loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

بهترین تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

در چندسال اخیر همانطور که انتظار میرفت، تلویزیون هوشمند جایگاه خود را در بین مخاطبان به خوبی پیدا کرده است. رتبه خرید تلویزیون هوشمند نسبت به تلویزیون های نسل قبل بالاتر است. علت این امر نیز قابلیت های ارائه شده در این نسل از تلویزیون هاست. اما برند ایکس ویژن همگام با تکنولوژی روز دنیا، مدل های سری 5 تا سری 8 تلویزیون هوشمند خود را ارائه کرده است. خوشبختانه استقبال مشتریان تلویزیون از مدل های تلویزیون هوشمند ایکس ویژن، بیش از انتظار بوده است. بنابراین لازم است در این مطلب در مورد بهترین تلویزیون هوشمند ایکس ویژن صحبت کنیم.

تلویزیون هوشمند چیست؟

پیشرفت تکنولوژی در تولید تلویزیون رد پای بسیار تأثیرگذاری دارد. تولید تلویزیون هوشمند یا تلویزیون اسمارت نتیجه پیشرفت فناوری در تولید تلویزیون است. تلویزیون هوشمند، مجهز به نرم‌افزار، سیستم‌عامل اندروید و IOS و از همه مهم‌تر اینترنت است. تأثیر پیشرفت تکنولوژی در تولید تلویزیون هوشمند، در نرخ خرید تلویزیون هوشمند نسبت به تلویزیون‌های نسل قبل کاملاً مشهود است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تلویزیون

بنابراین بهترین تلویزیون هوشمند بازار، تلویزیونی خواهد بود که با داشتن نرم‌افزارهایی مثل انواع مرورگرها، شبکه‌های پخش فیلم مثل فیلیمو، آپارات و … شمارا از داشتن وسایل الکترونیکی دیگر مثل موبایل و لپ‌تاپ بی‌نیاز می‌کند.

تلویزیون هوشمند چیست؟

حالا برسیم به سوال چرا تلویزیون هوشمند؟ در جواب باید گفت: تلویزیون هوشمند طرفداران بسیاری دارد چون امکانات زیر را در اختیار دوستداران خود قرار می دهد؟

-دسترسی به اینترنت وای فای و امکان جستجوی جذاب در انواع مرورگرها

-دسترسی به اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها بر پایه سیستم‌عامل تلویزیون (راهنمای نصب اپلیکیشن در تلویزیون)

-امکان بازی و سرگرمی

-تماشای محتوای فیلم و سریال و شنیدن موسیقی به‌روز از پلتفرم‌های پخش آنلاین

خصوصیات تلویزیون ایکس ویژن

با وجود اینکه برند ایکس ویژن در زمینه تولید لوازم خانگی نیز فعالیت دارد اما تلویزیون ایکس ویژن یکی از برندهای شناخته شده تلویزیون در بازار ایران از بدو تولد تا به امروز است. تلویزیون های ایکس ویژن در 4 دسته کلی 4k، Full HD، LED و Smart تولید و روانه بازار می شوند. برند ایکس وِیژن با توجه به نیاز مشتری، اندازه صفحه نمایش تلویزیون را از 32 اینچ تا تلویزیون 65 اینچ در نظر گرفته است.

بخوانید: انتخاب اندازه تلویزیون بر اساس متراژ خانه

اگر بخواهیم به‌صورت کلی به خصوصیات تلویزیون هوشمند ایکس ویژن اشاره‌کنیم، باید از وضوح تصویر، صفحه نمایش مدرن، سیستم صوتی قدرتمند، انواع اتصالات و درنهایت طراحی زیبا و ظریف یاد کنیم. به‌طوری‌که، محصول پرچم‌دار ایکس ویژن، یعنی تلویزیون های سری 8 ایکس ویژن، دنیایی از کیفیت صدا و تصویر را در کنار پشتیبانی از تکنولوژی‌های پخش بازی و سرگرمی به شما ارائه می‌کند.

خصوصیات تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن از چه تکنولوژی هایی بهره می برد؟

تکنولوژی به‌کاررفته در تلویزیون هوشمند ممکن است از یک سری به سری بعد متفاوت باشد. اما قطعاً وقتی می‌گوییم تلویزیون هوشمند است یعنی قابلیت اتصال به اینترنت دارد.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب تلویزیون هوشمند

به دلیل اینکه برند ایکس ویژن محصولات تلویزیون خود را از سری 5 تا 8 تولید کرده است. در اینجا لازم است به تکنولوژی‌های به‌کاررفته در هر سری از تلویزیون‌های ایکس ویژن به‌صورت جداگانه بپردازیم.

