loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

بهترین انیمیشن های 2023 کدام است؟ این سوالی است که هر فردی ممکن است پاسخ متفاوتی به آن دهد. انیمیشن‌ها از داستان‌های فانتزی و ماجراجویانه گرفته تا داستان‌های واقع‌بینانه و آموزشی را پوشش می‌دهند. همچنین می‌توانند فرهنگ‌ها و داستان‌های مختلف را به نمایش بگذارند.

دیدن انیمیشن می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و آموزنده باشد. این سبک از هنر سینمایی نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین جذاب است. آن‌ها پلتفرم‌هایی هستند که می‌توانند مفاهیم، احساسات، فرهنگ‌ها و ایده‌ها را به نمایش بگذارند و تأثیر عمیقی بر زندگی ما داشته باشند.

تماشای انیمیشن در تلویزیون‌های هوشمند و با کیفیت، لذت آن را دو برابر می‌کند. زیرا انیمیشن‌ها معمولا از جلوه‌های ویژه استفاده می‌کنند و برای دیدن آن‌ها تلویزیون‌های 4K مناسب هستند که جزئیات را به صورت واضح‌تر و در سطح کیفی بالاتری نشان می‌دهند. همچنین به دلیل استفاده از رنگ‌های متنوع در انیمیشن‌ها، تلویزیون‌های QLED با نمایش یک میلیارد رنگ، انتخاب خوبی است.

در این مطلب از وبلاگ ایکس ویژن با ما همراه باشید تا بهترین انیمیشن‌های 2023 را به شما معرفی کنیم.

ویژگی‌های یک انیمیشن خوب چیست؟

انتخاب بهترین انیمیشن بستگی به سلیقه شخصی دارد. هر انیمیشنی می‌تواند با طراحی گرافیکی، موسیقی، داستان و شخصیت‌هایی که در آن وجود دارد، تأثیر گذار باشد. اما آنچه مهم است، انیمیشن‌ها توانایی دارند تا ما را به دنیاهای جدید ببرند، احساساتمان را برانگیزاند و نکات جدیدی به ما آموزش دهند. یک انیمیشن خوب می‌تواند از جنبه‌های مختلف ارزیابی شود، اما به طور کلی، بهترین انیمیشن‌ها ویژگی‌های خاصی را دارند:

  • داستان‌پردازی موثر: انیمیشن باید داستانی جذاب و معنادار داشته باشد که مخاطب را به خود جلب کند.
  • کیفیت طراحی: طراحی شخصیت‌ها، محیط‌ها و تصویربرداری باید در سطح بالایی باشد.
  • انیمیشن حرفه‌ای: حرکت‌ها و انیمیشن‌ها باید طبیعی و روان باشند.
  • صداگذاری عالی: بازی صداگذاران، موسیقی و افکت‌های صوتی باید هماهنگ با داستان و شخصیت‌ها باشد.
  • تعامل عاطفی: بهترین انیمیشن‌ها مخاطبان را از نظر عاطفی درگیر می‌کنند، چه از طریق خنده، گریه یا هر احساس دیگری.
  • مراجعه به همه‌ی سنین: اگرچه برخی انیمیشن‌ها برای کودکان ساخته شده‌اند، اما بعضی از آن‌ها محتوایی دارند برای بزرگ‌ترها نیز جذاب است.
  • ابتکار و نوآوری: استفاده از تکنیک‌ها و فن‌آوری‌های جدید، به ویژه در زمینه‌هایی مانند واقعیت مجازی یا انیمیشن سه‌بعدی.

برای مشاهده بهترین فیلم‌های علمی تخیلی کلیک کنید.

