به دلیل کرونا به تعویق افتاده بود.

این فیلم در مقابل بودجهٔ ۱۸۵ تا ۲۰۰ میلیون دلاری، بیش از ۷۷۰ میلیون دلار فروش داشته است؛ که دومین فیلم پرفروش ۲۰۲۲ شده ‌است. درباره نقش‌آفرینی بازیگران، فیلم‌برداری، کارگردانی، سکانس‌های اکشن و داستان ستایش شده‌است هم از این فیلم ستایش بسیاری شده است. داستان این فیلم هیجانی در مورد بتمن است. بتمن در دومین سال مبارزه با جرم و جنایت خود به بررسی رشته ای از قتل ها و بررسی فسادی می پردازد. این رشته قتل ها شهر گاتهام را گرفتار می کند.

2. فیلم اکشن The 355:

IMDB 5.6

ژانر: اکشن

تاریخ اکران: 7 ژانویه 2022 (17 دی 1400)

کارگردان: سیمون کینبرگ | نویسنده: ترزا ریک

بازیگران: جسیکا چستین، لوپیتا نیونگو، پنه لوپه کروز، دیانه کروگر و…

فیلم اکشن 355
فیلم 355

یک گروه از بهترین مأموران زن در فیلم اکشن هیجانی The 355 حضور دارند. این ماموران در آژانس‌های دولتی سرتاسر دنیا فعالیت دارند. آن ها در تلاش هستند تا مقابل یک سازمان بایستند. همچنین اقدامات آن‌ها را برای به دست آوردن یک سلاح مرگبار، متوقف کنند.

3. فیلم اکشن Morbius

IMDB 5.2

ژانر: اکشن، ابرقهرمانی، ماجراجویی، ترسناک

تاریخ اکران:  ۱ آوریل ۲۰۲۲ (12 فروردین 1401)

کارگردان: دنیل اسپینوزا | نویسنده: مت سازما

بازیگران: جرد لتو، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس

فیلم اکشن موربیوس 2022
فیلم موربیوس 2022

داستان فیلم اکشن Morbius با خلق دنیایی مشترک میان فیلم‌های مرد عنکبوتی و ونوم، درباره شخصیتی به نام موربیوس است. یک کارمند اداری که با بیماری خونیِ نادری دست‌وپنجه نرم می‌کند. او برای درمان بیماری خود اقدام می‌کند اما اقدامات او مطابق انتظارش پیش نمی‌رود. به‌طوری‌که  در مسیر درمان خود به یک خون‌آشام تبدیل می‌شود و همین موضوع روند اصلی داستان فیلم موربیوس را شکل می‌دهد.

جالب است بدانید که این فیلم تاکنون ۱۶۳ میلیون دلار فروخته است. اما نقدهای منفی از سوی منتقدان دریافت کرده که از نویسندگی، جلوه‌های بصری و صحنه پس از تیتراژ آن انتقاد کردند. البته فیلم‌برداری و نقش‌آفرینی لتو و اسمیت در این فیلم مورد تحسین قرارگرفته است.

البته جلوه‌های بصری این فیلم را باید با تکنولوژی MEMC تلویزیون های QLED ایکس ویژن دید و نظر داد. تکنولوژی MEMC یعنی تصاویر بدون پرش و انقطاع که لذت واقعی از دیدن صحنه‌های اکشن را برای شما رقم خواهد زد.

4. فیلم اکشن Uncharted

IMDB 6.3

ژانر: اکشن، ماجراجویی

تاریخ اکران: ۱8 فوریه ۲۰۲۲ (۲9 بهمن ۱۴۰۰)

کارگردان: روبن فلیشر | نویسنده: مت هالووی، آرت مارکوم

بازیگران: تام هالند، مارک والبرگ، آنتونیو باندراس، سوفیا تیلور علی

فیلم اکشن آنچارتد 2022
فیلم آنچارتد 2022

اگر اهل بازی هستید و با تلویزیون های مناسب بازی آشنایی دارید، بدون شک بازی آنچارتد را تجربه کرده‌اید یا حداقل درباره آن شنیده‌اید. این فیلم پیش‌درآمدی به شمار می‌رود برای مجموعه بازی‌های آنچارتد و با اقتباس از قسمت چهارم این مجموعه یعنی بازی Uncharted 4: A Thief’s End.

