loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تماشای فیلم در این روزها که مردم مشغله‌های زیادی دارند، می‌تواند راهی برای فرار از زندگی روزمره و استراحت از استرس‌ها و فشارهای روزانه باشد و یکی از تفریحات محبوب و سرگرم‌کننده محسوب می‌شود. فیلم‌ها داستان‌های متنوعی را به تصویر می‌کشند و این به ما اجازه می‌دهد تا به دنیاهای جدیدی سفر کنیم، با داستان‌های مختلف آشنا شویم و احساست متنوعی را تجربه کنیم. همچنین فرصتی برای تفکر و تبادل نظر در مورد موضوعات مختلف است.

دیدن فیلم در تلویزیون‌های هوشمند و با کیفیت، لذت فیلم را دوبرابر می‌کند. تلویزیون‌های‌ ایکس ویژن یک انتخاب مناسب برای تماشای فیلم است. گاهی سازنده فیلم به صورتی به ساخت فیلم پرداخته که باید در این تلویزیون‌ها دیده شود. این حالت بیشتر در فیلم‌های اکشن و تخیلی که از جلوه‌های ویژه استفاده می‌شود بیشتر نمایان می‌شود. پس با ادامه این مقاله از وبلاگ ایکس ویژن همراه باشید تا به بهترین فیلم‌های علمی تخیلی بپردازیم و تلویزیون مناسب برای تماشای فیلم را معرفی کنیم.

بهترین فیلم‌های علمی تخیلی یک دهه گذشته کدامند؟

فیلم‌های علمی تخیلی مورد توجه همواره مورد توجه مردم و منتقدین بوده. اغلب داستان این فیلم‌ها در آینده رخ می‌دهد و به ما در کشف فضای پیرامون و راز و رمزها نهفته در آن کمک می‌کنند. با خرید تلویزیون ایکس ویژن تمامی جزئیات فیلم را در تصویر مشاهده می‌کنید. ما با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف، 10 مورد از بهترین فیلم‌های علمی تخیلی در یک دهه گذشته را معرفی می‌کنیم.

1- فیلم A Quiet Place

فیلم یک مکان ساکت

فیلم یک مکان ساکت، یک فیلم هیجان‌انگیز و تخیلی است که در سال 2018 منتشر شد. کرازینسکی علاوه بر کارگردانی، ایفای نقش یکی از شخصیت‌های اصلی این فیلم را نیز بر عهده دارد. این فیلم دورانی را نشان می‌دهد که هیولاهای ناشناخته زمین را به تسخیر خود درآورده‌اند و کوچکترین صدایی می‌تواند آن‌ها را به سوی انسان‌ها کشانده و سبب نابودی‌شان شوند. در این فیلم خانواده‌ای هستند که در سکوت مطلق قرار دارند و باید هر کاری رو بدون هیچ صدایی انجام دهند وگرنه توسط این موجودات شکار می‌شوند.

2- فیلم Interstellar

فیلم Interstella

این فیلم به کارگردانی کریستوفر نولان که در سال 2014 اکران شد، نظر مخاطبان را به شدت جلب کرد. در این فیلم بر موضوع فضا، کهکشان و علم فیزیک تمرکز شده و نولان برای ساخت آن سال‌ها تحقیق کرده است. فیلم Interstellar آینده‌ی پسا رستاخیزی را نشان می‌دهد که در آن بشریت در تکاپوی بقا است و داستان گروهی از فضانوردان را روایت می‌کند که در جستجوی خانه جدیدی برای بشریت، از یک کرم چاله عبور کرده تا ببینند آیا بشر می‌تواند در آن‌جا زندگی کند یا خیر.

برای مشاهده بهترین انیمیشن‌های 2023 کلیک کنید.