انیمیشن‌های پرطرفدار 2023

در سال‌های اخیر، استودیوهایی چون پیکسار، دیزنی، استودیو جیبلی و دریم‌ورکس توانسته‌اند اثرات بی‌نظیری در عرصه انیمیشن خلق کنند. هر کدام از این استودیوها سبک و طرز تفکر خاص خود را دارند. ما در اینجا بهترین انیمیشن‌ها را بر اساس محبوبیت معرفی می‌کنیم:

1- انیمیشن مرد عنکبوتی Spider-Man: Across the Spider-verse

  • ژانر: ابرقهرمانی
  • کارگردان: خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز، جاستین کی تامپسون
  • امتیاز IMDb: 10/8.9

انیمیشن مرد عنکبوتی

این فیلم در سال 2023 اکران شد. اسپایدرمن نسخه 2018 یکی از بهترین انیمیشن‌ های دنیا بود که توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن را دریافت کند و طرفداران زیاد داشت. این انیمیشن نیز در ادامه، مجددا در رابطه با زندگی مایلز مورالس است که برای تجربه یک ماجراجویی جدید برگشته است. مرد عنکبوتی به همراه گون استیسی (زن عنکبوتی) تیمی جدید تشکیل داده تا با یک شرور قدرتمند روبه رو شوند. آن‌ها همراه با هم برای ماجراجویی به نقاط مختلف جهان سفر می‌کنند.

بر اساس اخبار منتشر شده، به احتمال زیاد، نسخه دیگری از این انیمیشن نیز در سال 2024 منتشر خواهد شد.



2- انیمیشن برادران سوپر ماریو The Super Mario Bros. Movie

  • ژانر: ماجراجویی، کمدی
  • کارگردان: آرون هوروات و مایکل جلنیک
  • امتیاز IMDb: 10/7.1

انیمیشن برادران سوپر ماریو

یکی از بهترین انیمیشن‌ های 2023 که اکران آن سر و صدای زیادی به همراه داشت، انیمیشن برادران سوپر ماریو بود. این انیمیشن به پرفروش‌ترین انیمه تمام دوران بر اساس یک بازی ویدئویی و سومین فیلم پویانمایی پرفروش جهان لقب گرفت. درواقع بر اساس بازی ویدئویی سوپر ماریو ساخته شده است. داستان به این صورت است که لوله‌کشی به نام ماریو به همراه برادرش لوئیجی در یک هزارتوی زیرزمینی سفر می‌کنند و برای نجات یک شاهزاده خانم زندانی شده، تلاش می‌کنند.

3- انیمیشن المنتال Elemental

  • ژانر: کمدی، درام
  • کارگردان: پیتر سون
  • امتیاز IMDb: 10/7.1

انیمیشن المنتال

انیمیشن المنتال یا عناصر بنیادین، تولیدی از کمپانی‌های “والت دیزنی پیکچرز” و “پیکسار” است و با داستان فوق‌العاده‌ای که دارد، توانست مخاطبان را شگفت‌زده کند.

داستان این انیمیشن جذاب درباره شهری است که شهروندان آن از عناصر آب، آتش، هوا و خاک به وجود آمده‌اند و در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. در این میان عناصر آتش به نام‌های برنی و سیندر لومن به شهر المنت مهاجرت می‌کنند اما در آنجا با موجی از بیگانه‌هراسی از سوی دیگر عناصر رو به رو می‌شوند و همین موضوع شخصیت‌های انیمیشن را به چالش می‌کشاند.



4- انیمیشن لاک پشت‌های نینجا Teenager Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • کارگردان: جف رو، کایلر اسپیرز
  • امتیاز IMDb: 10/7.1

انیمیشن لاک پشت‌های نینجا

اولین نسخه لاک پشت‌های نینجا که چند سال قبل به نمایش درآمد، بسیار مورد استقبال قرار گرفت و پس از اکران سری جدید این انیمیشن، طرفدارانش را خوشحال کرد. این انیمیشن برگرفته از سری قبلی‌ لاک پشت‌های نینجا است. بنابراین می‌توان گفت بهترین انیمیشن برای بزرگسالان است.

داستان به این صورت است که برادران لاک پشتی پس از سال‌ها پناه گرفتن از دنیای انسانی و زندگی در فاضلاب‌های شهر نیویورک، تصمیم گرفتند تا قلب نیویورکی‌ها را به دست آورند و به عنوان نوجوان عادی پذیرفته شوند. دوست جدیدشان به آن‌ها کمک می‌کند تا وارد زندگی شهری شوند اما ارتشی از جهش یافته‌ها به سمت آن‌ها حمله‌ور می‌شوند.