داستان فیلم Uncharted این اکشن ماجراجویی روایتگر داستان‌های شخصیتی به نام نیتن دریک می‌باشد. او به همراه استاد و دوست همیشگی خود یعنی ویکتور سالیوان، راهی سفری خطیر برای پیدا کردن گنجی بزرگ می‌شود؛ گنجی که هیچ‌کس موفق به یافت آن نشده است! داستان از آنجایی جالب می‌گردد که نیتن، سرنخ‌هایی پیدا می‌کند که خبر از برادر گمشده‌اش می‌دهد

فیلم آنچارتد بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته و به پنجمین فیلم پرفروش ۲۰۲۲ تبدیل‌شده است.


سریال های نوروز 1403

بیشتر بخوانید:

سریال های نوروز 1403


5. فیلم اکشن Ambulance

IMDB 6.1

ژانر: اکشن، دلهره‌آور

تاریخ اکران: ۸ آوریل ۲۰۲۲ (19 فروردین 1401)

کارگردان: مایکل بی | فیلم‌نامه‌نویس: کریس فداک

بازیگران: جیک جیلنهال، یحیی عبدالمتین دوم، موزس اینگرام، ایزا گونزالس، گرت دیلاهانت

فیلم اکشن آمبولانس
فیلم آمبولانس 2022

داستان فیلم آمبولانس به ویل شارپ سرباز سابق کهنه‌کار اشاره دارد. او ناامیدانه به دنبال پول برای پرداخت هزینه‌های پزشکی همسرش است. در این راه از برادرخوانده‌اش دنی کمک می‌خواهد. دنی که یک جنایتکار حرفه‌ای کاریزماتیک است، در عوض به او پیشنهاد دیگری می‌دهد: بزرگ‌ترین سرقت بانک در تاریخ لس‌آنجلس: ۳۲ میلیون دلار

جالب است بدانید هزینه ساخت فیلم آمبولانس 2022، ۴۰ میلیون دلار بود که در گیشه توانست تنها 5۰ میلیون دلار بفروشد.



6. فیلم اکشن Bullet Train

IMDB 7.3

ژانر: اکشن، کمدی

تاریخ اکران: 4 آگوست 2022 (13 مرداد 1401)

کارگردان: دیوید لیچ| فیلم‌نامه‌نویس: زاک اولکویچ

بازیگران: برد پیت، جوئی کینگ، اندرو کوجی، آرون تایلر-جانسون، برایان تایری هنری، زازی بیتز

فیلم قطار سریع السیر
فیلم قطار سریع السیر 2022

قطار سریع‌السیر یک فیلم سینمایی آمریکایی-ژاپنی در ژانر اکشن کمدی به کارگردانی دیوید لیچ است. این فیلم توسط سونی پیکچرز اینترتینمنت در ایالات‌متحده به نمایش درآمد. فیلم‌نامه این فیلم توسط زاک اولکویچ بر اساس رمانی از کوتارو ایساکا به رشته تحریر درآمده است.

داستان فیلم فطار سریع‌السیر در مورد پنج آدمکش حرفه‌ای است. آنها در یک قطار شینکانسن ژاپنی همدیگر را می‌یابند و می‌فهمند که مأموریت هر یک مربوط به مأموریت چهار نفر دیگر است.