3- فیلم Passengers

فیلم Passengers

Passengers یک فیلم علمی تخیلی به کارگردانی مورتن تیلدوم است و در سال 2016 به نمایش درآمد. داستان این فیلم به این صورت است که بشریت، درون محفظه‌های داخل یک سفینه فضایی به خواب فرو رفته تا 90 سال بعد بیدار شود. یکی از مسافران به طور اتفاقی بیدار شده و روزهای خود را به تنهایی می‌گذراند. او که دیگر نمی‌تواند در این وضع تنهایی زندگی کند، تصمیم می‌گیرد یکی دیگر از مسافران را نیز بیدار کند و در ادامه اتفاقات جالبی می‌افتد که مخاطب با هیجان بالایی همراه است.

4- فیلم Her

فیلم Her

این فیلم به کارگردانی اسپایک جونز، زندگی مرد تنهایی را نشان می‌دهد که شغلش نوشتن نامه‌های عاشقانه از زبان مردم برای یکدیگر است. او زیاد خوشحال نیست چون در آستانه طلاق از همسرش است. این مرد برای رفع تنهایی خود با سیستم هوش مصنوعی شروع به صحبت می‌کند و به او دل می‌بندد. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های 250 فیلم برتر تاریخ است و جوایز زیاد کسب کرده و در سال 2013 اکران شده است.

5- فیلم Megan

فیلم Megan

این فیلم در سال 2023 اکران شد و علاوه بر تخیلی بودن، ترسناک و دلهره‌آور نیز هست و یک عروسک را دنبال می‌کند که با هوش مصنوعی ساخته شده است. کارگردان فیلم Megan جرارد جانستون است و تلاش می‌کند ذهن بیننده را درگیر کند. داستان به این صورت است که دختر جوانی به نام کیدی و پدر و مادرش در برف تصادف می‌کنند و کیدی یتیم می‌شود.

در این زمان یک عروسک ربات انسان‌نما که با هوش مصنوعی طراحی شده به صحنه می‌آید تا به مراقبت از کودک کمک کند اما در ادامه فیلم مشخص می‌شود که این ربات انتظارات بیشتری دارد و جایگاه بالاتری را در زندگی کودک می‌خواهد.

همچنین بخوانید: راهنمای خرید تلویزیون مناسب گیمینگ

6- فیلم Okja

فیلم Okja

این فیلم به کارگردانی بونگ جون هو محصول مشترک کشور کره جنوبی و آمریکا است و در سال 2017 به نمایش درآمد. فیلم Okja داستان شخصی به نام میجا را روایت می‌کند که یک دوست خوب دارد. این دوست او یک خوک عظیم‌الجثه به نام اوکجا است. در این حین هم رئیس صنعت غذایی تصمیم می‌گیرد خوک‌های فربه‌ای را بسازد تا در آینده با تکثیر آن‌ها مشکل غذا را حل کند. به همین دلیل به سراغ Okja می‌روند و رابطه دوستانه میان اوکجا و دخترک دچار تغییر می‌شود.


سریال های نوروز 1403

بیشتر بخوانید:

سریال های نوروز 1403


7- فیلم Everything Everywhere All Once

فیلم Everything Everywhere All Once

این فیلم به کارگردانی دنیل کوان و دنیل شینهارت، در سال 2022 جوایز زیادی را کسب کرد. این فیلم درباره یک زن چینی آمریکایی است که با همسر خود یک رختشورخانه را می‌چرخاند. او مشکلات زیادی در زندگی دارد که ناگهان متوجه می‌شود خودش و اعضای خانواده‌اش فقط همین یک زندگی را ندارند و در دنیای موازی، همه وجود دارند. او تلاش می‌کند با نسخه‌های جهان موازی خود ارتباط برقرار کند تا تخریب چندجهانی جلوگیری کند.

8- فیلم Guardians Of The Galaxy

فیلم Guardians Of The Galaxy

این فیلم به کارگردانی جیمز گان در سال 2014 اکران شد. داستان از اینجا شروع می‌شود که فردی در زمین، یک گوی مرموز را از نقاط بسیار دور فضا می‌دزدد. بنابراین تبدیل به هدف اصلی یک ماموریت شکار انسان می‌شود. این ماموریت شکار توسط شخصیت شروری هدایت می‌شود. به همین دلیل گروهی به نام نگهبانان کهکشان تشکیل می‌شوند تا کهکشان را نجات دهند.

