loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

در سال جدید، سریال ‌های نوروز 1403 با داستان‌ها و شخصیت‌های متنوع از عاشقانه، درام تا کمدی ارائه خواهند شد. همزمانی نوروز و ماه رمضان باعث شده تا مدیران سازمان سریال‌های جذابی را تهیه کنند.

نوروز و رمضان 1403 فرصتی ویژه برای تلویزیون است تا با ارائه سریال‌های جذاب و با کیفیت، رضایت مخاطبان خود را جلب کند. در این مطلب از وبلاگ ایکس ویژن به معرفی فیلم های نوروز 1403 می‌پردازیم تا در این تعطیلات اوقات خوشی را سپری کنید.

سریال ‌های نوروز 1403 کدام است؟

علاقه‌مندان به فیلم بی‌صبرانه منتظر سریال ‌های نوروز 1403 هستند تا در تعطیلات عید به تماشای آن‌ها بپردازند. اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که به فیلم های نوروز علاقه دارید این لیست فیلم ها را از دست ندهید.

سریال نون خ 5

سریال نون خ 5 از سریال های نوروز 1403

از سریال های عید نوروز نون خ است که در 25 قسمت در نوروز و ماه رمضان 1403 روی آنتن می‌رود. این سریال که از زمان سریال های نوروز 1401 به شهرت رسید. مهدی فرجی تهیه‌کنند نون.خ درباره فصل جدید این سریال که قرار است با بازی و کارگردانی سعید آقاخانی نمایش داده شود، بیان کرد: در این فصل به چند شهر می‌رویم و به نوعی سفر جاده‌ای داریم.

در فصل پنجم “نون خ” مردم سیستان و بلوچستان و بعد از آن کردستان و کرمان هم میزبان گروه تولید این سریال خواهند بود. توجه به محورهایی مثل محیط زیست، میراث فرهنگی و مسائل اقوام در دستور کار این سریال قرار گرفته.

پخش این سریال همزمان با شروع ماه رمضان است و ادامه آن در نوروز 1403 روی آنتن شبکه یک می‌رود. به همین دلیل جزو سریال های نوروز و ماه رمضان 1403 است.

سریال رستگاری

سریال رستگاری برای عید نوروز

سریال رستگاری اثری در درام، ماورایی، مذهبی و خانوادگی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مسعود ده نمکی و نویسندگی حسن وارسته است و در فضایی کاملا متفاوت با سایر آثار و فیلم‌های او روایت می‌شود. ده نمکی یک سریال به نام آزادی مشروط ساخت که از سریال های عید 1401 بود اما خیلی نتوانست مخاطبان را جذب کند.

این سریال از فیلم های نوروز 1403 در ارتباط با دو برادر کارخانه‌دار است که هر کدام نیمی از کارخانه پدری را به نام خود دارند اما یکی از برادران قصد دارد به هر نحوی که شده سهم برادرش را نیز به چنگ بیاورد.

سریال پایتخت

سریال پایتخت 7 نوروز 1403

سریال پایتخت همیشه از پربیننده‌ترین سریال های نوروز است. سریال پایتخت جدید یا همان پایتخت 7 نیز در سری فیلم های نوروز 1403 قرار دارد. پخش این سریال از سال 1390 آغاز شد و مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

فصل هفتم سریال پایتخت نوروز که در هر فصل به نمایش یک ماجرا و داستان متفاوت در زندگی خانواده معمولی و اطرافیانش می‌پردازد. این سریال برنامه ریزی شده که در نوروز 1404 از شبکه یک سیما پخش شود. همچنین طبق تصمیمات گرفته شده، نسخه سینمایی سریال پایتخت عید در نوروز 1403 پخش شود.

مدت زمان نسخه سینمایی پایتخت 100 دقیقه است اما تا کنون زمان پخش مشخص نشده که چه روزی از نوروز خواهد بود. اما خبر خوب این است که در لیست برنامه های نوروز 1403 قرار دارد.


بهترین انیمیشن‌های 2023

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن‌های 2023


سریال زیرخاکی

سریال زیر خاکی از سریال ‌های نوروز 1403

سریال های عید 1403 بدون شک پرمخاطب خواهد بود. سریال زیرخاکی هم که از سری فیلم های عید نوروز 1403 است، با بازی هنرمندانی چون پژمان جمشیدی و ژاله صامتی است. فصل اول این سریال اردیبهشت سال 1399 روی آنتن رفت و به قدری مورد توجه قرار گرفته که یک سال بعد فصل دوم آن ساخته شد و سریال نوروزی 1401 بود.

