loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

سال 2023 برای دنیای بازی‌های ویدیویی، یکی از سال های جذاب است. در این سال، تعداد زیادی از بهترین بازی‌های 2023 PS4 هیجان‌انگیز برای کنسول پلی‌استیشن 4 (PS4) عرضه شده است که قلب گیمرها را نشانه گرفته است. در این مقاله، بهترین بازی‌های2023 PS4 را بررسی خواهیم کرد. این بازی‌ها از نظر گرافیکی، داستان، گیم پلی و سرگرم‌کننده بودن برای هر سبک بازیکنی، جذابیت بسیاری دارند. برای کشف دنیای هیجان‌انگیز بازی‌های برجسته 2023 برای PS4 این مطلب از وبلاگ ایکس ویژن را دنبال کنید.

5 مورد از بهترین بازی های مناسب PS4 در سال 2023 کدامند؟

در سال 2023، تعداد زیادی بازی شگفت‌انگیز برای کنسول PS4 منتشر شده است. در زیر به 5 تا از بهترین بازی‌های موجود در سال 2023 برای PS4 اشاره خواهیم کرد:

1- بازی 2023 The Last of Us Part III

بازی The Last of Us قسمت سوم ادامه‌ای است بر مجموعه محبوب “The Last of Us” که سازندگان با استعداد ناوکوتا دارک و استودیو Naughty Dog آن را ساخته است. این مجموعه با داستانی پرهیجان و گرافیک بی‌نظیر، عنوانی است که همه علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن-ماجراجویی را به خود جذب می‌کند.

بازی The Last of Us 2023

2- بازی 2023 God of War: Ragnarok

این بازی جدید 2023 ادامه‌ای بر بازی محبوب “God of War” می‌باشد و توسط استودیو Santa Monica Studio توسعه یافته است. بازی “God of War: Ragnarok” با داستانی پرفراز و نشیب و سیستم مبارزه‌ی هیجان‌انگیز، علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و ماجراجویی را درگیر خود می‌کند.

3- بازی 2023 Horizon Forbidden West

ادامه بازی “Horizon Zero Dawn” که توسط استودیو Guerrilla Games ساخته شده است. با دنیایی فراگیر و گرافیک بی‌نظیر، “Horizon Forbidden West” از بهترین بازی های 2023 برای PS4 محسوب می‌شود. تجربه این بازی با تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن با کیفیت تصویر 4K و صدای فراگیر بی نظیر خواهد بود.

بازی 2023 Horizon Forbidden West

4- بازی 2023 Grand Theft Auto VI

بازی هیجان انگیز Grand Theft Auto VI ادامه‌ بر مجموعه محبوب “GTA” از استودیو Rockstar Games است. این بازی با داستانی پرهیجان و محیط باز آزاد، طرفداران زیادی را به خود جلب می‌کند و یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال 2023 است.

بازی GTA 6

5- بازی 2023 Final Fantasy XVI

این عنوان جدید در سری محبوب “Final Fantasy” توسط استودیو Square Enix توسعه داده شده است. با داستانی عمیق و جذاب، شامل سامورایی‌ها و عناصر فانتزی، “Final Fantasy XVI” یک بازی با نقش‌آفرینی فوق‌العاده است که علاقه‌مندان به این سبک بازی‌ها را به خود جذب می‌کند.

بازی Final Fantasy XVI

آیا هنوز PS4 ارزش خرید در سال 2023 دارد؟

با وجود ورود کنسول‌های بازی جدید و نسل تازه پلی استیشن ها یعنی PS5 و تولید بازی‌های 2023 برای ps5، هنوز هم پی اس فور از محبوبیت بالایی در بین گیمرها برخوردار است چراکه بسیاری از بازی‌های تولید شده در کمپانی‌ها با PS4 سازگاری کامل دارند. از طرفی قیمت پلی استیشن فور در بازار تقریبا با ارزش آن برابری می‌کند.

معرفی بهترین بازی های 2022

معرفی لیست محبوب 10+1 بهترین بازی های 2023 برای ps4

از سال 2022 عبور کرده ایم؛ اما هنوز هم بسیاری از بازی های معرفی شده در این سال جز بهترین بازی های 2023 پی اس فور هستند. البته قبل از آن توضیح دهیم که چرا در عنوان گفته‌ایم، 10+1 بازی؛ چون قصد داریم علاوه بر معرفی لیست 10 تا از بهترین بازی های ps4 درباره بهترین بازی 2023 از نظر کاربران هم صحبت کنیم.  