5- انیمیشن فرار مرغی 2: طلوع ناگت Chicken Run: Dawn of the Nugget

  • ژانر: کمدی
  • کارگردان: سام فال
  • امتیاز IMDb: 10/7.5

انیمیشن فرار مرغی 2

بیش از 20 سال از انتشار سری اول انیمیشن طنز و جذاب Chicken Run می‌گذرد. سری جدید فرار مرغی یکی از انیمیش‌های جذابی است که قرار است چند روز دیگر اکران شود و تا اینجای کار توانسته به یکی از بهترین انیمیشن‌ های 2023 تبدیل شود.

در قسمت اول این انیمیشن تماشا کردیم که جوجه‌ها چگونه از چنگال مزرعه‌دار رها می‌شوند. در قسمت دوم انیمیشن فرار مرغی، جوجه‌ها با رهبری مرغ متفکرشان مقابل یک ماموریت غیرممکن می‌ایستند تا بزرگترین چالش‌ها را با خلاقیت‌های جالب و دیدنی پشت سر بگذارند. اما مشکلاتی ایجاد می‌شود که جینجر و تیمش سعی در رفع این مشکلات دارند.



6- انیمیشن نیمونا Nimona

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • کارگردان: نیک برونو، تروی کوان
  • امتیاز IMDb: 10/7.7

انیمیشن نیمونا

انیمیشن نیمونا یکی دیگر از بهترین انیمیشن‌ از نظر مردم در سال 2023 است. داستان این انیمیشن از این قرار است که نوجوانی به نام نیمونا، با بهره‌مندی از قدرت تغییر شکل، هدف یک شوالیه برای ترور قرار می‌گیرد. ماموریت شوالیه برای کشتن نیمونا زمانی پیچیده می‌شود که او به یک جنایت متهم می‌شود و متوجه می‌شود که نیمونا ممکن است بتواند او را تبرئه کند.

7- انیمیشن رزیدنت اویل جزیره مرگ Resident Evil: Death Island

  • ژانر: ترسناک، اکشن
  • کارگردان: ایچیروهاسومی
  • امتیاز IMDb: 10/7.4

انیمیشن رزیدنت اویل جزیره مرگ

انیمیشن رزیدنت اویل جزیره مرگ یک انیمیشن ترسناک و هیجان‌انگیز است که می‌توان آن را جزو بهترین انیمیشن‌ها از نظر IMDB قرار داد. داستان این انیمیشن از آنجایی شروع می‌شود که مامور کریس ردفیلد برای کسب اطلاعات درباره دلایل شیوع ویروس زامبی به سانفرانسیسکو می‌رود ؛ جایی که موجود شرور تازه‌ای در آن شروع به سکونت کرده. همین موضوع باعث به خطر افتادن جانش می‌شود.

8- انیمیشن روبی گیلمن: کراکن نوجوان Ruby Gillman, Teenage Kraken

  • ژانر: اکشن، کمدی
  • کارگردان: کرک دمیکو، فرین پل
  • امتیاز IMDb: 10/6

انیمیشن روبی گیلمن

این فیلم که محصول کشورهای ژاپن و آمریکا است درباره دانش آموز 16 ساله دبیرستانی شیرین و بی دست و پا به نام روبی گیلمن است. او متوجه می‌شود که از نوادگان مستقیم ملکه‌های جنگجو کراکن است و سرنوشت او به عمق آب‌ها ربط دارد. روبی با دانستن این موضوع به دنبال کشف زندگی خود می‌رود اما موانعی در این زمینه پیش روی او قرار می‌گیرند تا او را از تصمیمی که گرفته منصرف کند.


سریال های نوروز 1403

بیشتر بخوانید:

سریال های نوروز 1403


9- انیمیشن برادران ونچر The Venture Bros

  • ژانر: اکشن، علمی تخیلی
  • کارگردان: کریستوفر مک کالوک
  • امتیاز IMDb: 10/8.1

انیمیشن برادران ونچر

این انیمیشن که امتیاز بالایی در بین انیمیشن‌ها گرفته و در جذاب بودن آن شکی نیست. در انیمیشن برادران ونچر پس از این که یک شکار سراسری برای پیدا کردن هنک ونچر منجر به بروز تهدیدی جدی و افشاگری‌های غیر منتظره می‌شود، یک زن مرموز تهدید می‌کند که دنیا را با همکاری دین، هنگ و مونارک نابود خواهد کرد و چالش‌های زیادی را به نمایش می‌گذارد. اگر با زبان اصلی آن را تماشا کنید می‌توانیم بگوییم بهترین انیمیش برای تقویت زبان انگلیسی است.