7. فیلم اکشن John Wick: Chapter 4

IMDB 7.9

ژانر: اکشن، نیو-نوآر

تاریخ اکران: 24 مارس 2023 (4 فروردین 1402)

کارگردان: چاد استاهلسکی | نویسندگان: شای هاتن و مایکل فینچ

بازیگران: کیانو ریوز، لارنس فیشبرن، لنس ردیک، دانی ین و …

فیلم اکشن جان ویک 4
فیلم جان ویک 4

نکته جالب در مورد فیلم جان ویک با بازی کیانو ریورز محبوب این است که خبر ساخت قسمت چهارم این فیلم با پیامکی به طرفداران اعلام شد. با این عنوان: «شما خدمت کردید. شما به خدمت فراخوانده شدید. جان ویک ۴ در راه است».

اگرچه در ابتدا قرار بود فیلم اکشن جان ویک 3 قسمت داشته باشد؛ اما جان ویک 3 در حالی تمام شد که گره‌ای باز نشده در انتهای آن بود و احتمال ساخت قسمت چهارمی برای این فیلم را تقویت می‌کرد. سرانجام طرفداران کیانو ریورز یکی از بهترین فیلم های اکشن، در تاریخ 4 فروردین 1402، جان ویک 4 را بر پرده سینما دیدند.

جان ویک در قسمت 4 این فیلم، از کسانی که به او خیانت کرده‌اند و خواهان مرگ قطعی وی می‌باشند به‌شدت عصبانی اس. بنابراین قصد دارد با کمک دوست خود که زخم بدی را در طول جنگ قبلی خورده است؛ با افرادی که کشتن او تنها هدفشان است مقابله کند و انتقام خودش را به سرانجام برساند.

8. فیلم اکشن black panther wakanda forever

IMDB 6.7

ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام

تاریخ اکران: 11 نوامبر 2022 (20 آبان 1401)

کارگردان: رایان کوگلر | نویسنده: رایان کوگلر

بازیگران: لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، مارتین فریمن، لتیشیا رایت، وینستون دوک و آنجلا باست

فیلم اکشن پلنگ سیاه
فیلم پلنگ سیاه

فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد، یک فیلم ماجراجویی اکشن 2022 در انتظار اکران است که تاریخ اکران این فیلم، طبق پیش‌بینی‌ها 20 آبان 1401 است.
این اثر یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت پلنگ سیاه از شخصیت‌های کمیک مارول ساخته‌شده است. در این فیلم آتلانتیس و مردمانش معرفی می‌شوند که تمدن پیشرفته‌ای دارند اما به دنبال ویبرانیوم هستند. از آنجایی هم که واکاندا علاقه‌ای به اشتراک‌گذاری فلز خود با دیگران ندارد، یک درگیری میان دو ملت شکل می‌گیرد.

لیست بهترین فیلم های اکشن 2022 | در انتظار اکران

در این بخش از معرفی بهترین فیلم های اکشن سال 2022 به سراغ فیلم های در انتظار اکران خواهیم رفت که سروصدای زیادی به پا کرده‌اند. از فیلم مأموریت غیرممکن: قسمت 7 تام کروز گرفته تا جان ویک: فصل 4 که ازجمله فیلم های پر سروصدای این روزهاست.

 فیلم اکشن The Marvels

ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی

تاریخ اکران: 10 نوامبر ۲۰۲۳ (19 آبان 1402)

کارگردان: نیا داکوستا | نویسنده: مگان مک‌دانل

بازیگران: بری لارسون، تیونا پریس، ایمان ولانی

مارول ها 2022
فیلم مارول ها 2022

مارول‌ها (The Marvels) یک فیلم اکشن ابرقهرمانی آمریکایی بر پایهٔ شخصیت‌های کارول دنورز / کاپیتان مارول، مونیکا رمبو و کامالا خان / خانم مارول ساخته شده‌است. این فیلم دنباله کاپیتان مارول (۲۰۱۹) و تمدیدی از سریال خانم مارول (۲۰۲۱) از دیزنی پلاس باشد.