1- بازی Elden Ring

Elden Ring را می‌توان بهترین بازی ۲۰۲3 اکشن معرفی کرد که توسط FromSoftware توسعه یافته و توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شد. بازی الدن رینگ در دنیای بازی ها با جهان باز بسیار پرقدرت وارد شده است. از سال 2019 هواداران منتظر انتشار این اثر بودند که بالاخره در سال 2022 شاهد رونمایی از آن بودند.

Elden Ring 2023

داستان بهترین بازی 2022 در این واچ لیست، درباره سرزمینی به نام Lands Between است که در آن ملکه ماریکا ناپدید شده و الدن رینگ تکه تکه شده است. حالا هرکدام از لردها یکی از شاردها را به دست آوره است. بازیکن این گیم، یک تبعید شده به این سرزمین است و باید لردها را از بین ببرد و شاردهای الدن رینگ را جمع کند.

شخصی‌سازی کاراکتر در گیم پلی این اثر، عالی عمل می‌کند. زیرا باعث می‌شود تا شما شخصیتتان را مطابق سلیقه خود بسازید. عناصر گیم پلی شامل مبارزه با استفاده از چندین نوع سلاح، طلسم جادویی، اسب سواری و … است.



2- بازی Assassin’s Creed Valhalla

بازی Assassin’s Creed Valhalla یکی از بهترین بازی های ps4 تا سال 2023 است. داستان سفری شگفت انگیز به همراه قهرمانی شجاع به نام Eivor و برادرش Sigurd به قلب وایکینگ ها است. این بازی 2023 در پی حمله‌ای با رهبری این دو برادر به سمت سرزمین آنگلوساکسون و همان انگلستان امروزی است.

بهترین بازی های 2023 علمی تخیلی

یکی از مشخصه‌های اصلی وایکینگ‌ها استفاده از تبر در مبارزات است که در نسخه جدید آن از سلاح‌های پیشرفته‌تر هم استفاده می شود. همین امر باعث می‌شود تا شاهد یکی از بهترین بازی‌های اکشن 2023 باشیم. البته در نسخه جدیدتر این بازی که با PS5 سازگاری بیشتری دارد شاهد نور بهتر و استفاده از تکنولوژی HDR10+ برای افزایش کنتراست تصویر هستیم.

3- بازی Uncharted 4: A Thief’s End

یکی دیگر از بازی‌های 2023 پی اس فور بازی آنچارتد 4: عاقبت یک دزد است. بازی Uncharted 4 یکی از بهترین بازی های 2023 و سال های قبل‌تر است که جوایز متعددی هم برنده شده است.

این بازی مرز بین فیلم و انیمیشن و بازی را شکسته است. یک شخصیت خاکستری را به تصویر می‌کشد که نه قهرمان است و نه ضد قهرمان. نِیتِن که شخصیت اصلی بازی آنچارتد 4 است در ذهن طرفدرانش دوست داشتنی است. چرا که هم دشمن می‌کشد، هم طمع دزدیدن گنج دارد و هم نترس و بامزه است.

بهترین بازی های 2023 خوب

در نسخه تازه آنچارتد 4، خبری از هیجان‌های قسمت‌های قبل نیست. چرا که نیتن همسر دارد. رئیس دارد و در یک خانه بزرگ زندگی می کند و روزهای پر خطری را تجربه خواهد کرد. این بازی را می‌توان یکی از بهترین بازی های اکشن 2023 معرفی کرد.

4- بازی The Witcher 3: Wild Hunt

بازی ویچر که دو قسمت آن توسط کمپانی لهستانی سی دی پراجکت قبلا منتشر شده بود اینبار نیز دست به تولید بازی The Witcher 3: Wild Hunt زده است. این بازی که برای اولین بار در سال 2015 منتشر شد، به کنسول PS4 و PS4 Pro رسیده است. داستان این مجموعه درباره یک اقلیم و دنیای فانتزی است که توسط جهان‌های موازی محصور شده است.