داستان سریال زیرخاکی از دهه 50 شروع شد و به دهه 60 و ایام جنگ ایران و عراق رسید. ماجرا از این قرار بود که شخصیتی ساده‌لوح به اسم فریبرز که خودش را متخصص در امور زیرخاکی می‌دانست، در هر دوره‌ای مورد سواستفاده قرار می‌گرفت و زندگی‌اش دستخوش اتفاقات عجیبی می‌شد.

گفته می‌شود که پژمان جمشیدی در این فصل در قامت یک هنرمند حاضر خواهد شد و قصه این فصل در ادامه داستان‌‌ها سه فصل پیش است.

سریال رویای نیمه شب

سریال رویای نیمه شب برای عید 1403

سریال “رویای نیمه شب” یکی از سریال های عید و ماه رمضان 1403 است. یعنی علاوه بر فیلم های نوروز که در نظر گرفته شده‌اند، تلویزیون برای ماه رمضان نیز چند سریال با تم تاریخی در نظر دارد. کارگردانی این سریال را حسن آخوندپور بر عهده دارد.

با توجه به سابقه آخوندپور در ساخت سریال‌های تاریخی مثل “معمای شاه” و “جلال‌الدین”، این سریال می‌تواند از پرمخاطب‌ترین سریال های ماه رمضان 1403 باشد.

سریال بدل

سریال بدل برای عید 1403

سریال بدل به کارگردانی علی مسعودی نیز یکی از گزینه‌های احتمالی فیلم نوروز 1403 است. این سریال در ژانر کمدی، درام و اجتماعی است که ماجرای تحول انسان را در فضایی طنز به نمایش درآورده است و قرار است در عید پخش شود. این سریال احتمالا 26 قسمت باشد و داستان آن در دو لوکیشن تهران و مشهد روایت می‌شود.

او همچنین کارگردانی سریال‌های آخر خط و نوروز رنگی را در سال‌های اخیر در تلویزیون به عهده داشته است که دومی با اقبال بیشتری از طرف مخاطب مواجه شد و قرار بود فصل دوم آن نیز ساخته شود.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های علمی تخیلی

سریال مهیار عیار

سریال مهیار عیار برای ماه رمضان 1403

سریال تاریخی مهیار عیار به کارگردانی سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید در 30 قسمت تولید شده است و سریال نوروز 1403 است. این سریال در شهرک غزالی فیلمبرداری شده و در ایام نوروز پخش خواهد شد.

داستان این سریال در دوران صفویه روایت می‌شود و درباره یک راهزن است که در شهر یزد به دام می‌افتد و در پای چوبه دار، خواهان دیدار با مادرش می‌شود. هر قسمت از این سریال داستان مستقلی دارد و به یک موضوع خاص می‌پردازد.

به نظر می‌رسد این فیلم نوروزی 1403 با توجه به داستان جذاب و تاریخی و همچنین حضور بازیگران شناخته شده، مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

تماشای فیلم های نوروز 1403 با تلویزیون های ایکس ویژن

ایکس ویژن به عنوان برندی با استانداردهای جهانی، نه تنها با تولید محصولات باکیفیت و برتر، بلکه با توجه به نیازهای مردم، خود را به عنوان یکی از پیشگامان صنعت در ایران مطرح کرده است.

با تلویزیون های QLED ایکس ویژن، سریال های نوروز 1403 را با کیفیت و رنگ واقعی تماشا کنید. تکنولوژی QLED که جدیدترین تکنولوژی تلویزیون محسوب می‌شود، از نانوذرات نیمه‌رسانا به نام “نقاط کوانتومی” استفاده می‌کند تا رنگ‌ها را دقیق‌تر و با طیف وسیع‌تری نسبت به تلویزیون‌های LED معمولی نمایش دهد.

تکنولوژی دالبی اتموس در تلویزیون های ایکس ویژن، بینندگان نه تنها تصاویری شگفت‌انگیز می‌بینند بلکه صدایی فوق‌العاده نیز می‌شنوند. این ترکیب از نوآوری‌ها در کیفیت تصویر و صوت، تلویزیون‌های هوشمند جدید را به مرکزی برای سرگرمی در خانه تبدیل کرده است که تجربه‌های فراموش‌نشدنی را ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

در این مطلب، به بررسی سریال‌های فیلم های عید 1403 پرداختیم. با وجود تنوع سریال های عید سال جدید، کاربران سرگرمی و تفریح خوبی خواهند داشت.

با این حال باید منتظر ماند و ببینیم کدام سریال می‌تواند رضایت مخاطبان را بیشتر جلب کند. بدون شک رقابت سختی بین سریال های نوروز 1403 خواهد بود و بهترین سریال به جذابیت داستان، کیفیت ساخت و بازی‌های بازیگران بستگی خواهد داشت.

نظرات 1

  1. مهرداد

    شرکت ایکس ویژن محصولات خیلی خوبی عرضه می کنه. یک نکته دیگه خدمات پس از فروش خیلی خوبشه

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*