loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

طرفداران بازی GTA و گیمرهای حرفه‌ای این روزها منتظر بازی GTA 6 هستند و این سوال پرتکرار را می‌پرسند که بازی GTA 6 کی میاد ؟ بازی GTA یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های تاریخ به شمار می‌رود و سری پنجم آن با فروش 180 میلیون نسخه‌ای، دومین بازی ویدئویی پرفروش تاریخ است. به همین دلیل مخاطبان زیاد دنبال بازی GTA 6 برای PC هستند.

همان طور که می‌دانید صنعت بازی روز به روز پیشرفت می‌کند و بازی‌ها بیشتر به واقعیت نزدیک می‌شوند. به همین دلیل برای بازی بهتر است تلویزیون هوشمند مناسب را انتخاب کنید. تلویزیون‌های QLED که از فناوری‌های پیشرفته مثل MEMC و موارد دیگر بهره می‌برند، می‌توانند گزینه خوبی باشند. در این مقاله از وبلاگ ایکس ویژن به بررسی بازی GTA 6 و تلویزیون مناسب این بازی هیجان‌انگیز می‌پردازیم.

پس تا انتهای مقاله همراه ایکس ویژن باشید.

تریلر بازی GTA 6 زودتر از موعد منتشر شد

چند روز پیش ، راک استار (Rockstar) اعلام کرد که اولین تریلر رسمی GTA 6 در تاریخ 5 دسامبر (14 آذر) منتشر خواهد شد. اما در همین فاصله، ویدئوی کوتاهی از محیط بازی در شبکه اجتماعی X توسط فردی منتشر شد که حواشی زیادی به همراه داشت. این لو رفتن زودهنگام تریلر در شبکه اجتماعی باعث شد تا راک استار زودتر از ساعت اعلام شده تریلر بازی جی تی ای 6 را منتشر کند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، GTA 6 دارای نقشه‌ای خواهد بود که از GTA 5 بزرگتر است و در یک نسخه خیالی از شهر میامی اتفاق می‌افتد. نقشه این نسخه از شهر Vice City و مناطق اطرافش حداقل دو برابر شهر Los Santos در GTA 5 است. همچنین، این بازی شامل سه شهر اصلی و چهار شهر فرعی با یک دریاچه بزرگ در وسط نقشه خواهد بود و بازی دو کاراکتر دارد که یک دختر ظاهرا لاتین و یک پسر شهر را به آتش می‌کشند و ماجراجویی می‌کنند.

به گفته افشاگر در ایکس، 70 درصد از ساختمان‌های GTA 6 قابل استفاده خواهند بود و بازی احتمالا در پاییز سال 2024 منتشر می‌شود. همچنین بر اساس اطلاعات به دست آمده پیش‌فروش این بازی پس از انتشار اولین تریلر آغاز خواهد شد.

بازی GTA 6 چه زمانی منتشر می‌شود؟

به گفته Tez2، یکی از اعضای انجمن اینترنتی GTA ، ضرب‌الاجل غیر رسمی شرکت راک استار همیشه تعطیلات کریسمس 2024 بوده اما چندین بار در سال‌های گذشته به عقب انداخته شده است. بنابراین این احتمال هم وجود دارد که انتشار بازی تا سال 2025 طول بکشد.

در هر صورت زمانی که GTA 6 منتشر شود، بدون شک یکی از بهترین بازی‌های جنایی خواهد بود و بازی GTA 6 برای PS5 اعلام خواهد شد.

انتشار بازی GTA 6

دلیل محبوبیت بازی‌های سری GTA

یکی از دلایلی که باعث شده تا بازی‌های GTA بین گیمرها مورد توجه قرار بگیرد و جذاب باشد، سبک جدیدی بود که در بازی‌های خود به کار برد. سبک Open Word یا دنیای باز و آزاد، در این بازی حداقل محدودیت را برای شما دارد. یعنی می‌توانید آزادانه در دنیای اطرافتان قدم بزنید، لباس مورد علاقه خود را بپوشید، غذایی که دوست دارید را سفارش دهید، در خیابان‌ها راه بروید و آدم بکشید، ماشین‌ها را بدزدید و هر جایی که دوست دارید بروید.