تلویزیون سری 5 ایکس ویژن از چه تکنولوژی بهره می برد؟

تلویزیون سری 5 ایکس ویژن که در اندازه 32 تا تلویزیون 55 اینچ تولید و عرضه‌شده است، دارای تنوع در کیفیت تصویر HD، Full HD وUHD 4K است. از سایز 49 اینچ به بعد، تلویزیون سری 5 ایکس ویژن، هوشمند بوده از تکنولوژی HDR پشتیبانی می‌کند. مثلاً تلویزیون هوشمند سری 5 ایکس ویژن مدل XKU575، در سایز 55 اینچ تولیدشده و علاوه بر کیفیت تصویر 4K، مجهز به پنل IPS است.

   

تلویزیون سری 5 ایکس ویژن

تکنولوژی های تلویزیون سری 6 ایکس ویژن

تلویزیون هوشمند سری 6 ایکس ویژن، دارای کیفیت تصویر UHD 4K بوده و علاوه بر پشتیبانی از تکنولوژی HDR، از سیستم صوتی هارمن کاردن برخوردار است. سیستم صوتی هارمن کاردن، سطح کیفیت صدا را به بالاترین حد می‌رساند تا لذت شنیدن موسیقی و دیدن فیلم دوچندان شود.

در تلویزیون سری 6 ایکس ویژن مدل XKU635، عمق تصاویر و کنتراست بالای بین نقاط روشن و تیره، با تکنولوژی HDR10 قابل‌دستیابی خواهد بود.

تلویزیون سری 6 ایکس ویژن

تکنولوژی های تلویزیون سری 7 ایکس ویژن

برند ایکس ویژن با تولید تلویزیون سری 7، شروع به استفاده از سیستم صوتی PURE SOUND در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن کرده است. وجود سیستم صوتی معتبر Pure Sound در تلویزیون سری 7 ایکس ویژن مدل XT745، کنار وضوح تصویر ULTRA HD 4K، لذت وصف‌ناپذیر تماشای تصاویر را در قاب 43 اینچی برای شما رقم می‌زند.  

تلویزیون سری 7 ایکس ویژن مدل XT755 دارای پنل IPS در اندازه نمایشگر 43 اینچ بوده که نگرانی درزمینه‌ی تماشای تصاویر در زوایای مختلف از تلویزیون را برطرف کرده است. تلویزیون مدل XT755 ایکس ویژن، دارای وضوح تصویر FULL HD است و با سیستم‌عامل اندرویدی، امکان وب‌گردی، خرید آنلاین و کار با اپلیکیشن‌های دلخواه را برایتان فراهم می‌کند.

تلویزیون سری 7 ایکس ویژن

دنیای تکنولوژی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن

و اما می‌رسیم به جدیدترین نسل تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن، یعنی تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن.

اگر انتظار مشخصات فنی یک تلویزیون هوشمند در سطح جهانی را دارید در مورد تلویزیون‌های هوشمند سری 8 ایکس ویژن مطالعه کنید. شاید بتوان به قطعیت گفت که تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن چه از لحاظ طراحی و ظاهر و چه از لحاظ کیفیت تصویر و صدا، نماینده واقعی برند ایکس ویژن هستند.

تلویزیون سری 8 ایکس ویژن

ازجمله تکنولوژی های بکار رفته در تلویزیون های سری 8 ایکس ویژن:

  • وضوح تصویر Ultra HD 4K
  • درخشش در رنگ و نور تصاویر با HDR10
  • تصاویر سریع، روان و بدون پرش با MEMC
  • پنل IPS با درجه کیفی A+
  • سیستم صوتی قدرتمند Pure Sound

معرفی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن

بهترین تلویزیون هوشمند ایکس ویژن کدام است؟

تصمیم‌گیری برای اینکه بهترین تلویزیون هوشمند ایکس ویژن کدام است، بستگی به نیاز مشتری و استقبال از مدل تلویزیون دارد. مثلاً یکی از تلویزیون‌های محبوب سری 6 ایکس ویژن، تلویزیون ایکس ویژن مدل XKU635 سایز 65 اینچ است.

اگر بخواهیم در مورد بهترین تلویزیون هوشمند ایکس ویژن در سری 7 صحبت کنیم، انتخاب سخت خواهد بود. اما تلویزیون ایکس ویژن مدل XT745 به دلیل برخورداری از پنل IPS و سیستم صوتی قدرتمند Pure Sound می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد. یکی از ویژگی‌های تلویزیون هوشمند 43 اینچ 43XT745 سری 7، وجود اسپیکرهای جلو (FRONT SPEAKER) در طراحی این تلویزیون است که صدا به‌صورت مستقیم به گوش افراد می‌رساند.

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XTU745 سایز 55 اینچ نیز وضوح تصویر ULTRA HD 4K دارد. گستردگی رنگ‌ها در این مدل از تلویزیون هوشمند ایکس ویژن، به دلیل پشتیبانی از فناوری HDR10 بیشتر خواهد بود. همچنین پورت‌های گوناگون در تلویزیون هوشمند مدل 55XTU745 ایکس ویژن، برقراری ارتباط با سایر وسایل را به‌راحتی فراهم می‌کند.