مارول ها سی و یکمین فیلم از دنیای سینمایی مارول است. مارول‌ها به کارگردانی نیا داکوستا از فیلم‌نامه‌ای نوشتهٔ مگان مک‌دانل ساخته خواهد شد. در آن بری لارسون در نقش کاپیتان مارول، تیونا پریس در نقش مونیکا رمبو و ایمان ولانی در نقش کامالا خان / خانم مارول ایفای نقش می‌کنند.

فیلم اکشن Mission: Impossible 7

ژانر: اکشن، ماجراجویی

تاریخ اکران: 13 ژولای 2023 (22 تیر 1402)

کارگردان: کریستوفر مک کواری | نویسندگان: بروس گلر، کریستوفر مک کواری

بازیگران: تام کروز، ربکا فرگوسن، ونسا کربی و…

فیلم اکشن ماموریت غیر ممکن 7
فیلم ماموریت غیر ممکن 7

در فیلم اکشن مأموریت غیرممکن قسمت 7  شاهد همه صحنه‌های تعقیب و گریز هستیم. از صحنه های با اسب در بیابان، مبارزه در قطار، تعقیب و گریز در خیابان‌های ایتالیا با یک ماشین زرد رنگ کوچک گرفته تا پرش از کوهستان با یک موتورسیکلت را شاهد هستیم. یعنی یک فیلم اکشن به‌تمام‌معنا که باید با تلویزیون 4K دیده شود تا عمق ماجرا را درک کرد.

این فیلم که یکی از بهترین فیلم های 2022 اکشن به‌حساب می‌آید. هفتمین قسمت از مجموعه پرطرفدار مأموریت غیرممکن است که مخاطبان ژانر اکشن، به‌شدت چشم‌انتظارش هستند.

تلویزیون مناسب فیلم اکشن چه ویژگی هایی دارد؟

بیایید تخصصی به موضوع نگاه کنیم. اگر از یک فیلم باز حرفه‌ای سؤال شود که تلویزیون مناسب فیلم چه ویژگی‌هایی دارد؟ اول می‌پرسد چه فیلمی؟ حالا می‌خواهیم سؤال را تخصصی‌تر بپرسیم. تلویزیون مناسب فیلم اکشن باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ در جواب باید گفت تلویزیون تماشای فیلم اکشن باید:

تلویزیون ایکس ویژن مناسب تماشای فیلم های اکشن
  • کیفیت تصویر بالایی مثل رزولوشن 4K داشته باشد تا صحنه‌های اکشن با نهایت کیفیت دیده شود.
  • از سیستم صوتی قدرتمند مثل Pure Sound یا هارمن کاردن برخوردار باشد؛ تا حس تماشای فیلم در سینما را به مخاطب انتقال دهد.
  • از تکنولوژی HDR برای تماشای تضاد رنگ و عمق نور در ارائه فیلم اکشن استفاده کند.
  • به تکنولوژی MEMC مجهز باشد تا تصاویر فیلم اکشن را بدون پرش و انقطاع نمایش دهد.
  • اندازه تلویزیون مناسب تماشای فیلم اکشن در فضای منزل باشد.
  • به‌جای پنل LED، از پنل IPS برخوردار باشد تا در هر زاویه‌ای بتوان فیلم اکشن را با نهایت کیفیت دید.

خرید تلویزیون ایکس ویژن مناسب تماشای فیلم های اکشن

تلویزیون های ایکس ویژن با برخورداری از کیفیت تصویر 4K، سیستم‌های صوتی قدرتمند مثل Pure Sound و هارمن کاردن می‌تواند گزینه مناسبی برای تماشای فیلم های اکشن باشد.

دیگر ویژگی تلویزیون‌ های هوشمند ایکس ویژن که برای تماشای فیلم اکشن مناسب است امکان اتصال به اینترنت است. این ویژگی امکان تماشای فیلم اکشن در پلتفرم‌های نمایش محتوای آنلاین را فراهم می‌کند.

مرجع: دانشنامه ویکی پدیای انگلیسی

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*