قبل از این بازی چنین سبکی وجود نداشت، اما قطعا گیمرهای زیادی همیشه آرزو داشتند که این آزادی عمل را در بازی داشته باشند و مانند یک دنیای واقعی در آن زندگی کنند. همچنین این بازی به دلیل گرافیک پیشرفته خود، گیم پلی نوآورانه و داستان جذاب مورد تحسین همگان قرار گرفته است و باعث شده به یکی از بهترین بازی‌ های ویدئویی تبدیل شود.



بازی GTA VI

ویژگی‌های بازی GTA 6 یا GTA Vi

در بین شایعاتی که پیرامون بازی جدید GTA منتشر شده است، برخی از آن‌ها بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. از جمله ویژگی‌های این بازی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • داستان و شخصیت‌ها: معمولا سری GTA داستان‌های پیچیده‌ای دارد که شامل شخصیت‌های متعدد و داستان‌های موازی است. انتظار می‌رود که GTA 6 نیز داستانی غنی و شخصیت‌های عمیق و جذابی داشته باشد.
  • محیط و نقشه: یکی از ویژگی‌های برجسته سری GTA، نقشه‌های بزرگ و جزئیات دقیق محیطی است. انتظار می‌رود که نقشه GTA 6 نیز گسترده و پر از جزئیات باشد، شاید حتی بزرگ‌تر و پیچیده‌تر از نقشه‌های قبلی.
  • گیم‌پلی: سری GTA برای گیم‌پلی متنوع و آزادی عمل بالا در دنیای بازی شناخته شده است. انتظار می‌رود که GTA 6 نیز امکانات ویژه‌ای برای اکتشاف، ماموریت‌ها، فعالیت‌های جنایی، و تعاملات با شخصیت‌های دیگر ارائه دهد.
  • گرافیک و فناوری: با پیشرفت‌های اخیر در فناوری بازی‌سازی، انتظار می‌رود که GTA 6 از گرافیک بسیار پیشرفته و واقع‌گرایانه‌ای بهره ببرد.
  • سبک بازی: GTA معمولا سبکی مخلوط از اکشن، ماجراجویی، دنیای باز، و گاهی المان‌های شبیه‌سازی دارد. این ترکیب انتظار می‌رود در GTA 6 نیز وجود داشته باشد.
  • چندنفره آنلاین: از آنجایی که “GTA Online” بخش مهمی از GTA 5 بود، احتمالا GTA 6 نیز بخش قوی و گسترده‌ای برای بازی چندنفره آنلاین خواهد داشت.
  • بهبود هوش مصنوعی: احتمال می‌رود بازی دارای هوش مصنوعی پیشرفته‌تری باشد که به موجب آن NPC واقعی و باورپذیرتر می‌شود.
  • تعامل بیشتر: پیش بینی می‌شود که GTA 6 دارای محیط‌های تعاملی بیشتری نسبت به بازی‌های قبلی باشد. این می‌تواند شامل محیط‌های تخریب‌پذیرتر، اشیای تعاملی بیشتر و رفتار واقعی NPC شود.
تریلر بازی GTA 6

بازی GTA 6 با تلویزیون‌های QLED سری X

تلویزیون‌های سری X ایکس ویژن قابلیت‌های منحصری به فردی دارند که رنگ‌های زنده و واقعی را به نمایش می‌گذارند. این محصولات با دارا بودن فناوری‌های جدید نظیر تکنولوژی QLED و سیستم صوتی قدرتمند دالبی اتموس در بازار خودنمایی می‌کنند.

تلویزیون های سری X ایکس ویژن مناسب بازی GTA 6

همچنین فناوری MEMC در این تلویزیون‌ها لرزش حرکت‌ها و سایه‌ها را به سطحی که چشم انسان قادر به درک آن باشد، کاهش داده و حرکت‌های سریع را واقعی‌تر نشان می‌دهد. به همین دلیل گزینه‌ی مناسبی برای بازی است. با پنل IPS در این تلویزیون‌ها دیگر مهم نیست کدام زاویه را برای تماشای تلویزیون انتخاب کنید.

برای آشنایی با ویژگی‌های تلویزیون‌های QLED بر روی لینک زیر کلیک کنید.

سخن پایانی

طرفداران بازی همچنان منتظر انتشار بازی GTA 6 هستند و پس از انتشار تریلر این بازی هیجان‌ها بیشتر شد. این بازی شگفت‌انگیز که بسیار به واقعیت نزدیک است سالیان سال است که مخاطبان زیادی را جذب کرده و جزو بهترین بازی‌های جهان است.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*