بهترین بازی های استراتژیک 2023

ویچر3 یکی از بهترین بازی های سال 2023 برای ps4 است که در دارای همزمان چند ژانر است.  بازی The Witcher 3: Wild Hunt در لیست بهترین بازیه ای 2023 اکشن – ماجراجویی ، گیم پلی غیر خطی و مبارزه ای قرار می‌گیرد.

این بازی 2023 به خاطر گیم‌ پلی بودن، داستان روایی از دید دوربین سوم، طراحی، مبارزات و جلوه‌های بصری تحسین بسیاری از منتقدان را داشته است و جوایز بیشماری را به خود اختصاص می‌دهد. شاید بتوان آن را یکی از بهترین بازی های 2023 PS4 معرفی کرد.



5- بازی Dying Light 2

بازی Dying Light 2 2022 که ادامه بازی اول‌ شخص اکشن ترسناک Dying Light است. در نسخه اول این بازی 2022 از زامبی ها و عناصر جهان باز و سندباکس استفاده شد. در سال 2022، استدیوی تکلند همین راه را برای تولید بازی Dying Light 2 به کار برد.

زامبی ها در یکی از بهترین بازی‌های 2023 PS4 ژانر اکشن تخیلی،شهر را تصرف کرده‌اند و انسان‌ها در شرایط سختی قرار دارند. اما این تنها ماجرای داستان نیست. یعنی دشمن انسان‌ها فقط زامبی ها نیستند بلکه گروه‌های مختلفی از خودشان هم به جان هم افتاده‌اند.  

بهترین بازی های 2023 PS4

طبق اعلامیه‌ی جدید سازندگان بازی Dying Light 2، اتمام بخش داستانی این بازی حدودا ۲۰ ساعت به‌طول می‌انجامد.

شهر پر از زامبی این بار با چهار برابر وسعت نسبت به نسخه یک این بازی، از وجود سلاح های سرد برای تکه تکه کردن زامبی ها بهره می‌برد. پارکور با تجربه لذت بخش و مفرح خود، به شما یکی از بهترین بازی های ژانر وحشت را معرفی می‌کند.

6- بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

بازی جنگ ستارگان 2022 که توسط الکترونیک آرتس در پانزدهم نوامبر ۲۰۱۹ منتشر شد یکی از تلاشگران برای ارائه دنیای ماورایی بازی ها با پی اس فور است. استودیو ریسپاون به عنوان سازنده بازی Star Wars Jedi: Fallen Order تلاش کرده است تا اثری درخور نام جنگ ستارگان تولید کند که در این راه موفق عمل کرده است.

بهترین بازی های پلی استیشن 4 2023

فالن اوردر یک بازی تک نفره است که ریسپاون در ساخت آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی خوب عمل کرده است. داستان این اثر درباره یک پاداوان است. این شخصیت باید در راه تبدیل شدن به جدای، ماجراجویی کند و جدای تازه‌ای را خلق کند.

نکته جالب در این سری از جدیدترین بازی‌های جنگ ستارگان این است: لایت سیبر به کار رفته در بازی فقط برای مبارزه نیست بلکه مثل یک فانوس، محیط‌های کاملا تاریک را روشن می‌کند. البته برای استفاده از PS4 با تلویزیون فراموش نکنید که باید انتخاب درستی از نوع نمایشگر گیم داشته باشید. مثلا می توانید تلویزیون 65 اینچ یا تلویزیون 55 اینچ را برای بازی انتخاب کنید.



7- بازی Marvel’s Spider-Man Remastered

یکی از پرطرفدارترین بازی های 2023، بازی مارول مرد عنکبوتی است. این محتوا توسط کمپانی Insomniac Games با همکاری Nixxes Software منتشر شده است. مجموعه بازی‌های مرد عنکبوتی از بهترین بازی های کامپیوتری در ژانر اکشن و ماجراجویی است.

بازی مرد عنکبوتی 2023 از لحاظ گرافیکی فوق العاده است. این اثر دارای تمامی عناصر بازی از برج ها گرفته تا فروشگاه‌ها و فضاهای سبز در شهر است. ترکیب صحنه‌های مبارزه در دنیایی پهن آور و تاب خوردن در ساختمان‌ها با تارهای عنکبوت بی نظیر است. این بازی یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن است. به طوری که در آمریکا و ژاپن، فروش بسیار بالایی داشته است.