10- انیمه شبدر سیاه Black Clover

  • ژانر: اکشن، علمی تخیلی
  • کارگردان: آیاتاکا تانمورا
  • امتیاز IMDb: 10/7.5

انیمیشن شبدر سیاه

یکی از بهترین انیمیشن‌ ها برای کودکان و بهترین انیمیشن های 2023، انیمیشن شبدر سیاه است. البته شبدر سیاه جزو انیمه ها به حساب می‌آید اما به دلیل محبوبیت بالایی که دارد ما در بخش انیمیشن‌ها معرفی کردیم. می‌‌توانید بهترین انیمه‌ ها را در قسمت ارسال نظر با ما در میان بگذارید.

داستان شبدر سیاه درباره دنیایی است که جادو در آن نقش مهمی دارد. آستا، پسری که بدون جادو در این دنیا متولد شده است، قصد دارد به “شاه جادوگر” تبدیل شود تا قدرت خود را ثابت کند. در این مسیر با چالش‌هایی رو به رو می‌شود که مسیر زندگی او را متحول می‌کند.

بیشتر بدانید: تفاوت تلویزیون‌های QLED، OLED و LED و بررسی ویژگی‌های آن‌ها

تلویزیون‌های ایکس ویژن ؛ مناسب برای تماشای انیمیشن

دیدن انیمیشن فقط برای اوقات فراغت نیست. گاهی اوقات تماشای آن‌ها به ایجاد خلاقیت نیز کمک می‌کند. به همین دلیل افراد به دنبال بهترین تلویزیون برای تماشای انیمیشن هستند تا جزئیات را به خوبی تماشا کنند. برای خرید تلویزیون ، تلویزیون‌های QLED ایکس ویژن بهترین انتخاب برای انیمیشن هستند.

بهترین انیمیشن های 2023 با تلویزیون‌های سری x

این تلویزیون‌ها با فناوری QLED و تکنولوژی HDR10 دارای روشنایی، کنتراست، رزولوشن و زاویه دید بالایی هستند و با صفحه نمایش فوق‌العاده و کیفیت تصویر 4K تماشای انیمیشن را برای شما لذت‌بخش می‌کند. همچنین برند ایکس ویژن در حال حاضر از سیستم صوتی دالبی اتموس در تلویزیون‌های خود استفاده می‌کند. بنابراین شما می‌توانید انیمیشن مورد علاقه خود را با صدای شگفت‌انگیز تماشا کنید و هیجان را به خانه خود بیاورید. ما بهترین انیمیشن های 2023 را در این مقاله معرفی کردیم. امیدوارم از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

نظرات 5

  1. ابوالفضل

    یکی دیگه هست که از قلم افتاده Pj masks power heroes(فصل ۶ گروه شب نقاب)که امسال اونم ترکوند فقط المنتال منطقیه بقیه همشون غیرمنطقین خیلی انیمیشن های محبوب دیگه از قلم افتادن میراکلس بیداری هم همینطور

    • نغمه نجفی تبار

      با سلام. ممنون از شما دوست عزیز برای معرفی انیمیشن محبوب 2023

  2. بهزادی

    ساخت کجاست اقساطی میشه گرفت

    • نغمه نجفی تبار

      تلویزیون‌های ایکس ویژن ساخت ایران است. برای اطلاع از شرایط خرید این تلویزیون‌ها می‌توانید با شماره 021-82266 تماس بگیرید.

  3. کیانا براریان

    من فقط دو تاشو دوست داشتم که اون دو تا هم المنتال و برادران سوپر ماریو بودن و من در واقع هر دو شو خیلی خیلی دوست داشتم،اما المنتال رو یکم بیشتر از برادران سوپر ماریو؛نه این که برادران سوپر ماریو رو دوست نداشتم،نه هر دو شو دوست داشتم فقط المنتال رو بیشتر دوست داشتم و دست سازنده های این دو انیمیشن هم درد نکنه.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*