9- فیلم Dune

فیلم Dune

این فیلم به کارگردانی دنی ویلنوو در سال 2021 اکران شد. داستان در آینده‌ای دور و در سیاره‌ای به نام آراکیس رخ می‌دهد که به دلیل طبیعت بیابانی‌اش به تل ماسه مشهور شده. این سیاره تنها منبع ماده‌ای ارزشمند است و همین موضوع باعث شده که چندین گروه با هم نزاع داشته باشند.

یک جوان درخشان و با استعداد در این فیلم نشان داده می‌شود که تقدیر برجسته‌ای دارد که فراتر از درک و فهم اوست. او باید به خطرناک‌ترین سیاره جهان سفر کند تا آینده خانواده و مردمش را تضمین کند. درگیری بر سر این ماده ارزشمند وجود دارد و تنها کسانی می‌توانند زنده بمانند که بر ترس خود غلبه کنند.

10- فیلم Blade Runner 2049

فیلم Blade Runner 2049

این فیلم به کارگردانی دنی ویلنوو در سال 2017 پخش شد. داستان این فیلم یک آدم مصنوعی به نام کی که برای اداره پلیس لس آنجلس به عنوان یک بلید رانر کار می‌کند، ماموریت دارد آدم مصنوعی‌های قدیمی و رده خارج را بازنشسته کند یعنی آن‌ها را بکشد. او جعبه حاوی استخوان‌هایی را که در زیر یک درخت خشک شده و مرده پیدا می‌کند که در آزمایشگاه معلوم می‌شود متعلق به فردی است که 30 سال قبل باردار شده بود و یک بچه از او به دنیا آورد و در حین زایمان مرد.



امکانات تلویزیون های ایکس ویژن برای تماشای فیلم

در چند سال اخیر رتبه خرید تلویزیون هوشمند نسبت به تلویزیون‌های نسل قبل بالاتر است. علت این امر هم قابلیت‌های ارائه شده در این نسل از تلویزیون‌هاست. تلویزیون‌های ایکس ویژن نیز همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا، مدل‌های سری 5 تا 8 را ارائه کرده است.

امکانات تلویزیون های ایکس ویژن برای تماشای فیلم

اگر بخواهیم امکانات تلویزیون‌های ایکس ویژن را بیان کنیم، باید به وضوح تصویر، صفحه نمایش مدرن، سیستم صوتی قدرتمند، انواع اتصالات و طراحی زیبا و ظریف اشاره کنیم. تلویزیون‌های 4k ایکس ویژن با بیش از 8 میلیون پیکسل، تصاویر را با کیفیت بی‌نظیری به نمایش می‌گذارد. با خرید تلویزیون 4k، فیلم‌ها رو با کیفیت بالاتری می‌توانید تماشا کنید.

همچنین اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری را در تصویر مشاهده و رنگ‌ها را به صورت واقعی کنید، خرید تلویزیون QLED انتخاب مناسبی است که سری جدید تلویزیون‌های ایکس ویژن این قابلیت را دارند. در حال حاضر از سیستم حرفه‌ای صوتی در سینماها استفاده می‌شود و کمتر در محیط منزل امکان نصب و اجرای آن وجود دارد اما برند ایکس ویژن در حال حاضر از سیستم صوتی دالبی اتموس در تلویزیون‌های خود بهره گرفته است. بنابراین شما می‌توانید فیلم مورد علاقه خود و یا بهترین فیلم‌های علمی تخیلی را با صدای شگفت‌انگیز تماشا کنید و هیجان را به خانه خود بیاورید.

نظرات 1

  1. محمدکیا گودرزی

    پیشنهادات عالی هستن همه.
    ایکس ویژن هم همیشه عالی بوده.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*