محصول پر سروصدای ایکس ویژن، تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن است. تلویزیون مدل XTU835 ایکس ویژن سایز 65 اینچ دارای  پنل IPS با وضوح تصویر ULTRA HD 4K است. قابلیت MEMC از جدیدترین تکنولوژی‌های استفاده‌شده در تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن است که باعث می‌شود تصاویر سریع، روان‌تر و بدون پرش نمایش داده شوند.

MEMC

5 پرسش مهم درباره تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

1-     قیمت تلویزیون ایکس ویژن چند است؟

جواب: قیمت تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن نسبت به چند فاکتور متغیر خواهد بود. این فاکتورها شامل وضوح تصویر و تکنیک‌های نمایش تصویر، اندازه صفحه‌نمایش، نوع صفحه‌نمایش و سیستم صوتی است. اما درنهایت با توجه به اینکه ایکس ویژن یک برند ایرانی است و تولیدات تلویزیون ایکس ویژن در داخل ایران انجام می‌شود. بنابراین قیمت تلویزیون‌های ایکس ویژن نسبت به نمونه‌های خارجی وارداتی، بسیار پایین‌تر و کیفیت تلویزیون بالاتر است. برای اطلاع از قیمت تلویزیون هوشمند ایکس ویژن به صفحه دیجی کالا سر بزنید.

2-     مزایای تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

به‌طورکلی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن، در مؤلفه‌هایی مثل کیفیت تصویر، سیستم صوتی، برخورداری از سیستم‌عامل اندروید و طراحی ظاهری از استانداردهای جهانی تبعیت می‌کند. مزایای تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن، پنل های IPS، وضوح تصویر 4K UHD، سیستم صوتی Pure Sound و درنهایت قیمت مناسب تلویزیون ایکس ویژن است.

بهترین تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

3-     کیفیت تلویزیون ایکس ویژن چگونه است؟

برند ایکس ویژن با تولید تلویزیون‌های هوشمند خود، همیشه سعی در ارتقای کیفیت تلویزیون داشته است. به‌طوری‌که در بحث کیفیت تصویر و صدا همگام با استانداردهای جهانی حرکت کرده است.

4-     آخرین سری تلویزیون ایکس ویژن، سری چند است؟

هم‌اکنون ایکس ویژن، سری 8 تلویزیون ایکس ویژن را به‌عنوان محصول پرچم‌دار خود روانه بازار کرده است که آخرین سری تولیدشده این برند نیز محسوب می‌شود.

5-     از کجا تلویزیون هوشمند ایکس ویژن بخرم؟

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه نمایندگی های ایکس ویژن، با انتخاب استان و شهر موردنظر خود، از آدرس دقیق نمایندگی‌های فروش ایکس ویژن مطلع شوید.

نظرات 10

  1. حسن

    چرا تلویزیون سری 8 ایکس ویژن سایز 55 اینچ مجهز به پنل IPS نیست.لطفا مثل مدل 65 اینچ که مجهز به پنلIPS هست مدل 55 اینچ هم مجهز به پنل IPS کنید. با تشکر

    • محمد

      موافقم

    • باقری

      خیلی روی ips حساس نباشید. مراقبت کنید پنل ضربه نخوره. بجاش کفیت پنل va به مراتب بالاتر از ips هست

  2. علی غفورزاده

    چرا یه تلویزیون نمیزنید که هم IPS باشه هم MEMC داشته باشه؟؟

    • Sahar-Palangi

      سلام. دوست عزیز تلویزیون های سری 8 ایکس ویژن دارای تکنولوژی MEMC و مجهز به پنل IPS هستند. به طور مثال مدل تلویزیون XTU835 ایکس ویژن که هم MEMC داره و هم پنلش IPS هه

  3. حمید میرزایی

    سلام میشه کامل فرق xcu و xyu مدل های 715 و 725,735 ,که در طرح‌جشنواره گذاشتید توضیح‌بدید و چرا بقیه مدل ها موجود‌نمیشه برای طرح

    • Sahar-Palangi

      سلام دوست عزیز مدل های جشنواره تفاوت چندانی با هم ندارند. فقط سری ساخت ها متفاوته و میزان حافظه داخلی دستگاه

  4. امیر حسینی

    سلام فرق ۷۱۵ و ۷۴۵ در چیست ؟

    • Sahar-Palangi

      تفاوت آشکاری وجود نداره تنها در سری ساخت و میزان حافظه داخلیه

  5. امید

    سلام وقت بخیر تلویزیون ایکس ویژن835 ، 55 اینچ ips داره ؟ اگه ips داشته باشه کیفیت و عمق تصویر کم میشه؟

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*