بازی مرد عنکبوتی 2023

8- بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بازی‌های پرطرفدار و تجربه‌ی استثنایی برای کنسول PS4 است. این بازی، توسط استودیوی Rockstar Games ساخته شده است و به طور عمده در سبک بازی اکشن-ماجراجویی و بازی‌های ویدیویی با دید سوم شخص قرار می‌گیرد. داستان بازی در دهه‌ی 1890 و در دوران Wild West آمریکا جریان دارد و شما در نقش Arthur Morgan، یک گانگستر و عضو گروه Van der Linde هستید که به ماجراجویی‌هایی در مناطق وحشی آمریکا می‌پردازید.

بازی وسترن آمریکایی 2023

9- بازی Stray

به یکی از بازی‌های بامزه می رسیم. بازی Stray با طراحی یک گربه بامزه و باهوش که توسط استودیو BlueTwelve توسعه یافته است. یک نوآوری و هوشمندی در طراحی این بازی با گربه به چشم می خورد. تجربه بی‌نظیری از ماجراجویی که گربه ملوس را وارد شهری خالی از سکنه می‌کند.

بازی Stray 2023

Stray که در لیست بهترین بازی‌های 2023 PS4 هم قرار دارد دارای داستانی قوی است. این مجموعه ترکیبی از طراحی هنری، موسیقی متن جذاب، صداگذاری خارق‌العاده و ترکیب عواطف و احساسات است. به معنای واقعی، بازی Stray با ارائه شخصیت به گربه‌ای ملوس و دوست داشتنی، یک کار خاص انجام داده است.

10- بازی Gran Turismo 7

علاقمندان به بازی های ماشین سواری 2023، می توانند تجربه بی‌نظیری را با بازی Gran Turismo 7 داشته باشند. گرانت توریسمو 7 جز بهترین بازی‌های ماشینی ps4 2023 است. برندهای مطرحی چون لامبورگینی، پورشه، آلفا رومئو و استون مارتین در این نسخه ارائه می‌شوند.

بهترین بازی های ماشینی ps4 2023

نکته قابل توجه این است که در این اثر فقط درگیر مسابقه و رانندگی نیستید. بلکه می‌توانید با تاریخچه برندهای تولید‌کننده ماشین هم آشنا شوید. این بازی دارای سه بخش کافه، درایوینگ لایسنس و Mission است. بخش کافه به تنهایی دارای ۳۹ مرحله مختلف است.

هیجان سرعت و تجربه مسابقه رانندگی در این بازی را می‌توانید با تکنولوژی MEMC تلویزیون‌های ایکس ویژن ترکیب کنید. تکنولوژی MEMC جلوی پرش تصاویر را می گیرد. این فناوری باعث روان شدن تصاویر و لذت بردن هرچه بیشتر از مسابقات ماشین سواری می‌شود.

تلویزیون های ایکس ویژن مجهز به MEMC

بهترین بازی 2023 برای PS4

در ابتدای این مطلب قول دادیم که آخرین آپدیت سال 2023 برای معرفی 10+1 بازی محبوب بازی پلی استیشن 4 را معرفی کنیم. حالا نوبت معرفی محبوب‌ترین بازی PS4 در سال 2023 می رسد.

بازی‌بازی‌های FIFA مناسب تلویزیون هوشمند

یکی از مجبوب‌ترین و بهترین بازی‌های 2023 PS4 PS4، FIFA است. فروش بازی‌های مجموعه فیفا همیشه تضمین می‌شود. طبق آخرین اخبار رسمی شرکت EA: بازی فیفا ۲۳ درهفته اول عرضه بیش‌ از ۱۰.۳ میلیون بازیکن داشته که یک رکورد جدید محسوب می‌شود. FIFA 23 روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر شده است.
گیم‌ پلی FIFA در نسخه‌های جدید یعنی 22 و 23، با ارتقای سطح کمی و کیفی محتوا، شباهت زیادی به فوتبال واقعی داشته دارد. به این صورت که هیجان مسابقه زنده را به بازیکن منتقل می‌کند.

مجموعه بازی های فیفا 2023

در پایان

در این مطلب از ایکس ویژن سعی کردیم بهترین بازی‌های 2023 PS4 را به شما معرفی کنیم. اگر نیاز به دریافت اطلاعات در زمینه تلویزیون هوشمند گیمینگ ایکس ویژن دارید؛ به صفحه اصلی وبسایت ایکس ویژن مراجعه کنید.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*