loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

ماشین ظرفشویی ایکس ویژن مدل M150 رنگ سفید

X.Vision M150 Dishwasher AWD

31 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

ماشین ظرفشویی ایکس ویژن مدل M150 رنگ سفید

X.Vision M150 Dishwasher AWD

31 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

زیبایی در کنار کارایی

ماشین ظرفشویی مدل M150 یک محصول مدرن با کاربری آسان از خانواده محصولات ایکس ویژن است. ظرفیت شستشوی این ماشین ظرفشویی 14 نفره بوده و برای خانواده های پر جمعیت گزینه ای بسیار مناسب است. محصول دارای 8 برنامه متنوع و 4 عملکرد شستشو است که امکان شستشوی انواع ظروف را برای کاربران فراهم می کند. داخل دستگاه از استیل ضد زنگ ساخته شده و 3 سبد مجزا برای چیدن ظروف دارد. رده مصرف انرژی این محصول A++ است و در دسته محصولات کم مصرف قرار می گیرد. مدل M150 یک محصول کاملا کم مصرف است که در دو رنگ سفید و نقره ای تولید و به بازار عرضه می شود. قابلیت باز شدن خودکار درب پس از شستشو، امکان تنظیم ارتفاع سبد برای شستن ظروف بلندتر، قابلیت شستشوی دو ناحیه ای و خشک کن اضافی برای خشک کردن بهتر ظروف از سایر ویژگی های این محصول است.

قابلیت باز شدن خودکار درب (Auto open door)

به کمک این ویژگی پیشرفته، در پایان چرخه شستشو، به طور خودکار درب دستگاه باز شده و اطمینان حاصل می‌کند که ظروف به طور کامل خشک شده و از تجمع بخار و رطوبت جلوگیری می‌کند. این سیستم هوشمند، هوا را به طور طبیعی در فضای داخلی ماشین ظرفشویی جریان داده و منجر به خشک شدن بهتر و سریع‌تر ظروف می‌شود. به کمک این قابلیت، دیگر نیازی به باز کردن درب به صورت دستی نیست و نگرانی‌های مربوط به رطوبت باقیمانده یا لکه‌های آب نیز برطرف می‌شود. با استفاده از این تکنولوژی، هر بار شاهد ظروفی براق و کاملاً خشک خواهید بود.

قابلیت تنظیم ارتفاع سبد (Easy lifting)

به کمک این ویژگی، دیگر نیازی نیست نگران قرار دادن ظروف بلند در ماشین ظرفشویی باشید. سبد وسط به راحتی و تنها با یک حرکت دست به سمت بالا جابجا شده و امکان قرار دادن ظروف بلندتر را فراهم می‌کند. چه ظروف بلند و بزرگی داشته باشید و چه نیاز به فضای بیشتر برای ظروف کوچکتر، قابلیت Easy Lifting به شما اجازه می‌دهد تا ظروف خود را به راحتی و بدون محدودیت چیدمان کنید.

قابلیت شستشوی دو ناحیه ای (Dual zone wash)

این فناوری به شما امکان می‌دهد تا در یک شستشو، با انواع مختلفی از کثیفی و لکه مقابله کنید. چه ظروف شیشه‌ای ظریف داشته باشید و چه قابلمه‌ها و ماهی‌تابه‌های بسیار کثیف، میتوانید به صورت همزمان آنها را شسته و تمیز کنید. به کمک فناوری شستشوی دو ناحیه ای، یک شستشوی ملایم برای ظروف شیشه ای و ظریف خود در سبد بالایی خواهید داشت، در حالی که سبد پایینی با قدرت بیشتر، لکه‌های سرسخت را از روی ظروف پاک می‌کند. به کمک این ویژگی، شستشوی ظروف به فرآیندی ساده و کم‌دردسر تبدیل می‌شود. کاربران می‌توانند از صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی بهره‌مند شوند و همزمان شاهد پاکیزگی و درخشندگی بی‌نظیر ظروف خود باشند.

ماشین ظرفشویی مدل M150 ایکس ویژن

شستشوی سریع (Express wash)

با استفاده از برنامه شستشوی سریع، ظروف شما در کمترین زمان ممکن تمیز و خشک می‌شوند، بدون اینکه کیفیت شستشو کاهش یابد. برنامه شستشوی سریع بیشتر برای ظروف شیشه ای و کریستالی استفاده می شود که معمولا زیاد کثیف نیستند و در کمترین زمان نیاز به شستشو دارند. این برنامه، با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و قدرتمند، اطمینان می‌دهد که ظروف شما با بالاترین سطح پاکیزگی شسته شوند.

برنامه شستشوی سریع با برنامه های شستشوی قوی (Intensive)، اقتصادی (Eco)، شستشوی بهداشتی (Hygiene)، کم صدا (Whisper) و برنامه شستشوی یک ساعته (1hour) قابل استفاده است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران ، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد . به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

کار نکردن یخچال و یا کار نکردن فریزر دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد:

  • اتصـال بـرق دسـتگاه را کنتـرل کنیـد.
  • از جریان داشتن برق در پریز مورد استفاده اطمینان حاصل نمایید.
  • در صورت استفاده از محافظ برق از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل نمایید.

در صورتی‌که با بررسی موارد فوق مشکل رفع نشد، جهت رفع ایراد با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

در صورتی که میزان سرمایش یخچال کم شده است، لطفا موارد زیر را بررسی نمایید: • دســتگاه در معــرض تابــش مســتقیم نــور خورشــید یــا در مجــاورت منبــع گرمــازا قرار دارد.

بیشتر بخوانید ...

برای رفع بوی نا مطبوع فضای داخلی یخچال، لطفا موارد زیر را بررسی و رفع نمایید:

  • از بسته بودن درب مواد غذایی داخل یخچال اطمینان حاصل کنید.
  • داخل یخچال را تمیز کنید،‌ ممکن است مقداری از مواد غذایی بر روی طبقات ریخته و به مرور زمان فاسد شده باشد.
  • مواد غذایی که به مدت طولانی داخل یخچال نگهداری شده‌اند را بررسی کنید که فاسد نشده باشند.

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.